Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Remont silnika, bierze olej ... :(


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio mialem remont silnika, szlif płasczyzny, nowe pierścienie uszczelki, przejechałęm pierwsze 400 km dolałem litr oleju pozniej przejechałem nastepne 400 i znów litr, mam wlany Mobil 10W40,

Silnik ALT 2.0, jezdzę na paliwie 95, czy da się coś z tym zrobić ??

Opublikowano

Ostatnio mialem remont silnika, szlif płasczyzny, nowe pierścienie uszczelki, przejechałęm pierwsze 400 km dolałem litr oleju pozniej przejechałem nastepne 400 i znów litr, mam wlany Mobil 10W40,

Silnik ALT 2.0, jezdzę na paliwie 95, czy da się coś z tym zrobić ??

No to niezle, napewno czytales na temat tego silnika, przyczyn moze byc wiele. No ale az tyle i to po remoncie? Nie masz zadnego wycieku?

Opublikowano

litr na 400 km bez porządnego dymienia z rury oznacza najpewniej wyciek. coś musi kapać pod auto po przestanej nocy

Te silniki nie koniecznie kopca, z reguły chyba pobierają spore ilości oleju i zero kopcenia....

Opublikowano

Kolego to nie zuzycie oleju, tylko wyciek. Kwestia ustalenia czy wewnetrzny czy zewnetrzny.

Na moje oko - zewnetrzny (chyba remont silnika robil ktos odpowiedzialny, i uszczelke pod glowica zalozyl poprawnie). :mysli:

Trzeba zdjac plyty spodnie, podniesc auto, zobaczyc - jaka jest sytuacja.

Powycierac wszystko do sucha, wyczyscic i pojezdzic, aby zaobserwowac skad cieknie.

Powodzenia :hi:

Opublikowano

No na podłoge nic nie wycieka, mam plytki w garazu i sucho

Opublikowano

kolego sprawdź kierownice powietrza i odmę !!!!!!!!......

dokładnie poczytaj sobie na innych postach jak ...

Ogólnie właśnie kupiłeś sobie dość dziwny egzemplarz silnika, czyli ALT ...

My wszyscy mieliśmy lub mamy przejścia z nim, ale głowa do góry ...

Podstawą jest sprawna kierownica i odma ...

A i podstawą jest odpowiedni poziom oleju , czyli zawsze utrzymuj na max ...

Olej zawsze sprawdzaj po wyłączeniu auta i odczekaniu przykładowo 10min...

Nigdy nie czekaj kilku godz. wówczas pomiar jest nie wiarygodny ....

Opublikowano

no jednak k0opci niezle, caly wydech mam czarny

Opublikowano

wiem ze pierscienie musza sie ulozyc ale to cza zrobic wiecej niz tysiac km..moze panikujesz za wczesnie,na nowych pierscieniach auto bierze olej przez jakis czas

Opublikowano

wiem ze pierscienie musza sie ulozyc ale to cza zrobic wiecej niz tysiac km..moze panikujesz za wczesnie,na nowych pierscieniach auto bierze olej przez jakis czas

eeee niby czemu :mysli: :mysli: :mysli: :mysli: :mysli:, pytam z ciekawości nie neguję wypowiedzi

Opublikowano

tak bylo np z moja fiescina pare lat temu

Opublikowano

A ja mam taki magiczny post, polecam się zapoznać :decayed:

http://www.a4-klub.pl/smf/b6_alt_czy_to_normalne_ze_zjada_tyle_oleju-t53061.0.html;msg869092#msg869092

oczywiście nie mogę obiecać, że pomoże, ale przy tych kosztach myślę, że warto spróbować.

Z ciekawości, czy była mierzona kompresja na cylindrach przed remontem?

Opublikowano

tak byłą mierzona i przed remontem na 1 cyl bylo 4 na drugim bylo 6 na trzecim 4.5 a na czwartym cos 8 albo 6 nie pamietam

Opublikowano

Widzę,że ten silnik sprawia ludziom troszkę problemów.Mało,że to praktycznie nie jeździ to jeszcze wpiepsza często olej.Mnie jak na razie nie bierze,ale już nigdy nie kupię auta z tak słabym silnikiem..to nieporozumienie.

Opublikowano

Dla Ciebie 2.0 ALT nie jezdzi? Nie wiem kolego, ale moze wozisz babcie ze soba?

Ja jezdze sam, i musze powiedziec, ze moze torpeda to to nie jest, ale jak przycisne, to nie ma zartow... :evil::polew:

Opublikowano

Masz doj*b* silnik .... u mnie w zakresie 1000 - 2000 obrotów śmiga jak ta lala - w fotel wgniata ... poradziłbym poczytać na forum o problemach i odkryć przyczynę ...

Opublikowano

cholera... to ja chyba faktycznie mam cos nie tak.

u mnie jest w kratke - jak odpale i zaskoczy to potem idzie jak burza, ale jak nie zaskoczy to muł jakich mało. Na dodatek czasem trzesie budą na jałowym. Sprawdzalem VAGiem i wszystko OK. Poradzcie cos. Swiece niedawno wymienialem - moze to cewki.

Opublikowano

W kwestii problemów z osiągami polecam hamownię. Sprawa groszowa, a rozwiewa wątpliwości, czy coś jest nie tak czy tylko dany kierowca ma wyższe wymagania co do osiągów... Znam takich, co im 2.5TDI 180PS nie idzie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...