cichusz Opublikowano 23 Lipca 2010 Autor Opublikowano 23 Lipca 2010 mysle ze zdrowego 2.8 by nie zawstydzil.
Sysiek Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 Zawstydzil by 2.8 jak by nie bylo to wolnossak a pojemnosc to nie wszystko Co nie zmienia faktu ze pomysl ciekawy z RWD
vauxhall95 Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 Taa 2.8 szalu nie robi przynajmniej na mnie
cichusz Opublikowano 24 Lipca 2010 Autor Opublikowano 24 Lipca 2010 a klekot jakies wrazenie robi???? we mnie wzbudza wstręt. kazdy ON.
michu93 Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 a klekot jakies wrazenie robi???? we mnie wzbudza strent. kazdy ON. chyba wstręt każdy lubi co innego
Kowi87 Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 a klekot jakies wrazenie robi???? we mnie wzbudza wstręt. kazdy ON. co ty mówisz przyjemny samochód a pare sztuk na forum by równo zawstydziło 2,8 no ale odbiegamy od tematu Zdecydowałes jaki silnik wstawiasz
cichusz Opublikowano 25 Lipca 2010 Autor Opublikowano 25 Lipca 2010 TAK. znalazlem silnik 4.2 avp 360kucy skrzynia maunalna 6 i treraz szukam sprzegla.nie mam kasy zeby odrazu kupic wszystko ale jesli sie zgodza zaliczkowac silnik to skrzynie kupie odrazu. szukam rowniez kompresora od 4.2 range rovera. ponad 400kucy powinno byc
honda Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 Witam, czytałem cały wątek i wg mnie zaspawanie torsena daje nam napęd na sztywno tylnych kół tak jak w gokardzie, kładzie. Można jeździć na wprost ale na zakrętach koło po zewnętrznej będzie kręcić się szybciej od koła po wewnętrznej. Po to jest mechanizm różnicowy, żeby niwelować różnicę tych prędkości. Żywotność tokiego rozwiązania :gwizdanie: za pomysł.
cichusz Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Opublikowano 26 Lipca 2010 Witam, czytałem cały wątek i wg mnie zaspawanie torsena daje nam napęd na sztywno tylnych kół tak jak w gokardzie, kładzie. Można jeździć na wprost ale na zakrętach koło po zewnętrznej będzie kręcić się szybciej od koła po wewnętrznej. Po to jest mechanizm różnicowy, żeby niwelować różnicę tych prędkości. Żywotność tokiego rozwiązania :gwizdanie: za pomysł. poczytaj jeszcze troche o ukladzie napedowym quattro. tam masz 3 uklady roznocwe. a zrreszta za duzo pisania. sam poczytaj.[br]Dopisany: 26 Lipiec 2010, 17:13_________________________________________________ Ten za 3k z allegro? dookladnie z kompem i cala przekladka silnika 3.5 tys
Kowi87 Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 Jeśłi projekt nie umrze, to będziesz miał fajnego indywidualnego popierdalacza
cichusz Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Opublikowano 26 Lipca 2010 projek nie umrze tylko kwestia czasu a glownie pieniedzy.
OGr Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 4.2 w kompresorze będzie fajnie. Pytanie tyko czy w zimie wogóle tym ruszysz
cichusz Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Opublikowano 26 Lipca 2010 na zime do zabawy jak co roku polonez.
honda Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 Jednak nie doczytałem myślałem że zaspawałeś tylny mechanizm Powodzenia. Swoją drogą to jesteśmy prawie ziomki
cichusz Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2010 tylni mechanizm mam z blokada ale mechaniczna. moge zablokowac na stale a moge miec normalnie(luzny) tzw. DIFF. kiedy jezdze po miescie jest normlanie kiedy sie bawie to bokuje. chyba ze jeszcze sie zakopie [br]Dopisany: 28 Lipiec 2010, 14:04_________________________________________________dzis jade na wakacje, jak tylko wroce biore sie za rozkladanie autka i szukanie gratow
lukasz Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 jako podejscie hobbystyczne to fajna przerobka, ale....no właśnie. do driftu min 200 kucy i to ciezko jest, dopiero pow 250 jest wiecej zabawy a co do prowadzenia to a4 z tylem ma nieporownywalnie gorsze wlasciwosci od bmw
cichusz Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2010 jako ze wrocilem juz z wakacji pisze posta. po moich przemysleniach i policzeniu kasy narazie zostaje 2.8 ale dorzucam kompressor. kupie goly slupek i moge juz jedzic pozniej tyllko kompressor ktory bede mogl wykorzystac w projekcie z 4.2. . bralem pod uwage kompressor EATON M65 i M90.
kazikboy Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 pełen szacunek tez myslalem nad takim czyms ale w 80 coupe ale najpierw wogole mysle czy da sie zrobic z FWD na Q w mojej a4 pozatym co do tego ze nie lubisz klekotków ciekawe co bys powiedzial po przejaszczce jednostka V12 tdi pomysl nietypowy ale poważny i najważniejsze że zrealizowany a frajda z jazdy to juz tylko przyjemnosc pozdrawiam serdecznie [br]Dopisany: 11 Wrzesień 2010, 16:09_________________________________________________czyzby prace były zawieszone ??
krzysieqakces Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 być zaniemówionym i nie mieć pytań, podziwiać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się