wrclaguna Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Szukam uzytkownikow ktorzy zalozyli takowe tuleje ich sugestie ,opinie, zywotnosc i ewentualnie jakis link z dobrym sklepem internetowym
Miszka82 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 ponoć nie do zajechania, ostatnio byliśmy w Kamieniu na 1/4 mili i tam była firma która coś takiego robi, wziąłem ulotkę od nich jak znajdę to wrzucę namiar, ps. komplet tuleji do A4 to koszt ok 500-600 zł tak mówił koleś
elmo814 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 http://allegro.pl/item1063145505_tuleje_poliuretanowe_poliuretan_audi_a4_a8_superb.html, moze to ta firma?
wrclaguna Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2010 znalazlem taka fotke co trzeba by bylo wymienic
dziadek Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 No dobra, niby super sprawa ale pierwszy raz słyszę żeby dało radę same tuleje wymienić w naszych wahaczach
rikardo Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Przy dobrej jakości wahaczach te elementy nie ulegają uszkodzeniu. Może tuleja w miejscu przymocowania amorka. Problem trwałości wahaczy w a4 dotyczy sworzni które w wyniku drgań zaliczonych dziur zaczynają stukać 1
HiRide Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 ciekawy temat,szkoda ze nic sie dalej nie roziwja
combat Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 swego czasu myslalem o czyms takim do tylnego zawieszenia w Q,w olkuszu tez jest firma ale: nie ma gotowych zestawow wiec czas realizacji sie wydluza bo trzeba doslac rys tech zamawianych tuleji.koszt 60-100 zl za szt wydal mi sie wysoki gdyz komplet takich tulei(3 szt poliuretan) do gornego wahacza w audi 80Q kosztowal 150zl skad ta roznica ??odpuscilem i kupilem orginaly i tego samego dnia zamontowalem
pastaldo Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 Na allegro można dostać takie zastawy do http://allegro.pl/tuleje-poliuretanowe-poliuretan-audi-a4-a8-superb-i1282391315.html Pytanie tylko czy ktoś to lub coś podobnego zakładał bo podejrzewam że mnie czeka nie długo robota przy zawieszeniu i skłaniałbym się do takiego zabiegu. Z drugiej strony ktoś pisał że w naszym zawieszeniu wybijają się nie tuleje a sworznie. Może ktoś pokazać na jakimś foto o co dokładnie chodzi z tymi sworzniami? Bo ja byłem przekonany że to właśnie guma pęka i się wybija. A moje zainteresowanie jest takie bo gdzieś wyczytałem że te tuleje poliuretanowe są dużo bardziej wytrzymałe niż oryginał. Poza tym jak ktoś to zakładał to czy są jakieś problemy z założeniem? Pozdrawiam
wrclaguna Opublikowano 9 Listopada 2010 Autor Opublikowano 9 Listopada 2010 wrc, badales dalej temat? kiedys czytalem na forum S4/RS4 ze ktos to zachwalal
Flyer Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 Czytac to i ja czytalem myslalem, ze moze dzialales w temacie.
Buba Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 a ja nie polecam, jest taki jeden co do RS'a wsadzil i sie rozsypaly bardzo szybko
CoLo Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 a ja nie polecam, jest taki jeden co do RS'a wsadzil i sie rozsypaly bardzo szybko Jakiej firmy ?
pastaldo Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 No ja właśnie tez się oczytałem a byłem ciekaw jak to się spisuje w praktyce Dlatego zadałem pytanie. Bo jesli by się okazało że to faktycznie takie dobre a ludzie nie zakładają z wygodnictwa bo podobno wciśniecie tego w aluminiowe wahacze trzeba umieć. A co z moim drugim pytaniem tzn które to te sworznie się najbardziej wybijają? Bo ktoś tak kiedyś pisał że nie tuleje a sworznie padają?
Labiel Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Ktoś coś więcej wie? Bo czeka mnie wymiana tulei w banabach. Końcówki wszystkie są ok więc nie zamierzam zmieniać całych wahaczy, tym bardziej że jestem przekonany iż ten który mam ori wytrzyma znacznie więcej niż jakiś nawet niby "ori".
macieek Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Ktoś coś więcej wie? Bo czeka mnie wymiana tulei w banabach. Końcówki wszystkie są ok więc nie zamierzam zmieniać całych wahaczy, tym bardziej że jestem przekonany iż ten który mam ori wytrzyma znacznie więcej niż jakiś nawet niby "ori". Wlasnie jak to jest z wymianą tuleji. Odswieżam wątek. Latwo je zbic z alu wachaczy? Jezdził ktos na tych poliuretanach? Jakis kompetentny klubowicz? Ciekawe czy to rzeczywiscie taka rewelacja Ciekawe czy wytrzymują wiecej niz ori gumki. Nieuwierzycie ale mam juz 200tys ori zawiecho 1BE i ciagle na nim jezdze, nic sie nie tlucze i przechodzi przeglądy. Jedyne co wymienilem to ori koncowki drązków (ktore byly zreszta w stanie b.dobrym) przy okazji wymiany maglownicy. Maglownica zostala zreszta uszkodzona w super duzym (ok 5 stanowisk z podnosnikami) druciarskim jak widac warsztacie oponiarsko zbieznosciowym. Nie mogli polozowac koncowki podczas korekty zbieznosci i wpadli na pomysl, że rozgrzeją ją palnikiem. No i tak zrobili, udalo sie poluzować koncówki tylko, ze przypalili tą gumową osłonę tak ze sie rozszerzyła i lekko zdeformowala i brud sie dostawal pod charmonijke. Zorientowalem sie o tym dopiero po roku czasu gdy padł magiel - dokladnie z pod tej uszkodzonej charmonijki zaczęlo pluc plynem, przypomnialem sobie jak wtedy przypalali palnikiem. No dobra bo male OT sie zrobilo... panowie co z tymi tulejami poliuretanowymi i jak wygląda sprawa zbijania tuleji z ori wachaczy w B6 ?
Labiel Opublikowano 24 Grudnia 2010 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Nie wiem jak w B6 ale w B5 wymieniałem ostatnio te tuleje. Wybicie nie jest trudne. Cała wymiana jednej strony zajęła mi 2 godziny. Najpierw rozwierciłem środek tak aby wnętrzności tulei wypadły. Potem brzeszczotem przeciąłem ten metalowy pierścień. Kilka razy delikatnie uderzyłem młotkiem i stara tuleja wypadła.
macieek Opublikowano 24 Grudnia 2010 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Nie wiem jak w B6 ale w B5 wymieniałem ostatnio te tuleje. Wybicie nie jest trudne. Cała wymiana jednej strony zajęła mi 2 godziny. Najpierw rozwierciłem środek tak aby wnętrzności tulei wypadły. Potem brzeszczotem przeciąłem ten metalowy pierścień. Kilka razy delikatnie uderzyłem młotkiem i stara tuleja wypadła. Hmm jednak troche zabawy jest. Akcje z podgrzewaniem palnikiem chyba nie wchodzą w gre bo to alu. W B6 jest prawie identyczne zawiecho jak w B5 wiec pewnie sytuacja wygląda podobnie. I jak jezdzi sie na tych tulejach? Ile juz km zrobione? pozdr
Labiel Opublikowano 24 Grudnia 2010 Opublikowano 24 Grudnia 2010 tuleje to ja zakładałem zwykłe hydro a nie poliuretanowe więc nic w tej materii nie powiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się