Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AGB] Pierwsze w Polsce B6 2.7L V6 biturbo S-line 486PS 590NM [str. 232]


Flyer

Rekomendowane odpowiedzi

Musze do mojego zajrzeć czy taki sam syf siedzi

Jak wciąga Ci trochę oleju, to można zajrzeć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie wiem czy uda mi się zabrać ze szpitala endoskop :) moze kiedyś przy wizycie u nosba zerknę bo chyba ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy uda mi się zabrać ze szpitala endoskop :) moze kiedyś przy wizycie u nosba zerknę bo chyba ma

Już myślałem, że chcesz głowy zrzucać... :D

Ruszasz dolot i wszystkie gumy??

Yyyyy... nie. Po co? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy uda mi się zabrać ze szpitala endoskop :) moze kiedyś przy wizycie u nosba zerknę bo chyba ma

do Adasia Srnt podjedz :) on ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy uda mi się zabrać ze szpitala endoskop :) moze kiedyś przy wizycie u nosba zerknę bo chyba ma

do Adasia Srnt podjedz :) on ma

Nie stać mnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie taniej by chyba wyszło zwalić głowy pod blokiem :kox:

może jeszcze na kapitalkę by zostało :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak z ciekawości, to coś przy dolocie będzie ruszane? Tzn. kolektor, trójnik, przepływomierz, pucha filtra, przepustnica? Czy wszystko z S4? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak z ciekawości, to coś przy dolocie będzie ruszane? Tzn. kolektor, trójnik, przepływomierz, pucha filtra, przepustnica? Czy wszystko z S4? :)

Wszystko seria. Jakbym ruszył kolektory wydechowe* to wtedy jest dopiero sens ruszać dolot. Puszka jest z S4 B6, w środku wkładka K&N, reszta wyspawana z kwasa + FMIC, więc starczy ;)

* ale nie stać mnie na Wagnery za 9k :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fly, jaka jest róznica miedzy głowicami 2.4 a 2.8 w przypadku silnika AGB

nie chodzi mi o róznice w milimetrach a bardziej o tematy przyrostu mocy, niuta itd itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak z ciekawości, to coś przy dolocie będzie ruszane? Tzn. kolektor, trójnik, przepływomierz, pucha filtra, przepustnica? Czy wszystko z S4? :)

Wszystko seria. Jakbym ruszył kolektory wydechowe* to wtedy jest dopiero sens ruszać dolot. Puszka jest z S4 B6, w środku wkładka K&N, reszta wyspawana z kwasa + FMIC, więc starczy ;)

* ale nie stać mnie na Wagnery za 9k :)

Spoko, kukam :) pytam z ciekawości, bo kolega sie przymierza do dlubania silnika i pytam orientacyjnie ;) z ciekawości możesz jescze napisac czy sprzeglo S4 czy RS4 no i czy seryjny trójnik? ;)

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak w ogóle to auto dziś odpalone. Jak na razie wszystko OK, więc pozostało dospawać DP ;)

Na dniach odbiór, kilkaset km na dotarcie, a potem strojenie... niestety (albo i stety) jadę w niedzielę na 2 tygodniowy urlop, więc zanim wystroję dziada to minie trochę.

Fly, jaka jest róznica miedzy głowicami 2.4 a 2.8 w przypadku silnika AGB

nie chodzi mi o róznice w milimetrach a bardziej o tematy przyrostu mocy, niuta itd itp

Najlepsze są głowice 2,4, ale to jakaś kosmetyka względem 2,8, różnią sie chyba tylko wałkami. 2,4 ma takie wałki jak RS4.

Do takich modów jak moje nie ma znaczenia, czy 2,4, czy 2,8.

A tak z ciekawości, to coś przy dolocie będzie ruszane? Tzn. kolektor, trójnik, przepływomierz, pucha filtra, przepustnica? Czy wszystko z S4? :)


Wszystko seria. Jakbym ruszył kolektory wydechowe* to wtedy jest dopiero sens ruszać dolot. Puszka jest z S4 B6, w środku wkładka K&N, reszta wyspawana z kwasa + FMIC, więc starczy ;)

* ale nie stać mnie na Wagnery za 9k :)
Spoko, kukam :) pytam z ciekawości, bo kolega sie przymierza do dlubania silnika i pytam orientacyjnie ;) z ciekawości możesz jescze napisac czy sprzeglo S4 czy RS4 no i czy seryjny trójnik? ;)

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Sprzęgło RS4 z nową kelvarową okładziną. Na razie nie chciałem wywalać 3000PLN za lepsze sprzęgło, bo do mojej jazdy to póki co zbędny wydatek.


Auto już w domu. Na razie docieranie, 2 tygodnie urlopu, więc strojenie u Witka na początku października. Po cichu liczę na okolice 500PS na dobry paliwie :) nie wiem tylko, czy FMIC da radę.

Pierwsze wrażenia po remoncie silnika - zero drgań, mrowienia na jałowym, co każdy w 2,7 BiT uznaje za "standard". Najwyraźniej to nie jest standard :)

Łagodnie i żwawo wkręca się na obroty, pracuje fajnie, miękko.

Bosch 044 jest za to k**ewsko głośny :D dynamat pójdzie w ruch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będzie trzeba się spotkać i sprawdzić jak to jeździ,

u mnie 044 też pracuje głośniej od serii ale nie jakoś przesadnie żeby dodatkowo wyciszać, no ale pompę mam w bagażniku,

będę 27.09 na Ułężu to można by zrobić spota

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27.09 to na 95% nie będzie jeszcze wystrojony, więc nie ma co sprawdzać.

A jak słyszysz pompę? Bo u mnie to taki charakterystyczny syk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale spotkać się na Ułężu można ;)

u mine pompa delikatnie bzyczy, coś jak seria tylko bardziej ją słychać,

jakich rozmiarów kruciec masz na wyjściu z pompy na listwę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...