Brysio Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 To się okaże, póki co przebieg to 40tyś i nadal wgniata w siedzenia. Myślę, że do końca lipca wybiorę się na hamownie, a ona prawdę mi powie wiesz przy 344 zrobkach jak bedzie 50 brakowalo nie poczujesz roznicy ) ale jak mowiesz hamownia prawde wyjawi ) zreszta male czyszczonko bo to nie tragedzia znow i masz znow 344 no chyba ze dolozysz turbo to te problemy znikna zreszta przy dobrym bucie takie problemy nie powinny wystapic to sie dzieje zapewne jak ktos auto przymula na 6biegu przy 90 aby oszczedzic benzynke )
Flyer Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 zreszta przy dobrym bucie takie problemy nie powinny wystapic to sie dzieje zapewne jak ktos auto przymula 6 przy 90 aby oszczedzic benzynke ) nawet przy wiecznym pantoflu w podlodze ten problem jest... to nie chodzi o zamulanie auta.
arki Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2010 Po przeczytaniu postów włos się jeży, pierwsze hamownia, później zobaczymy co dalej... Zawsze jest wyjście... 3.0TDI z programem
Brysio Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Po przeczytaniu postów włos się jeży, pierwsze hamownia, później zobaczymy co dalej... Zawsze jest wyjście... 3.0TDI z programem nie panikuj hehhe laduj mu 2 turbiny i nie bedzie syfu -- bedzie idealnie przepalony
Tomson Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 ten problem zamulania dotyczy tylko 4.2 V8 FSI czy wszystkich 4.2 V8? bo w S4 B6 i B7 jest ten sam silnik 4.2 V8 BBK!? a FSI jest dopiero w RS4!? czy coś pomyliłem?!
Brysio Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 ten problem zamulania dotyczy tylko 4.2 V8 FSI czy wszystkich 4.2 V8? bo w S4 B6 i B7 jest ten sam silnik 4.2 V8 BBK!? a FSI jest dopiero w RS4!? czy coś pomyliłem?! z tego co ja wyczytalem problem dotyczy wolnossakow z 4.2 litra fsi - a dokladnie wsztykich fsi obojetnie jakiej pojemnosci tylko silniki turbo doladowane nie maja tej wady -- nie wiem czy w s4 b6 i b7 sa fsi ale podejrzewam ze silnik jest ten sam -- jestes pewnie ze to nie fsi? trzeba by w prospekty audi zerknac tam sa oznaczenia silnika podane
Tomson Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 jak na moje to skądś się bierze ta większa moc w RS w porównaniu to S i to właśnie dlatego, że RS jest FSI. na Wikipedii przynajmniej piszę, że S4 b6 i b7 mają ten sam silnik BBK, a on na 90% nie był FSI :/ pytam, bo się właśnie czaje na S4 B7, ale jak mają być takie jaja z silnikiem to wybiorę jednak S4 B6 musi arki jechać na hamownie i zobaczymy jak moc trzyma
arki Opublikowano 2 Lipca 2010 Autor Opublikowano 2 Lipca 2010 Chłopaki w mojej niuni na 100% nie jest FSI Byłem na wymianie oleju w ASO więc pytałem się "fachowców" sprawdzali i potwierdzili. BTW Tomek kupuj B7 eskę, RS zje Cię żywcem i nie chodzi mi tutaj o paliwo, ale chociażby o zawieszenie i pozostałe pierdołki, które trzeba kupić tylko w serwisie bo takich aut na szrotach nie ma, a z częściami jak na lekarstwo Co do wrażeń z jazdy....co Ci będę pisał....
Tomson Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 w RS4 na 100% nie wejdę, chociaż samochód jest piękny.. kiedyś sobie kupię, żeby stał w garażu na razie myślę właśnie o o tym S4, szczególnie, że silnik nie jest FSI planuje go zagazować (wiem wiem profanacja), ale po co przepłacać, jak mogę mieć taką samą przyjemność za 1/3 kasy jak mam się bujać dieslami to mogę płacić tyle samo za paliwo, a mieć pod maską 300 KM powiedz mi Arki jak z kosztami eksploatacji, w porównaniu do zwykłej B7, powiedzmy 3.0TDI lub 2.0TFSI (bo w takie bym celował ewentualnie)
lagadula Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Bedę sprzedawał swoja S4, jak chcesz popytać o eksploatacje to odezwij sie na PW.
Brysio Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 s4 jest definitywnie wolnossakiem bez FSI! na gazie bedzie smigal ale trzeba mu porzadny sprzet zalozyc zeby nie bylo jakis cyrkow i koles co to robi musi sie znac i jak dobrze zalozy moze byc wiecej mocy niz na benzynie bo gaz ma wiecej oktanow -- tego sie dowiedzialem )
źrebak Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Marzą mi się felgi z tej wersji ale dostanie ich graniczy z cudem ;( Autko piękne i na pewno musi dawać dużo frajdy z jazdy ja właśnie je założyłem - wyglądają - MIÓD.
Pepin Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 a jak są przeciwmgielne rozwiązane w S4 DTM ... są zintegrowane z reflektorami ...?
Bart-S Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 a jak są przeciwmgielne rozwiązane w S4 DTM ... są zintegrowane z reflektorami ...? Nie ma
Wąski Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 a jak są przeciwmgielne rozwiązane w S4 DTM ... są zintegrowane z reflektorami ...? Nie ma i tak super wygląda .chętnie bym się swoich pozbył
arki Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Opublikowano 19 Lipca 2010 Chłopaki ile razy w roku zdarzyło się Wam jechać we mgle, albo w bardzo obfitym deszczu, że trzeba było włączać halogeny??? Mnie może ze 3 razy...z czego raz jechałem audi Ja sie pewnie bede swoich pozbywal Poza ty nie wiem czy zderzak B6 S-Line nie wyglądałby właśnie lepiej bez halogenów
mystic.pl Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Arki masz jeszcze to S4 DTM ? bo tu jakiś Czech sprzedaje 1 of 250 wygląda jak Twoje, sprawdź w garażu czy stoi http://otomoto.pl/audi-s4-4-2-v8-dtm-paket-C14312922.html
Bart-S Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Trochę zapuszczona w stosunku do sztuki Arka - no i brak Carbon spojlerów może świadczyć o tym że był strzał w przód i tył...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się