Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AGB] Pierwsze w Polsce B6 2.7L V6 biturbo S-line 486PS 590NM [str. 232]


Flyer

Rekomendowane odpowiedzi

Sam nie wiem... jak odpalimy, to sie okaze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

będzie szła wolniej niż s4 w/g obrotów..po programie 2,7 nie dość że wygra to jeszcze na vmaxie go zje :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zaryzykowal ze skrzynia z gnojowozu! :kox: :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zaryzykowal ze skrzynia z gnojowozu! :kox: :kox: :kox:

W tym momencie i tak zadnej innej skrzyni nie mam :D

Zreszta zalozenie projektu bylo takie, ze skrzynia z diesla zostaje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jestem ciekawy efektow. :kox:

Na letni zdazysz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj podjelismy decyzje, ze silnik na start bedzie calkowicie seryjny (oprocz sprzegla/dwumasa RS4 i swiec RS4). Nie bedzie softu, nie bedzie coolera i chlodnicy oleju. Jak zacznie juz jezdzic i bedzie dobrze (wtedy tez okaze sie w jakim stanie sa sprezarki), to bede myslal nad zrobieniem customowego coolera z przodu, albo 2 duzych bocznych. Potem chlodnica oleju, moze wydech i na koniec strojenie.

Wtedy uznam, ze STAGE 1 projektu jest zakonczone :)

Nie wiem, czy bede na letnim :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zaryzykowal ze skrzynia z gnojowozu! :kox: :kox: :kox:

tyle ze od 4 biegu w tym aucie nie bedzie dynamiki :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zaryzykowal ze skrzynia z gnojowozu! :kox: :kox: :kox:

tyle ze od 4 biegu w tym aucie nie bedzie dynamiki :rolleyes:

tego sie wlasnie obawiam, zobaczymy jak wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flyer powiem ci tak , wiem ze przy takim projekcie ciezko tez z kasa bo juz zainwestowales dosc sporo , ale jesli by ci sie udalo do tego czasu sprzedac dosc duzo z tej B5 to powiem ci ze wymienil bym to skrzynie z dyfrem od razu na cos z S4 lub nie wiem 1.8T czy 2.0 T ( nie wiem czy wytrzyma i czym rozni sie od S4 ) bo jestem prawie pewien ze na tej z TDI nie bedzie jazdy a po co rwac rzeczy dwa razy i za to placic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o kase. Nie ma problemu w kupnie skrzyni, na razie priorytetem jest zeby auto jezdzilo.

Jak bedzie wszystko smigac, to i tak dalej bedziemy modzic, wiec skrzynie mozna wymienic "przy okazji".

Jestem bez auta juz 2,5 miesiaca prawie, Nosbowi do urlopu zostalo nieco ponad tydzien.

Chcemy zeby do tego czasu auto bylo ogarniete mechanicznie - skrzynia nie jest tutaj przeszkoda.

Jak teraz zaczniemy rozkminiac temat skrzyni, szukac nowej, to poprostu auto zostanie unieruchomione na kolejne 3 tygodnie...

Sam jestem ciekaw jak to bedzie jezdzic.... Tak naprawde w PL warunkach liczy sie wlasnie przyspieszenie do 140-150km/h, a tutaj zadnej roznicy miedzy skrzyniami nie ma. Malo jest miejsc gdzie mozna sie ekscytowac elastycznoscia powyzej 150km/h. :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawde w PL warunkach liczy sie wlasnie przyspieszenie do 140-150km/h,

przypomina mi sie polski film testosteron... gdzie chyba Borys Szyc wspomina cos o 50 km/h po miescie :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawde w PL warunkach liczy sie wlasnie przyspieszenie do 140-150km/h,

przypomina mi sie polski film testosteron... gdzie chyba Borys Szyc wspomina cos o 50 km/h po miescie :tongue4:

:polew:

Kot to powiedział :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanicznie w tym tygodniu bedzie koniec...

Przerabiane zasilanie paliwem, klima, wspomaganie pod 2.7, poprawianie wydechu.

Uszczelniony silnik. Udalo nam sie w koncu dopasowac podpore skrzyni tak zeby bylo OK.

Dzis przyjechala tasma termoizolacyjna do owiniecia DP, jutro dojada wskazniki [doladowanie, temp. oleju] + olej, filtry i wszystkie plyny.

Takie tam... realia swap'owe :>

Pod koniec tygodnia auto jedzie do grzanka na elektronike.

Na start bedzie na maksa seryjnie oprocz sprzegla RS4 i swiec RS4.

Jak juz auto odpali i bedzie jezdzic bede rozgladal sie na porzadnym coolerem, kompletem wiekszych hamulcow, wydechem, chlodnica oleju...

Jak juz bede mial pokompletowane wszystkie graty, to auto sie wystroi. O ile oczywiscie sprezarki beda w dobrej formie :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sledze caly czas postepy Flyer :decayed:

tak pomyslalem ze rok 2010 przejdzie do historii jako rok niezlych modow w klubie :naughty:

pod koniec roku trzeba bedzie zrobic podsumowanko wszystkich rezaczy na forum :gwizdanie:

za....bisty mod robisz :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...