lutas Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 Zaraz po kupnie samochodu założyłem osłonę pod silnik f-my Rezaw-Plast, z której jestem bardzo zadowolony. Jednakże drażni mnie fakt, że przy każdej wymianie oleju muszę ściągać osłonę, którą wcześniej porządnie zamocowałem i wolałbym ją zostawić w spokoju. Czy dobrym będzie pomysł wycięcia w tej osłonie otworu o średnicy powiedzmy 5cm centralnie pod korkiem spustowym miski olejowej ? Oczywiście przy normalnej jeździe ta dziura byłaby w odpowiedni sposób zaślepiona i uszczelniona. Co sądzicie o tym ? Czy ktoś robił podobną modyfikację ?
wrzecion Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 Nie wiem co koledzy o tym sądzą ale według mnie głupi pomysł. Osłona osłoną i ma być - to ok. Ale żeby dziure robić na zmianę oleju? Wymieniasz go co 2 tygodnie, że nie chce Ci się odkręcić osłony? Przecież z samej ciekawości czy wszystko pod nią, tzn. nad nią jest w porządku to bym ją odkręcił i pooglądał... dla samego siebie i spokoju. Moje zdanie jest na NIE! Pomysł
Artur82 Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 mysle ze to nie jest zly pomysl z tym ze gdyby tak mialo byc to raczej by tam zostawili ori otwor a tak to juz jest rezanko
slepy Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 ja tam wcale nie mam osłon i jest dobrze, a pomysł nie głupi, wyciąć i masz spokój
Pawlo 2004 Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Przecież ściagnięcie osłony zajmuje minutke wiec w czym problem?? :gwizdanie:
slepy Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 którą wcześniej porządnie zamocowałem i wolałbym ją zostawić w spokoju. no w tym , ja nie wiem w czym jest problem, co będzie ta dziurka tam przeszkadzać jak ją wytnie?
Pawlo 2004 Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 czyli to nie jest ori osłona i zamontowanie nie jest takie łatwe i szybkie jak oryginalnej tak?? jeśli jest zamontowana w jakimś stopniu na stałe to mozesz w niej wyciąć dziurę jeśli ci to nie będzie przeszkadzać
zgredek27 Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Czy wy juz nie macie lepszych problemow do pisania na forum.... Nie chce Ci sie sciagac a latasz duzo kilometrow robisz dziure mala pod klucz i jestes szczesliwy, my mamy zadecydowac czy Tobie sie chce sciagac oslone czy nie? Mozesz sobie zrobic dziure i wpakowac w nia pozniej np jakas gume np. taka jak montowane sa w podwoziach zeby CI tam nie chlapalo i jest ok. :gwizdanie:
Artur82 Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 co wypowiedz to inne zdanie rob jak uwazasz a ta dziura w niczym nie zaszkodzi :gwizdanie:
Pawlo 2004 Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Wychodzi na to, ze wczesniej jeździłeś bez osłony i było ok a teraz boisz sie, ze przez mały otwór który chcesz zrobić zabrudzi ci się cały silnik wycinaj dziurę i koniec tematu
lapek85 Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 nie wiem skąd się biorą takie pomysły, olej wymieniasz jak dobrze latasz 2 razy do roku, więc w czym problem? 3 minuty roboty odkręcają osłonę przy wymianie oleju możesz skontrolować podzespoły, czy wycieków nie ma itp ja radze wyciąć otwór i aby syf nie leciał do przyszłej wymiany oleju napchać słomy :polew:
pepik Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 ja radze wyciąć otwór i aby syf nie leciał do przyszłej wymiany oleju napchać słomy :polew: :polew: :polew: :polew: U mnie nie ma osłony i nie mam tego problemu tak się zastanawiałem czy nie założyć? Z czego są zrobione te osłony bo słyszałem że z plastiku jeśli tak to nie ma sensu bo zaraz się posypie
lapek85 Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 podczas tegorocznej zimy zerwałem osłonę silnika, szukałem ori używanej bo większość zamienników to gó****no ktoś z forum polecił mi kupno zamiennika z firmy Rezaw-Plast zaryzykowałem, kosztowała koło 240zł, ale jestem b. zadowolony z zakupu, naprawdę polecam na allegro ich znajdziesz
Miszka82 Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 nie wiem skąd się biorą takie pomysły, olej wymieniasz jak dobrze latasz 2 razy do roku, więc w czym problem? 3 minuty roboty odkręcają osłonę przy wymianie oleju możesz skontrolować podzespoły, czy wycieków nie ma itp ja radze wyciąć otwór i aby syf nie leciał do przyszłej wymiany oleju napchać słomy :polew: no ja np wymieniam co 3 msc więc jakieś 4 razy w roku i daję radę bez dziury, moim zdaniem pytanie jest bez sensowne i wogóle nie powinno go być w tym dziale ani w innym
wrzecion Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Dokładnie, zamykajcie temat bo to bez sensu rozmowy! Jak za dużo roboty w 3 min. ściągnąć osłone to możę i oleju nie wymieniaj bo to bardziej czasochłonne
bouzuki Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 Ja wymieniam olej 4X w roku i nie wpadłem na pomysł z dziurą w osłonie silnika.Ale myślę,że ten pomysł można zastosować w gaciach biorąc pod uwagę potrzeby fizjologiczne.W końcu człowiek częściej biega za "potrzebą" niż wymienia olej w silniku.
lutas Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Opublikowano 19 Maja 2010 Ale myślę,że ten pomysł można zastosować w gaciach biorąc pod uwagę potrzeby fizjologiczne. Darujcie sobie tego typu komentarze. Rozumiem że głodnemu chleb na myśli ? Wystarczy napisać że "wg mnie to zły pomysł, nie ma uzasadnienia praktycznego" i darować sobie wątpliwe pseudo-inteligenckie elaboraty. Ludzie pytają o dziwniejsze rzeczy na forum i jakoś nie spotyka się to z taką agresją i prześmiewczością. Proponuję moderatorowi zamknięcie wątku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się