Krac Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 Witam mam mały problem niedawno zakupiłem audi a4 b5 i zauważyłem ze po odpaleniu samochód jak by syczy i jak kręcę kierownica w miejscu to jakby coś o coś tarło i zgrzytało (po rozgrzaniu auta już nie) myślę ze to morze być za mało płynu od wspomagania bo jest poniżej minimum ale nie wiem jaki tam był lany i teraz mam problem bo nie wiem czy można płyny mieszać czy musi być taki sam czy co mam zrobić?? pozdrawiam
Dev Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 zielony mineralny Febi najlepiej od razu wymien
kamikadzeboskiwiatr Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 Najlepiej jedż i kup w servisie za 40 zł ja zalałem febi i po maglownicy, może to zbieg okoliczności ale orginał wydaje mi sie troche bardziej gęsty.
A-rek Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 do dolewek jest dobry plyn z Prestone'a bo mozna go mieszac z wszystkimi plynami ale najlepiej zlac stary, przeplukac uklad (jedna butelka) i zalac nowa (druga butelka). plyn Febi 6162
Krac Opublikowano 21 Maja 2010 Autor Opublikowano 21 Maja 2010 Mam wlany czerwony płyn a to nie jest chyba ten febi 6162? Wiec jaki:)?a musze go wymieniać czy wystarczy ze doleje bo chyba czerwony to jest jednakowy składnik ??
endriuu Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 ja polecam niemiecki zielony SWAG 99906162. To samo co oryginal. ewentulanie Febi
rikardo Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 Najlepiej jedż i kup w servisie za 40 zł ja zalałem febi i po maglownicy, może to zbieg okoliczności ale orginał wydaje mi sie troche bardziej gęsty. Pod wpływem sugestii z forum również zastosowałem olej Febi i skończyła się pompa wspomagania. Przy wymianie pompy użyłem oryginalnego oleju i polecam zastosować oryginał niż zamiennik.
scuzz Opublikowano 29 Maja 2010 Opublikowano 29 Maja 2010 Najlepiej jedż i kup w servisie za 40 zł ja zalałem febi i po maglownicy, może to zbieg okoliczności ale orginał wydaje mi sie troche bardziej gęsty. Pod wpływem sugestii z forum również zastosowałem olej Febi i skończyła się pompa wspomagania. Przy wymianie pompy użyłem oryginalnego oleju i polecam zastosować oryginał niż zamiennik. A ja zalałem Febi i nic się nie dzieje. Tak więc podejrzewam że jakbyś zalał orginał i by ci pompa siadła to pisałbyś że orginał ble.
fayera Opublikowano 29 Maja 2010 Opublikowano 29 Maja 2010 Mam wlany czerwony płyn a to nie jest chyba ten febi 6162? Wiec jaki:)?a musze go wymieniać czy wystarczy ze doleje bo chyba czerwony to jest jednakowy składnik ?? Jeżeli masz jakiś czerwony,to przepłukaj układ i zalej febi. Nie rób dolewki.
krzysiek23 Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_wymiana_przekladni_kierowniczej_maglownicy_fotostory-t23007.0.html tutaj jest opisane jak wymienic......... i tak od wymieny magla 2,5roku temu wyglada moj plyn a powinien byc taki plyn ASO takze juz wymieniony na nowy...wystarczylo 2,5roku
Dev Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 płyn we wspomaganiu u.k. powinno sie wymieniac co 2 lata lub co 60tkm
krzysiek23 Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 płyn we wspomaganiu u.k. powinno sie wymieniac co 2 lata lub co 60tkm widac cos w tym jest,bo kolor mowi sam za siebie,dziwie sie bo przewaznie w autach 12 letnich z niemiec o tym czesto sie zapomina dlatego magle tak leca
Dev Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 ale to odnosi sie tylko układów gdzie wlewany jest płyn mineralny podobna sytuacja ma miejsce w starych hydropneumatach citroena tam gdzie jest lany syntetyk robi sie to co 5 lat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się