Flyer Opublikowano 20 Października 2010 Autor Opublikowano 20 Października 2010 Mam silnik AGB, ale ECU od Allroada.
truckmaniac Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 (...) Nie ma moda. (...) Czy to znaczy, że user Poziek łgał w tym temacie :?: :?: A towarzystwo łykało ściemę jak młode pelikany? Tez mi nowość. Trzeba być kompeltnym nowicjuszem na Forum, żeby wierzyć Poźkowi. On prawdę mówi tylko jak się pomyli
GILI Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Fajny spocik u Rogala dzis. RS4, EVO, jakies TDI Nie ma moda. Byly male problemy z zegarami, dopiero jak wsadzilem dieslowskie to Witek shamowal auto, a na soft bylo juz za pozno. Seria fajna, bo w pierwszym pomiarze 280KM i 440NM (!), a w drugim 279KM i 413NM [pozniej wkleje wykres]. Na moda jade w piatek, ale na serii cofa zaplony o 5 stopni, wiec nie wiem, czy na razie nie bede musial podmienic wtryskow :gwizdanie: W piatek sie okaze. Jak nie bedzie mocniej cofal zaplonow po modzie, to bedzie soft, a jak nie - to szukamy przyczyny [wtryski, pompa paliwa]. Silnik byl dluzszy czas niejezdzony i to pewnie tego wina No ale ogolnie seria Mogłeś się spróbować na serii z Pinczim :gwizdanie: Po programie nie będzie sensu...
Buba Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Mam silnik AGB, ale ECU od Allroada. aaaaa takie buty
Flyer Opublikowano 20 Października 2010 Autor Opublikowano 20 Października 2010 Zapomnialem o najwazniejszym dla mnie - mam max moment 413NM od 2200 obr (!) :kox: Po co jezdzic dieslem?
Thom4s Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Heh prawda jest taka, że gdyby benzyna była tania jak w stanach, to nikt nie jeździłby dieslem.
truckmaniac Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Heh prawda jest taka, że gdyby benzyna była tania jak w stanach, to nikt nie jeździłby dieslem. Wystarczy, żeby ropa była droższa od benzyny (jak w Szwajcarii) i na efekt nie trza będzie długo czekać
Thom4s Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Heh prawda jest taka, że gdyby benzyna była tania jak w stanach, to nikt nie jeździłby dieslem. Wystarczy, żeby ropa była droższa od benzyny (jak w Szwajcarii) i na efekt nie trza będzie długo czekać A ma być droższa od stycznia podobno. :gwizdanie:
GILI Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Heh prawda jest taka, że gdyby benzyna była tania jak w stanach, to nikt nie jeździłby dieslem. Wystarczy, żeby ropa była droższa od benzyny (jak w Szwajcarii) i na efekt nie trza będzie długo czekać A ma być droższa od stycznia podobno. :gwizdanie: pindu.. pindu.. nie w PL.
Dev Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 juz był taki moment ze gnojówa była pare groszy drozsza od Pb95 nie pamietam czy w zeszłym roku czy dwa lata temu
Thom4s Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 pindu.. pindu.. nie w PL. W raporcie turbo mówili i na onecie czytałem. Mnie to akurat oblata, bo jeżdżę benzyną.
poziek Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Właśnie wróciłem od Rogala po całym dniu dłubania przy furze Flyera :evil: Na mój gust ( po tym co udało się dzięki mnie wyeliminować - mowa o tych dziurawych SMICach ) to jak wykluczycie pompę paliwa i wtryski to znajdziecie się w takim samym miejscu co Kichol czyli w takim, że sterownik będzie cofał zapłony nie wiadomo dlaczego...i zostanie podmienić sterownik....albo wrzucić zegary od B5 i sterownik od esy... niestety
Nosb Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Kurcze musialem mu jakiegos psikusa zrobic
poziek Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Kurcze musialem mu jakiegos psikusa zrobic nie no spoko akurat cofanie zapłonu przez sterownik to jest za***iście trudna sprawa do rozgryzienia jeżeli wyeliminuje się PP i wtryski... dlatego też liczę na to, że będzie to któreś z tych dwóch diwajsów
Nosb Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Tutaj moga byc jakies rozne jazdy. Sterownik ma sie chyba komunikowac z ESP , ABS czy czyms tam jeszcze. Pozatym jak wiadomo wiazka i wszystko jest AGB a leci na ECU ARE ... Rozumiem ze na seryjce cofania ma nie byc wogole ? Buba ma wtryski luzem pewnie uzyczy
Buba Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 a ECU z AGB nie ogarnie sprawy? Teraz sie boje o swoj silnik ;(
poziek Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 jak jest wszystko sprawne to cofać może -2, -3 w zależności od jakości benzyny, obrotów i obciążenia
Buba Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Buba ma wtryski luzem pewnie uzyczy ja?
Flyer Opublikowano 20 Października 2010 Autor Opublikowano 20 Października 2010 aw tez ma wtryski, juz sie zaoferowal kibel troche mimo, ze seria fajna... zegary B5 nierealne u mnie - jak to bedzie wygladac? ecu z AGB poszedlby, ale zegary z B6 nie beda dzialac. w piatek Rogal wrzuci jakis soft - zobaczymy co sie bedzie dzialo. jak nie bedzie mocniej cofal, to mod zostanie. po cichu licze, ze sprawdzi sie wersja Rogala - auto od grudnia 08 malo jezdzilo [wedle przebiegu 9000km w 1,5 r], silnik mogl dlugo stac... i problem lezy w ukladzie wtryskowym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się