Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AGB] Pierwsze w Polsce B6 2.7L V6 biturbo S-line 486PS 590NM [str. 232]


Flyer

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Chcialem zostawic seryjna skrzynie i dyfer 2.5TDI zeby nie generowac kolejnych kosztow. Skrzynia z S4 nie podchodzi do B6, bo dyfer nie pasuje... a znalezc dyfer z B6 pasujacy do skrzyni z B5 to problem [a podobno nawet niemozliwe].

Zobaczymy w praktyce jak sie bedzie jezdzic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcialem zostawic seryjna skrzynie i dyfer 2.5TDI zeby nie generowac kolejnych kosztow. Skrzynia z S4 nie podchodzi do B6, bo dyfer nie pasuje... a znalezc dyfer z B6 pasujacy do skrzyni z B5 to problem [a podobno nawet niemozliwe].

Zobaczymy w praktyce jak sie bedzie jezdzic :)

mysllem raczej od S4 ale B6/7 , no ciekawe jak to badzie jezdzic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te przelozenia skrzyni B6 2.5TDI i B5 S4 nie sa wcale mocno rozniace sie... kiedy je porownywalem.

Sam jestem ciekaw jak bedzie w praktyce - czy skrzynia bedzie krotsza, czy dluzsza :rolleyes:

ciekawe jak skrzynia bedzie znosić obroty wyższe niż 5 RPM. Hmmmmm

A jakie to ma znaczenie? :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam jestem ciekaw jak bedzie w praktyce - czy skrzynia bedzie krotsza, czy dluzsza

no na chlopski rozum skrzynie kazda skrzynia z gnojowozu zawsze bedzie dluzsza , aby zreompensowac niskie obroty....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam jestem ciekaw jak bedzie w praktyce - czy skrzynia bedzie krotsza, czy dluzsza

no na chlopski rozum skrzynie kazda skrzynia z gnojowozu zawsze bedzie dluzsza , aby zreompensowac niskie obroty....

no żebyś Fly nie miał na 6 biegu 250km/h przy 4tyś obrotów :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nosb stwierdzil, ze bedzie vmax 360km/h :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy tak tej skrzyni wszyscy ? Nic jej nie bedzie :) I bedzie dzialac jak powinna ;) Jak macie jakies ale to porownajcie np przelozenia skrzyni 6-tki w b5 powiedzmy 2,7T i 2,5 TDI :) 1 i 2 sa identyk, kolejne dluzsze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale do tego trzeba mieć dobre oponki ziomuś...

:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby gdzie i czym mialbym takiego speeda osiagnac? :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby gdzie i czym mialbym takiego speeda osiagnac? :polew:

koła na kobyłkach i zamykasz licznik

jakaś fajna tapetka na przednia szybe i masz krajobraz

i jaki ten 2.7BIT wtedy oszczędny :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawostka z placu boju...

Moja skrzynia z 2.5TDI ma takie samo glowne przelozenie co skrzynia z S4 :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Predkosci przy 6,800 rpm

S4 > 57 , 106 , 140 , 207 , 248 , 293

TDI > 57 , 106 , 151 , 230 , 299 , 357 :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Predkosci przy 6,800 rpm

S4 > 57 , 106 , 140 , 207 , 248 , 293

TDI > 57 , 106 , 151 , 230 , 299 , 357 :kox:

:kox: :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli będzie gorzej od 3 biegu szła niż S4.... raczej tak?[br]Dopisany: 29 Lipiec 2010, 15:40_________________________________________________//napi***oliłem coś w postach//

edytowałem 3razy bo widze że w KMH podane a ja myślałem że to podane przełożenia biegów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...