Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AGB] Pierwsze w Polsce B6 2.7L V6 biturbo S-line 486PS 590NM [str. 232]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

polecam Ci naprawde mobile ;)

u nas auta drozsze od aut handlarzy ktorych maja oczywiscie 'nizsze' przebiegi sa ciezko sprzedawalne ;)

tak jak nosb napisal o mojej ex s6 c6 ... nie bylo ani jednej rzeczy do ktorej moznaby sie bylo przyczepic ( poza rysa na blotniku )

przez pare miesiecy w PL 2 telefony jakis koniobijców i pytania o nic ....

2 tyg w niemczech i auto sprzedane ...

niestety polacy przezwyczaili sie i sami tego oczekuja zeby miec "niski przebieg" "nie bity" "ladne zdjecia na aukcji" "full wypas" "najnizsza cena" ;)

i wcale sie nie dziwie handlarza ktorzy kreca przebieg bo polski klient tego chce ... bo jak jest duzy przebieg to auto zuzyte i go nie kupi ... chory kraj.

polak woli np 500 000 skrecone na 170 000 niz oryginalne 300 000 z ksiazka

a drugi aspekt to jak dasz malo to wszscy powiedza .... dales malo napewno sztrucel ;)

jak dasz duzo to kazdy powie 'przeplaciles ... taka mozna miec za xxx taniej' :)

ps. jestes pewien ze chcesz diesla ?

  • Odpowiedzi 4.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Latwiej bedzie kupic mocnego diesla niz np. mocna turbo benzyne... 335i sie cenia, jest ich malo, E60 ma w ogole ten silnik?

W C6 nie widze lepszego silnika niz 3.0TDI, na 3.0TFSI mnie nie stac :)

Opublikowano
Latwiej bedzie kupic mocnego diesla niz np. mocna turbo benzyne... 335i sie cenia, jest ich malo, E60 ma w ogole ten silnik?

jest jest:

Oferta - BMW 535 - Auto w bardzo dobrym stanie wizualnym jak i technicznym jak nowe ! posiada bardzo bogate wyposażenie : klimatronic airbag x6 beż :)

w c6 jest 4.2 ale jest on na lancuchu i ma troche potencjalnych problemow

nie chcesz wolnossaka ? np 545i ?

Opublikowano

Dawno nie zaglądałem :wink: Stłuczka wyszła tylko na plus dla auta :decayed: Szkoda że idzie do żyda bo jest zrobiona ze smakiem oby została w klubie :kox:

Opublikowano
Jakoś mocno nie zagłębiałem się w 335, ale nie słyszałem o jakichś wadach tego motoru.

W N54 jest problem z pompą wysokiego ciśnienia (HPFP). Pomimo akcji serwisowej, nawet po wymianie nie wytrzymują one dłużej niż 50tys km. Jak brać 335i to z N55 czyli po 2010r. Jest tam jedno Turbo-TwinScroll i Valvetronic, niższe spalanie o ok 10%, max moment jest niżej, bo przy ok 1200rpm! (400Nm) no i rozwiązano wszystkie niedociągnięcia poprzednika.

Opublikowano

Waski, zejdzmy na ziemie :grin: nie kupie auta za 100k, nawet jakby mnie bylo stac, to nie wylozylbym takiej gotowki na samochod, stracone pieniadze :wink:

Alv, tak, lakier odswiezony, lampy odswiezone, pare mini modow :wink:

Opublikowano

Michał bierz e60 koniecznie r6 obojętnie czy pb czy on, żadnych kompromisow w postaci jakis 4 cylinrow i gwarantuje ze będziesz zadowolony... Ja tylko czekam aż mi się Leasing na a5 skończy i wracam do BMW , no chyba ze audi czymś nowym zaskoczy w 2014-2015...

Opublikowano
Michał bierz e60 koniecznie r6 obojętnie czy pb czy on, żadnych kompromisow w postaci jakis 4 cylinrow i gwarantuje ze będziesz zadowolony... Ja tylko czekam aż mi się Leasing na a5 skończy i wracam do BMW , no chyba ze audi czymś nowym zaskoczy w 2014-2015...

eh, bo zla zmiane zrobiles moim zdaniem :) FWD + 1.8T, to niestety nie to co RWD albo Q i przynajmniej 6 garow...

Opublikowano

najbardziej boli mnie to że mam odkurzacz - czytaj 4 cylindry - jeżeli mnie będzie stać to nigdy więcej

jeździłem w audi i Q i FWD i mam porównanie i dla mnie w codziennej jeździe Q czuć tylko na mokrym - na suchym tylko z pedałem w podłodze w zakręcie widać różnicę bo tak przodu nie wynosi choć i tak w porównaniu z BMW wynosi - takie są moje odczucia i nie chcę nikogo uswiadamiać i w wdawać się w dyskusję nad wyższością poszczególnych napędów nad innym bo każdy ma swój rozum i ja nie mówię że BMW jest lepsze czy gorsze - ale mi bardziej pasuje i narazie ani A6 c7 ani nawet A7 (bo mi się nie podoba) tego nie zmienia ...

Opublikowano
Ja tylko czekam aż mi się Leasing na a5 skończy i wracam do BMW

Po 24m-cach możesz juz spokojnie spredawać :wink:

Flyer, myślałem, że trochę dłużej po modzie pojeździsz. Jesli rozważasz A6 3.0TDI i 530d/535d to nawet się niezastanawiaj i bierz to drugie.

To 3.0TDI w A6 ogóle nie jedzie. Będziesz miał takie BRD z A4 w większej budzie i tyle :kwasny:

A B8 Allroad odpada?

Opublikowano

Już 2,5 roku po swapie, czas zapitala.

B8 allroad piękne, ale zdecydowanie nie mój budżet ;)

Opublikowano
Już 2,5 roku po swapie, czas zapitala.

B8 allroad piękne, ale zdecydowanie nie mój budżet ;)

Kurcze, faktycznie czas szybko zlecial :)

Szukaj w takim razie ladnej 550i ;)

Strasznie mnie wnerwia, ze Audi nie wstawia duzych silnikow do normalnych wersji.

Takie 4.0 V8 byłoby super w niekrzykliwej budzie, wygodne na codzien i komfortowe w trasie. Nie kazdy chce miec od razu krzykliwe S czy RS. Takie 550i wyglada dla 90% ludzi jak 520d a wrazenia z jazdy sa na zupelnie innym poziomie. Dla mnie polaczenie "normalnej" wersji z fajnym silnikiem to ideal.

Kiedys w A6 bylo 4.2 V8 szkoda ze juz go nie ma. Tak wiem, zastapil go 3.0tfsi, ale to juz nie to samo :-/

Opublikowano

po czipie waltecha czyli do poprawki :)

Opublikowano

Moim zdaniem te 3er może i są ładne ale małe :thumbdown:

Opublikowano

małe bardzo, nie wiem czy nie mniej miejsca niż w b6 coś w stylu b5 chyba...ale jak nie ma rodziny do wożenia to spoko...z przodu nie ma problemu z miejscem

Opublikowano

Porównywalnie ale jak dla mnie B6 to małe autko :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...