Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL] MK3 1Z Logi dynamicze gr. 03,08,11


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witaj

To auto cągnie za sobą chmurę czarnego dymu ???

Całkowity brak doładowania,turbina dmucha w atmosferę...na moje oko dziura w dolocie jak pięść.

jeżeli nie ma dziury, nie kopci na czarno to do sprawdzenia zawór upustowy[czy zamknięty]zawór N75 ,i wirnik turbiny

Kumplowi "wypluło" na hamowni 75KM ( zamiast tych 90KM)

http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_14412.html

Patrząc w logi wątpie nawet w te 75KM :cool1:

P.S. Na przyszłość kpl. logów.

Opublikowano

Witaj

To auto cągnie za sobą chmurę czarnego dymu ???

Całkowity brak doładowania,turbina dmucha w atmosferę...na moje oko dziura w dolocie jak pięść.

jeżeli nie ma dziury, nie kopci na czarno to do sprawdzenia zawór upustowy[czy zamknięty]zawór N75 ,i wirnik turbiny

Kumplowi "wypluło" na hamowni 75KM ( zamiast tych 90KM)

http://vaglog.rtnet.pl/stanley250_14412.html

Patrząc w logi wątpie nawet w te 75KM :cool1:

P.S. Na przyszłość kpl. logów.

kopcić nie kopci.

To, że całkowity brak doładowania, to się zgodzę :wink4:

Ogólnie turla się jak jakieś SDI

Opublikowano

Masz doladowanie jak moj na postoju przy 861 obrotach.Wogole weze od turba do IC są?.Sprawdz caly dolot i weze(schemat N75)

Opublikowano

kopcić nie kopci.

To, że całkowity brak doładowania, to się zgodzę :wink4:

Ogólnie turla się jak jakieś SDI

SDI chyba jedzie lepiej :decayed:

Zapomniałem zapytać o błędy w sterowniku... czy przypadkiem nie było błędu związanego z mapsensorem :mysli:

Sprawdż jeszcze wężyk idący do ECU silnika oraz w samym ECU:wink4:

Opublikowano

Do sprawdzenia uklad nadcisnienia i szczelnosc dolotu...

Na przyszlosc pamietaj aby zamieszczac komplet logów.

Opublikowano

Do sprawdzenia uklad nadcisnienia i szczelnosc dolotu...

Na przyszlosc pamietaj aby zamieszczac komplet logów.

:good: ok, dzięki za uwagi

następnym razem będzie komplet logów

Opublikowano

Ja proponuje sprawdzić wężyki idące od zaworku n75 (w golfie jak patrzysz od przodu jest po lewej stronie na wierzchu) a w szczególności ten co idzie do kompa do MAP sensora na podszybiu (jest obudowany i nie widać go, trzeba odkręcić parę małych śrubek) możliwe że po prostu spadł i dlatego tak kiepsko :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...