arturro_A6 Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 tip w tych rocznikach byl montowany tylko z quatrro wiec na 99,9 % masz multi MatteoAlessandro powiedz mi czy twoje auto jest przedliftowe takie jak moje tylko ze ktos po wypadku przerobil przod na poliftowe, czy jest juz poliftowe i ktos po wypadku wstawil z tylu lampy przedliftem. obstawiam pierwszy scenariusz bo nikomu niechcialoby sie przerabiac instalacji od tylnych lamp choc uchwyty na siedzeniach masz po lifcie, szkoda ze nie widac jaka miales kierownice przed wystrzalem poduchy (lub przed zmiana) bo wtedy wszystko byloby jasne. MatteoAlessandro wracajac jeszcze do skrzyni to dobrze wyczytales tylko ze nie dokladnie tzn. wczesniejsze multi mialy 6 biegow a pozniejsze 7
OLO_GDA Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 na 1000% ma multi jak nie masz quattro. a my z Alvaro mowimy o przednich lampach ;] które w tym roczniku nie powinny miec pomaranczowego szkielka. na szczescie mozna rozebrac lampe i to cus wymontowac bo od razu inaczej auto wyglada...
MatteoAlessandro Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Opublikowano 12 Maja 2010 przód jest oryginał tylko podczas naprawy lampy zostały wymienione na europejskie, lampy z tyłu są oryginalne - w załączeniu kilka zdjęć sprzed naprawy (z aukcji w usa) co do skrzyni to w sumie fajnie że multitronic - swoją drogą to myślicie że oddać go od razu na wymianę oleju czy lepiej się nie tykać na razie? - czyli lampy ma takie jak w oryginale - i tył też w porządku tak jak oryginał Może ze względu na to że samochód jest z grudnia 2005 i jeszcze na rynek USA to jest jakimś miksem przed i po liftowej wersji
sokolnh Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 szkoda, że nie zachowałeś przodu od B6, moim zdaniem lepiej by wyglądała
OLO_GDA Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 przód jest oryginał tylko podczas naprawy lampy zostały wymienione na europejskie, lampy z tyłu są oryginalne - w załączeniu kilka zdjęć sprzed naprawy (z aukcji w usa) chyba słabo ogladasz te zdejcia , bo przod jest na tych fotach z rozbitym autem z B6, czyli sprzed tego co nazywasz LIFTEM. przyjrzyj sie, nie ma duzego grila, a lampy nie maja takiej plynacej lini na dole tylko prosta.. czyli Twoje auto przed naprawa wygladało TAK : a to co nazywasz "lampy jak w oryginale" to lampy amerykanskie ktore sa troche inne i maja jeszcze wiecej pomaranczy niz europejskie. ale i tak jest ladne
Flyer Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 Nie masz modelu B7 zatem, masz starszy model B6.
KERCZI Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 czyli jak ma 2005 na USA to pewnie nasz bedzie 2004?? Cabrio wychodzilo w 2005 w b7 tak?
MatteoAlessandro Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Opublikowano 12 Maja 2010 Jakby nie patrzeć rzeczywiście przód był z b6 - macie racje, swoją drogą d*pa jestem że tego wcześniej nie zobaczyłem. Co ciekawe inne rzeczy wskazują na b7 np. składany dach składa się w 15 sek a nie chyba 23 jak w b6 i można go składać jak i rozkładać w trakcie jazdy co o ile wiem też jest nowinką dopiero w b7
HiRide Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 zaraz sie okarze ze to skladak mimo to cabrio fajna sprawa i ten kolor i te fotele http://moto.allegro.pl/item1014645730_fotele_skorzane_audi_a4_cabrio.html
arturro_A6 Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 Cabrio wychodzilo w 2005 w b7 tak? b6 bylo produkowane do konca roku 2005 Co ciekawe inne rzeczy wskazują na b7 np. składany dach składa się w 15 sek a nie chyba 23 jak w b6 i można go składać jak i rozkładać w trakcie jazdy co o ile wiem też jest nowinką dopiero w b7 skad masz takie informacje co do czasu rozkladania sie dachu, mierzyles czas? i faktycznie w B7 (oryginalnym) mozna rozkladac dach podczas jazdy? tzn w moim B6 tez mozna ale trzeba jechac gora kilka km/h MatteoAlessandro zwrociles uwage ze na ostatnim zdjeciu masz wystrzelone palaki przeciwkapotarzowe czyli auto dostalo zdrowego dzwona z przemieszczeniem sie w poziomie lub pionie.
MatteoAlessandro Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Opublikowano 13 Maja 2010 Testowali w komisie, że można go rozkładać do 30 km/h, a informacje o przyspieszaniu rozkładania między b6/b7 czytałem na jakimś forum - nie mogę teraz sobie przypomnieć dokładnie gdzie, jak je znowu znajdę to dam znać. Co do zdjęcia to sam nie wiem co tam widać, widziałem też zdjęcia z otwartym dachem (niestety ich nie mam) i pałąki nie były otworzone, jakość tych zdjęć nie jest zbyt dobra niestety. Oto lista części zamówionych do naprawy jeszcze w usa - lista z carfax'a - też nie wskazuje, że wydarzyło się coś więcej niż stłuczka w przód. Samochód był na kompletnym przeglądzie u Zasady gdzie miał sprawdzaną powłokę lakierniczą i przechodził pełną ścieżkę diagnostyczną oraz dodatkowo zbieżność i wszystko jest ideał. Amory 75-78%, różnica w sile hamowania mniej niż 5%. Wszystkie części użyte do naprawy nówka. A z ciekawostek to załapałem się przy okazji przeglądu na jakąś akcję serwisową Audi i wymienili mi 4 cewki zapłonowe na nówki - same części to 1200 zł. Swoją drogą to bardzo Wam wszystkim dziękuję bo na prawdę widać że się znacie na sprawie, jednak siedzenie głęboko w temacie pozwala Wam od ręki wyłapywać wszelkie nieścisłości Dzisiaj o 18 odbieram wreszcie samochód (leasing strasznie wszystko wydłuża) i będę mógł wszystko w szczególikach posprawdzać i opisać jak się jeszcze czegoś dopatrzę.
jedrekx Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Testowali w komisie, że można go rozkładać do 30 km/h, to już ma praktycznie każde nowożytne cabrio z elektrycznie składanym dachem - żadna nowość
Flyer Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Nadal mnie ciekawi, czy to B7 czy B6 Mozesz sprawdzic po VINie?
arturro_A6 Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Co do zdjęcia to sam nie wiem co tam widać, widziałem też zdjęcia z otwartym dachem (niestety ich nie mam) i pałąki nie były otworzone, jakość tych zdjęć nie jest zbyt dobra niestety. wyraznie widac wystrzelone palaki (zaznaczone) i skosnie ulozone zaslepki (zaznaczone krzyzykiem) Uploaded with ImageShack.us A z ciekawostek to załapałem się przy okazji przeglądu na jakąś akcję serwisową Audi wszystkie audi z usa obecnie maja akcje wymiany cewek Testowali w komisie, że można go rozkładać do 30 km/h, a informacje o przyspieszaniu rozkładania między b6/b7 czytałem na jakimś forum - nie mogę teraz sobie przypomnieć dokładnie gdzie, jak je znowu znajdę to dam znać. moze ktos zapomnial czegos podlaczyc, jakiegos czujnika ktory blokuje dach podczas jazdy bo napewno w b6 nie da sie go rozkladac podczas jazdy (a ty masz B6). na YT wyraznie widac ze w B6 i B7 czas rozkladania dachu wynosi ok 22sek, jakbys mogl zmierzyc u siebie byloby spoko. Swoją drogą to bardzo Wam wszystkim dziękuję bo na prawdę widać że się znacie na sprawie, jednak siedzenie głęboko w temacie pozwala Wam od ręki wyłapywać wszelkie nieścisłościDzisiaj o 18 odbieram wreszcie samochód (leasing strasznie wszystko wydłuża) i będę mógł wszystko w szczególikach posprawdzać i opisać jak się jeszcze czegoś dopatrzę. wiesz co ja zanim kupilbym to auto zapytalbym o opinie o nim na tym forum, ja osobiscie w zyciu bym go nie kupil bo wcale nie byl po delikatnej stluczce tylko po porzadnym walnieciu, fakt moglby byc porzadnie zrobiony ale to jest cabrio a nie zwykly blaszak, napewno w przyszlosci ktos kto przeczyta ten temat zastanowi sie porzadnie zanim odkupi od ciebie to auto. [br]Dopisany: 13 Maj 2010, 09:40_________________________________________________ Nadal mnie ciekawi, czy to B7 czy B6 Mozesz sprawdzic po VINie? B6
Trezor Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Nadal mnie ciekawi, czy to B7 czy B6 Mozesz sprawdzic po VINie? B6 Co do tego, że to B6, to nie ma wątpliwości. Przecież widać to wyraźnie na zdjęciach po wypadku. Światła, zderzak i inne detale świadczą o tym w stu procentach.
QRi Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 wyprzedaż rocznika ?? autko ładne - ale trzeba zmienić temat - B6 cabrio
Trezor Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Trudno gdybać. Nie znam przepisów w Stanach, ale znam przypadek jednego Lotusa kupionego jako nówka mimo, że od daty produkcji upłynęło 3 lata.
MatteoAlessandro Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Opublikowano 13 Maja 2010 Reasumując powiem tak - dzięki Wam odkryłem kilka ciekawostek, ale na szczęście nie zmieniło to mojego nastawienia do samochodu. Jak wiemy różnice między b6 a b7 są znikome więc samochód pod tym względem jest dla mnie tak samo fajny jak wcześniej. Jedynie może cenę bym jeszcze bardziej zbił od tej którą udało mi się wynegocjować. Zastanawiają mnie te wystrzelone pałąki - czy ktoś z Was zna powody dla których mogły być wystrzelone? Czy to nie jest tak że wystarczyło że samochód podrzuciło i czujki zareagowały otworzeniem pałąków? Pamiętajmy, że otworzyła się tylko jedna poduszka - pasażera z przodu. To w sumie jest dla mnie największa ciekawostka. @arturro_a6 jakbyś mógł uzasadnić to poważne walnięcie, czy jedynym symptomem jest dla Ciebie wystrzelenie pałąków, przecież wyraźnie widać że komora silnika jest nietknięta, boki czyste, tył nie ruszony, diagnostyka ideał (o czym pisałem wcześniej), wg. mechaników u Zasady brak jakichkolwiek symptomów mocnego uderzenia, potwierdzili jedynie że naprawie podlegały jedynie elementy jak z listy carfaxa czy ze zdjęć. I tu się w sumie pojawia najważniejsze pytanie - czy mechanicy z w końcu całkiem niezłego serwisu jakim jest Zasada jeżeli samochód na prawdę mocno by dostał to nie byliby w stanie tego stwierdzić na naprawdę szczegółowych prawie 3 godzinnych oględzinach? Najpierw sami go dokładnie obejrzeli, dopiero potem pokazałem im zdjęcia po wypadku i wtedy przejrzeli go jeszcze raz i za każdym razem mówili że jest żyleta. 3 różnych mechaników i diagnosta - na wszystko z resztą mam papiery. Co do odkupywania to jak to mawiają każda potwora znajdzie swego amatora i na pewno ktoś kiedyś ode mnie kupi ten w końcu całkiem ładny i fajny samochód.
arturro_A6 Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 powiem tak, dla mnie zdjecia ktore pokazales pokazuja auto szykowane pod sprzedaz, wg mnie przy tak zagietej masce nie moglby sie uchowac lampy praktycznie nie tkniete ale to jest tylko moje subiektywne odczucie i byc moze sie nie znam. swojego auta szukalem ponad pol roku i jak sam wiesz rynek cabrio w polsce jest ograniczony wiec za duzego wyboru nie ma a to co ogladalem byly poprostu bananami, wiekszosc aut nie nadawala sie aby za nie placic ponad 50tys. co do palakow to aby one wyskoczyly auto musi zmienic swoje polozenie czyli komp musi wykryc niebezpieczenstwo dachowania i chyba sam przyznasz ze przy stluczce auto wazace 1650kg nie podskoczy lub sie nie przechyli, musi poprostu walnac w cos porzadnie. zerknij na linki ponizej aut w ktorych palaki nie wysoczyly: http://www.crashescars.com/pl/search//?method=detail&uid=10820820&a_aid=49fad106634f2 http://www.crashescars.com/pl/search//?method=detail&uid=6721256&a_aid=49fad106634f2 i dla porownania z wywalonymi palakami: http://www.crashescars.com/pl/search//?method=detail&uid=13899300&a_aid=49fad106634f2 oczywiscie nic nie sugeruje, probuje tylko wyjasnic ze z racji specyfiki tego auta nie interesowalbym sie autem na ktore chocby cien padal ze mogloby byc mocnej walniete, a palaki to wyraznie sugeruja, do tego dochodzi jeszcze poducha i napinacze pasow.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się