majkel_majki Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Podłącz VAG, sprawdź czy nie ma błędu czujnika ciśnienia i innych, potem niech mechanior sprawdzi sprzęgło sprężarki czy jest całe. Poszukaj też po forum, o niedziałającej klimatyzacji w B6, zerwanym sprzęgle itp. napisano bardzo dużo.
darch123 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 witam bardzo serdecznie! moja klima jest jeszcze bardziej kapryśna . Po uruchomieniu wszystko jest ok , ale po przejechaniu 5-6 km kiedy szmochód nabierze temp około 90* C wyłącza się i już nie można jej uruchomić . Dodam że po włączeniu wszystko chodzi jak należy - obroty spadają , nadmuchy działają ,zimne powietrze dmucha , wentylator pracuje . Na wyświetlaczu klimy na kanale 46 pokazuje mi temp -4,5 * C , ale dopiero po przejechaniu 5-6 km , wcześniej temp + 2,5* C . I co z tym fantem zrobić ?
macieek Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Powiem wam, że naczytalem sie o tym sprzegielku dużo i od jakiegos roku staram sie wlaczac klime tylko na jałowym wtedy sprzegielko moze dluzej pociagnie bo nie musi lapac na wysokich obrotach. Jak narazie jest u mnie ok. Nie wiem czy moje działania jakos przyczynią sie do wydluzenia zycia sprzegielka jak myslicie?
majkel_majki Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Co do sprzęgiełka to dzieś wcześniej o tym czytałem i właśnie włączanie klimy na niskich obrotach sprawia, że mniej dostaje po tyłku bo ma mniejszą różnicę obrotów między silnikiem a sprężarką do pokonania, także dobrze robisz Kolego
letallec Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Jest jeszcze taka mozliwosc, ze klima jest sprawna, ale jest jakis czujnik/wlacznik/hgw, ktory pada i nie załącza klimatyzacji. Kosztuje ~700PLN(zamiennik) i nie jest naprawialny. Moj kolega musiał go wymienić i stad te informacje. Nie znam więcej szczegółów.
macieek Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Co do sprzęgiełka to dzieś wcześniej o tym czytałem i właśnie włączanie klimy na niskich obrotach sprawia, że mniej dostaje po tyłku bo ma mniejszą różnicę obrotów między silnikiem a sprężarką do pokonania, także dobrze robisz Kolego Trzeba wiedziec co dla niunki najlepsze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się