stanley Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Kumplowi "wypluło" na hamowni 75KM ( zamiast tych 90KM) Wklejam logi dynamiczne, bardzo proszę o krótką analizę i podpowiedzi http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_14412.html
PAWEL69 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Witaj To auto cągnie za sobą chmurę czarnego dymu ??? Całkowity brak doładowania,turbina dmucha w atmosferę...na moje oko dziura w dolocie jak pięść. jeżeli nie ma dziury, nie kopci na czarno to do sprawdzenia zawór upustowy[czy zamknięty]zawór N75 ,i wirnik turbiny Kumplowi "wypluło" na hamowni 75KM ( zamiast tych 90KM) http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_14412.html Patrząc w logi wątpie nawet w te 75KM P.S. Na przyszłość kpl. logów.
stanley Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2010 Witaj To auto cągnie za sobą chmurę czarnego dymu ??? Całkowity brak doładowania,turbina dmucha w atmosferę...na moje oko dziura w dolocie jak pięść. jeżeli nie ma dziury, nie kopci na czarno to do sprawdzenia zawór upustowy[czy zamknięty]zawór N75 ,i wirnik turbiny Kumplowi "wypluło" na hamowni 75KM ( zamiast tych 90KM) http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_14412.html Patrząc w logi wątpie nawet w te 75KM P.S. Na przyszłość kpl. logów. kopcić nie kopci. To, że całkowity brak doładowania, to się zgodzę Ogólnie turla się jak jakieś SDI
vauxhall95 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Masz doladowanie jak moj na postoju przy 861 obrotach.Wogole weze od turba do IC są?.Sprawdz caly dolot i weze(schemat N75)
PAWEL69 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 kopcić nie kopci. To, że całkowity brak doładowania, to się zgodzę Ogólnie turla się jak jakieś SDI SDI chyba jedzie lepiej Zapomniałem zapytać o błędy w sterowniku... czy przypadkiem nie było błędu związanego z mapsensorem Sprawdż jeszcze wężyk idący do ECU silnika oraz w samym ECU:wink4:
przemik Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Do sprawdzenia uklad nadcisnienia i szczelnosc dolotu... Na przyszlosc pamietaj aby zamieszczac komplet logów.
stanley Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2010 Do sprawdzenia uklad nadcisnienia i szczelnosc dolotu... Na przyszlosc pamietaj aby zamieszczac komplet logów. ok, dzięki za uwagi następnym razem będzie komplet logów
Lishoo Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Ja proponuje sprawdzić wężyki idące od zaworku n75 (w golfie jak patrzysz od przodu jest po lewej stronie na wierzchu) a w szczególności ten co idzie do kompa do MAP sensora na podszybiu (jest obudowany i nie widać go, trzeba odkręcić parę małych śrubek) możliwe że po prostu spadł i dlatego tak kiepsko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się