andrewb25 Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 witam , kolega ma taki problem że czasami raz powiedzmy na 15-20 odpaleń silnik wejdzie mu na wyższe obroty tak ok. 2000 pochodzi 2 -3 sek i po czym pracuje normalnie, co może być przyczyną tej denerwującej usterki? silnik to 1.9 TDI AJM czyli 85 kW na pompowtryskach, pozatym auto jeździ normalnie ma moc itp. 200km/h leci bez problemu czyli turbo raczej żyje druga sprawa to taka że komp wykrył błąd czujnika temperatury no i rzeczywiście pokazuje niewłaściwą temperaturę, ponieważ klimatronik pokazuje 90 w trakcie jazdy a na wskaźniku jest 70, czy to może przez to?
Mk-Mateusz Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 cześć to że auto odpala Ci w ten sposób spowodowane jest właśnie czujnikiem temperatury... komp dostaje sygnał przy rozruchu o nieprawidłowej (bardzo niskiej ) temperaturze i dlatego zwiększa obroty... u mnie była analogiczna sytuacje... wymiana czujnika i OK:) a myślałem że to coś poważnego... czujnik ASO: 90zł
krzyniek Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 potwierdzam też miałem tą przypadłość, wymień czujnik i wszystko wróci do normy
snajper75 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Panowie a gdzie ten czujnik jest , dziwne ale go nie mogę z należ . Odłączyłem z trzy czujniki ale na żadnym kontrolka nie opadła na dół .
krzyniek Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Odłączyłem z trzy czujniki ale na żadnym kontrolka nie opadła na duł . ...... :?: dosyć często pojawiają się pytania o umiejscowienie np. czujników temperatury G62 / G2 czy też elementów wykonawczych np zaworu N75 aby ułatwić znalezienie odpowiednich zamieszczam stosowny rysunek: 2. czujnik temperatury G62 / G2
zgredek27 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 jesli masz taki rysunek do afna i ahu poprosze na pw jakis link
snajper75 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Dzięki za odpowiedz , rysunek już widziałem ale nie wiele mówi teraz właśnie szukałem , jest w bloku z lewej jak się stoi przodem do auta z 4 przewodami to ten? odłączyłem go ale wskaźnik nie opadł na desce i co ....[br]Dopisany: 23 Czerwiec 2010, 12:21_________________________________________________Czy ten czujnik ma wpływ na długość grzania świec , bu u mnie świece długo grzeją ?
krzyniek Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 jest w bloku z lewej jak się stoi przodem do auta z 4 przewodami to ten? z Twojego opisu wynika że to tenu mnie jest zielony, (może być albo czarny albo zielony) o masz lepszą fotę [br]Dopisany: 23 Czerwiec 2010, 12:28_________________________________________________i najlepiej to podłącz vaga
Sztomel Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 tu jest foto z umiejscowieniem czujnika G62/G2 we wszystkich silnikach 1.9 TDI PD : a tu we wszystkich silnikach 1.9 TDI VP (oczywiście montowanych w A4 czyli 1Z, AHU, AHH, AFF, AFN, AVG) : a tu we wszystkich silnikach 2.0 TDI PD : a tu w silnikach 2.5 TDI V6 (ten w kolorze niebieskim z lewej strony pompy wtryskowej) :
snajper75 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Jesteście Wielcy , stawiam piwo podłączony był pod kompa wyszło że zwarcie na plusie czy coś takiego Właśnie ten wypiłem tylko czemu wskaźnik na desce nie opadł ? [br]Dopisany: 23 Czerwiec 2010, 12:41_________________________________________________Jeszcze jedno Krzysiek tam na Twoim zdjęciu z strzałką u mnie jest posmarkane olejem dość sporo , co tak smarka tam olejem ?
krzyniek Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Jeszcze jedno Krzysiek tam na Twoim zdjęciu z strzałką u mnie jest posmarkane olejem dość sporo , co tak smarka tam olejem ? to zdjęcie z auta Mrogera to jest zawór EGR który już poci się olejem i wymaga wymiany bądź całkowitego usunięcia (ale to już jak kto woli)
dariodario Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 panowie wy to tak sie czepiacie tych czujnikow temperatury... przeciez to prawie niezniszczalne uzadzenie!!!!! winowajca lezy po stronie kostki podlaczeniowej lub gdzies na przewodach!!!! wiedza to rowniez posiadacze slynnych hdi(ktorego sie pozbylem) wilgoc robi swoje po tylu latach
dariodario Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 sprawdz go miernikiemna pewno ktos wie tu na forum ile ma miec ohm przy danej temp to bedziesz pewny
GerabbkA Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 panowie wy to tak sie czepiacie tych czujnikow temperatury... przeciez to prawie niezniszczalne uzadzenie!!!!! winowajca lezy po stronie kostki podlaczeniowej lub gdzies na przewodach!!!! wiedza to rowniez posiadacze slynnych hdi(ktorego sie pozbylem) wilgoc robi swoje po tylu latach i tu sie mylisz!! wszystko się kiedyś popsuje. mi ostatnio tez się popsuł ten czujnik i na zegarach temp równo 90*C a na Vag'u temp sobie oscylowała od 20*C do 90*C
dariodario Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 panowie wy to tak sie czepiacie tych czujnikow temperatury... przeciez to prawie niezniszczalne uzadzenie!!!!! winowajca lezy po stronie kostki podlaczeniowej lub gdzies na przewodach!!!! wiedza to rowniez posiadacze slynnych hdi(ktorego sie pozbylem) wilgoc robi swoje po tylu latach i tu sie mylisz!! wszystko się kiedyś popsuje. mi ostatnio tez się popsuł ten czujnik i na zegarach temp równo 90*C a na Vag'u temp sobie oscylowała od 20*C do 90*C sobie oscylowala bo nie miala dobrego kontaktu ze sterownikiem(komputerem)poszukaj dobrze gdzies na temat jak jest zbudowany czujnik temp to zobaczysz oprocz tego dzieje sie tak w samochodach po kilku latach uzytkowania. 8 lat i wiecvej zalezy od miejsca zamieszkania tzn zawilgocenia i czestosci uzytkowania pojazdu. uzywasz samochod codziennie -mniej problemow z elektronika silnika- mniej tzn wyjazd w niedziele do kosciola-to caly tydzien wilgoc sobie gosci w komoze silnika i uwierz lubi bardzo styki zwlaszcza te miedziane i miedziano podobne
snajper75 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Opublikowano 24 Czerwca 2010 odłączyłem czujnik i zapala teraz normalnie w sobotę wymiana na
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się