Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AGB] Pierwsze w Polsce B6 2.7L V6 biturbo S-line 486PS 590NM [str. 232]


Flyer

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Rosyjscy designerzy robia piekne rzeczy.

zrob no jakas fote porzadna do kalendarza :decayed:

ogarne hamulce, nowe koła, zmienie relingi i sie cos cyknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie gratulacje dla wszystkich zamieszanych w projekt za ogarnięcie tego, że jeździ, dziąła itd.

Fly dla Ciebie gratki szczególne, że przesiadłeś sie z klekota na słuszną benzyne. Rób program a zobaczysz, że to będzie zupełnie inne auto. Polecam COMPSPORT, robiłem u nich prawie rok temu wszystko cacy. :)

Szacun za projekt i wykonanie :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt wiecej. Chyba, ze masz na mysli kolesia, ktory pospawal kawale wydechu :D

Szacun za projekt i wykonanie :good:

Dzieki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrob no jakas fote porzadna do kalendarza :decayed:

a co on tam ma zeby miał robić fotki ?? zwykła B6 tylko motor inny :wink4:

musiałby maske otworzyć to czymś by sie wyróżniał :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Odwalil kawal dobrej roboty ;)

faktycznie :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze zapodać zawieche jak u Glinka i :kox: autko jedyne w swoim rodzaju :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za duzo, buda dostaje mocno w dupsko. W dodatku przy tej mocy nie chce mi sie szukac na kazdy metrze kazdej studzienki, czy dziury... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za duzo, buda dostaje mocno w dupsko. W dodatku przy tej mocy nie chce mi sie szukac na kazdy metrze kazdej studzienki, czy dziury... :wink4:

czyli optymalne 17" czy 18" ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz jezdze na 17" 235/45 i to jest optimum moim zdaniem - zeby nie martwic sie o zawias, czy felgi bawiac sie mocą :gwizdanie:

Beda 235/40/18 - troche mniej komfortu, ale wyglad kox, no i miejsce na heble musi byc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Beda 235/40/18 - troche mniej komfortu, ale wyglad kox, no i miejsce na heble musi byc.

no jak heble od prosiaka to musi być miejsce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz jezdze na 17" 235/45 i to jest optimum moim zdaniem - zeby nie martwic sie o zawias, czy felgi bawiac sie mocą :gwizdanie:

Beda 235/40/18 - troche mniej komfortu, ale wyglad kox, no i miejsce na heble musi byc.

szczeze mowiac to chcialbym od pierwszego dnia do ostatniego byc pomocnikiem Nosba przy tym swapie :) tez jestem pelen podziwu dla niego i Grzanka ze zrobili to wszystko w tak krotkim czasie i do tego auto jezdzi jak powinno :good:

Wracajac do kol,tez jezdze na 235/40/18 i jak dla mnie jest za duza wysokosc opony patrzac na auto z boku.Przez to nie widac ze na aucie siedza 18'.Jesli felga ma szerokosc 8' cali to zdecydowanie lepiej zakladac opone 225.Ja mam 8'5 cala i niestety bylem zmuszony na 235.Kwestie wekszego spalania i walczenia z koleinami to juz pomijam ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z Mojej Strony też Gratulacje. Jednak Nosbowi się przydało doświadczenie z technikum.

"Czasy Kiedy Opla Kadeta na części pierwsze rozbierał."

http://www.polskajazda.pl/Samochody/Opel/Kadett/10873

ale Była Kosa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...