dominiks18 Opublikowano 17 Lipca 2007 Opublikowano 17 Lipca 2007 mialem wlasnie zamiar sie wybra c do V-techu ale chyba zrezygnuje po tym poscie!!!wiec kogo polecacie do 1.8t ????
Hugo Opublikowano 17 Lipca 2007 Opublikowano 17 Lipca 2007 No i coraz więcej autek ma problemy po vtechu :drool:
Hugo Opublikowano 17 Lipca 2007 Opublikowano 17 Lipca 2007 Ale rodzi się pytanie, jak sprawdzić jaką dobrali mieszankę? Pojedziesz do Rogalika to się wszystkiego dowiesz
Gość Murzyn Opublikowano 17 Lipca 2007 Opublikowano 17 Lipca 2007 Temat znam dokladnie, bo podsi jest odemnie z miasta Ale rodzi się pytanie, jak sprawdzić jaką dobrali mieszankę? z logow policzymy AFR
wojtas-audi Opublikowano 17 Lipca 2007 Opublikowano 17 Lipca 2007 Trzeba zrobic jakas antyreklame A chcesz miec wszystko ok, jedz do Rogala :oklaski:
TTom3k Opublikowano 17 Lipca 2007 Opublikowano 17 Lipca 2007 A mnie sie wydaje ze ze nie tylko chipsy ale ta hamownia(v-tech krk) dziwnie dziala ...na ruskim sprzecie komputerowym ....
wojtas-audi Opublikowano 17 Lipca 2007 Opublikowano 17 Lipca 2007 A mnie sie wydaje ze ze nie tylko chipsy ale ta hamownia(v-tech krk) dziwnie dziala ...na ruskim sprzecie komputerowym .... Działa tak, aby kazdy byl zadowolony, wykres sobie, a moc sobie
Gość Murzyn Opublikowano 17 Lipca 2007 Opublikowano 17 Lipca 2007 z moich prawie 200KM w VTECH'u i 440Nm wyszlo 165KM i iecale 400Nm na hamownii Rogalowej - bez komentarza
spanky Opublikowano 18 Lipca 2007 Opublikowano 18 Lipca 2007 z moich prawie 200KM w VTECH'u i 440Nm wyszlo 165KM i iecale 400Nm na hamownii Rogalowej - bez komentarza wirtualne konie z Krakowa ....
Gość MorgothV8 Opublikowano 18 Lipca 2007 Opublikowano 18 Lipca 2007 kurde, szkoda że Rogal nie może mi zmierzyć tipa...... Bardzo ciekaw jestem na czym stoję....
dssn Opublikowano 18 Lipca 2007 Opublikowano 18 Lipca 2007 Witam Przygoda z problemami zaczela sie po programie w VTECHU - niestety nie dostalem zadnej odpowiedzi na maila od nich, odnosnie moich problemow, wiec sklonilo mnie to napisaia tematu, zeby inni nie wpakowali sie w gowno. Za program, ktory byl robiony podczas akcji grupowego czipowania zaplacilem 700pln. 1. Wyciagneli tylko 170KM (seria wyszla 159KM), bo ponoc przeplywka byla wysrana, kupilem nowa, okazalo sie jednak, ze stara byla dobra, walnieta byla tylko cewka. Koszt 600pln za nowa przeplywke (niepotrzebnie) 2. Kopm po 2 miesiacach padl, byl nie podokrecany, zawilgocony i zasrany cyna na ukladach scalonych - koszt naprawy 800pln 3. po kolejnych 2 miesiacach auto zaczelo dymic, oddalem do mechanika i okazalo sie, ze przez zly skad mieszanki (AFR sporo ponad 14) wysralo sie 7 zaworów, jakies zapadki i mikropekniecia na glowicy!! koszt naprawy ok 3000 pln podsumowujac - chcecie oszczedzac na czipsach? Prosze bardzo, ale przygotujcie sie na spore wydatki. U mnie wyjdzie to miedzy 4, a 5k pln. Wiem, ze nie tylko ja mialem problemy, po czipsie u nich (inni mniejsze), ale nikt kasy, za to mi nie ma zamiaru wrocic. Pozdrawiam moze cie nie lubia lipa niezla ja naszczescie czipwalem u nich 3 auta i zero problemow z zadnym autem (opel astra II, a3, a4), ale moze mnie poprostu lubia pozatym wyszlo mi 164 kunie (400NM) i do setki mam wg pomiarow (niestety stoperem) we 2 osoby na pokladzie okolo 8,2 (8,01 1 pomiar 8,51 2 pomiar 8,21 3 pomiar) a z tego co kiedys wyczytalem pan alvaro po czipie na 174 bodajze kunie w warszawie, do setki wyszlo mu ponad 9 (9,5 chyba) wiec nie wiem, moze oszukuje hamownia moze nie, ja tam jestem happy i najwaniejsze (Boże uchowaj) zadnych problemow z autami Proszę Cię o uzupełnienie profilu/poziek
Cuber Opublikowano 18 Lipca 2007 Opublikowano 18 Lipca 2007 Ja na temat V-techu w sumie to nie mogę złego zdania powiedziec! Zmieniałem oprogramowanie w kolejnej niuni i nie narzekam! Dzis w Vtechu stała kogoś od Nas z klubu A4 srebrna B5 ( WSZ rejestracja ) wiec jednak jeźdzą tam ludzie.... kolejna ze Śląska tez była..... Kazdy jest dobry i madry wtedy tylko by krytykowac innych... Nie pisze tego posta by kogoś bronić lub komuś coś zarzucać.
TTom3k Opublikowano 18 Lipca 2007 Opublikowano 18 Lipca 2007 A ja coraz bardziej jestem NIE przekonany do tej hamowni gdyz z ich ustalen wynika ze zamast 125 mam 111 PS. Sprawdzalem swece przewodyt sa dobre wszystkie filtry prawie nowe i dodatkowo sprawdzalem cisniene na cylindrach i prawie we wszystkich jest 14 Takze ta hamownia cos oszukuje ...aha dodam ze mam 225/45/17 moze to mialo wplyw
Cuber Opublikowano 18 Lipca 2007 Opublikowano 18 Lipca 2007 hm.....pamietaj jedno ze nowe Auto z fabryki ma 125 koników...... przez 10 lat mogły się rozbiec ten temat chyba nie tutaj tak marginesie
Gość Murzyn Opublikowano 18 Lipca 2007 Opublikowano 18 Lipca 2007 po naszej dzisiejszej rozmowie Cuber, widze tylko 1 rozwiazanie - moze uda sie jednak zorganizowac "bój tunerow". Prawie kazdy marudzi na kazdego, wiekszosc opowiada bajki i niestworzone historie o mocy, a efekty sa jakie sa. Ogarniamy temat?? Pomiary zrobi sie na jakiejs niezalezej hamownii, pewnie na ktorejs politechnice cos takiego maja!
Cuber Opublikowano 18 Lipca 2007 Opublikowano 18 Lipca 2007 hm.....nie sadze Murzynku by to doszło do skutku.
Elberoth Opublikowano 19 Lipca 2007 Opublikowano 19 Lipca 2007 Ja przejechałem 90k km na chipie chiptronica (VTG) i miałem ZERO problemów. Po 130k km przebiegu turbina dalej smigała jak złoto. Tak więc od siebie mogę polecić VTG.
Gość zdeniu Opublikowano 19 Lipca 2007 Opublikowano 19 Lipca 2007 Witam Przygoda z problemami zaczela sie po programie w VTECHU - niestety nie dostalem zadnej odpowiedzi na maila od nich, odnosnie moich problemow, wiec sklonilo mnie to napisaia tematu, zeby inni nie wpakowali sie w gowno. Za program, ktory byl robiony podczas akcji grupowego czipowania zaplacilem 700pln :> wybacz mój śmiech, ale to nie z Ciebie tylko z sytuacji a to dlatego że wiem coś o tym i to bardzo dobrze przekonałem się na własnej skórze
szogun0 Opublikowano 19 Lipca 2007 Opublikowano 19 Lipca 2007 To co przeczytałem w pierwszym poście nasuwa mi jedną odpowiedź. Jak się człowiek śpieszy to się diabeł cieszy. Takie są skutki pracy, kiedy klient stoi nad głową i patrzy na robotę, a kolejka 20 chętnych dodatkowo pogania elektronika. Nawet luty mu wtedy nie wychodzą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się