Flyer Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Opublikowano 4 Listopada 2010 Ty za to dalej wygladasz jak dzieciak
moskal Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 dystans to nie rzeźba ale rozwiercony otwór centrujący to juz rzeźba
Wandej Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 Fly a nie dałoby rady wytoczyć takich dystansów jak potrzebujesz?? Miałbyś idealnie na wymiar :gwizdanie:
krzysiek23 Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 no jak BBS-y to tylko 19",ale ciekawi mnie jakby to w 20"wygladalo o ile takie sa,ten model przy dobrej glebie jest kox,u siebie na wiosne zakladam kapec 215 zeby wreszcie schowalo sie pod nadkole bez otarc
Flyer Opublikowano 9 Listopada 2010 Autor Opublikowano 9 Listopada 2010 Niet... mam nawet problem ze zwyklym licznikiem od 3.0 V6 2002. Nie dziala predkosciomierz, musze dolozyc czujnik predkosci na skrzyni.
Flyer Opublikowano 9 Listopada 2010 Autor Opublikowano 9 Listopada 2010 zegary adamooo to inna historia, sa zlozone z 2. ja mam koncept zeby dolozyc czujnik predkosci do skrzyni [zreszta adamooo chyba zrobil tak samo] i pewnie zegary zabanglaja.
grzanek85 Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 u adamo nic nie okładane prędkość ii zegary na canie lecą
poziek Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 u adamo nic nie okładane prędkość ii zegary na canie lecą weź chłopie napisz to po polsku bo w oczy boli
Thom4s Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 Flyer, szkoda, że takiego nie miałeś na swapa, bo seria byłaby 380KM. http://otomoto.pl/audi-rs4-biturbo-C15272972.html
Flyer Opublikowano 9 Listopada 2010 Autor Opublikowano 9 Listopada 2010 http://otomoto.pl/audi-rs4-biturbo-C15272972.html No no... niezla opcja. Pytanie tylko, czy silnik i skrzynia nie dostaly po pupie. Szkoda, ze czegos takiego nie bylo jak szukalem dawcy... pewnie bym lyknal
Thom4s Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 Szkoda, ze czegos takiego nie bylo jak szukalem dawcy... pewnie bym lyknal Silnik widać wyjęty. Nie opłacałoby się go kupić i pozamieniać osprzęt głowice itp?
Reniu Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 Kurde czy to nie nasze RS4? Pisze sprowadzane ze szwajcari Tak mi sie skojarzyło z tym kołem http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=121902.msg1710208#msg1710208
Flyer Opublikowano 9 Listopada 2010 Autor Opublikowano 9 Listopada 2010 Silnik widać wyjęty. Nie opłacałoby się go kupić i pozamieniać osprzęt głowice itp? Eeee.. nie. Jak zmieniac glowice to tylko na te od 2.8 V6. Silniki RS4 i osprzet do nich sa drogie - nie oplaca sie isc w ta strone. Reniu, to nie fura Racera
Reniu Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 Reniu, to nie fura Racera Ufff... ulżyło mi
Wąski Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 Flyer, szkoda, że takiego nie miałeś na swapa, bo seria byłaby 380KM. http://otomoto.pl/audi-rs4-biturbo-C15272972.html długo już jest to ogłoszenie koleś od nas z rejonów
Flyer Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Opublikowano 10 Listopada 2010 Dzwonilem do niego, podobno auto przyjezdza na dniach do PL.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się