tomek988 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Witam Co to może być jak u znajmego w 1.8t faluja strasznie obroty nieraz spada do 600 i gasnie a za chwile trzyma ponad 1500 dodam że błędów na vagu nie ma zadnyych jak ma te małe obroty to smierdzi benzyną. Wogole z tłumika to czarna sadz sie wydobywa jakas, przepustnica wyczyszczona adaptacja zrobiona ale nic nie pomogło
sołtys85 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Witam Co to może być jak u znajmego w 1.8t faluja strasznie obroty nieraz spada do 600 i gasnie a za chwile trzyma ponad 1500 dodam że błędów na vagu nie ma zadnyych jak ma te małe obroty to smierdzi benzyną. Wogole z tłumika to czarna sadz sie wydobywa jakas, przepustnica wyczyszczona adaptacja zrobiona ale nic nie pomogło Swiece sprawne czy jak wykręcisz to czarne od niespalonego paliwa. Może cewki już coś niedomagają. Wtryskiwacze nie ciekną? Ubywa Ci szybciej benzyny niez zwykle? Ma takie wahanaia na benzynie i gazie?
tomek988 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2010 na gazie ma ale mniejsze wahania swiece podobno nowe i orginalne jakies są mowi benzyny ubywa tak samo duzo jak zawsze powiem mu niech to sprawdzi co napisałes dzieki, od cieknących wtrysków robiły by sie takie cuda??
bialy986 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 od cieknących wtrysków robiły by sie takie cuda?? Tak.Koleżanka w swojej 1.6 też miała taki sam przypadek.Wymieniła filtry,świece,lepsze paliwo zalała a jak się pózniej okazało winne były wtryski a w zasadzie tylko jeden.Po wymianie usterka zniknęła i dziewczyna nabrała chęci do życia Podepnij Vag-a to będzie łatwiej zdiagnozować który wtrysk.Pozdr.
Buba Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 masa rzeczy ale zasada jest taka ze zaczynamy sprawdzanie od tych najtanszych
wojtek26 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Sprawdz reg. cisnienia paliwa czy nie puszcza paliwa do silnika
Ar4turo88 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Prawdopodobnie możne to być silniczek krokowy podobny problem miałem w A3 1.6 na zimnym silniku nic sie nie działo ale gdy juz sie rozgrzał i stanąłem na stopie to strasznie falowały obroty.
baraka Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 czarna rura??to moze byc lambda..czuc paliwo??to moze byc lambda bo jest zly sklad mieszanki dobierany przez ecu,wlasnie na podstawie blednych sygnalow z lambdy..wcale niemusi sie swiecic check jak labda zle mierzy..wystarczy ze niedomaga..ale zeby miec pewnosc to zdaje sie cza jechac na oscyloskop..albo prosciej zrob analize spalin
Buba Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Prawdopodobnie możne to być silniczek krokowy znajdz mi go w 1.8T :gwizdanie:
Ar4turo88 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 http://www.a4club.eu/index.php?topic=9243.10 Moze to Cie oswieci
tomek988 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2010 problem rozwiazany winny był czujnik temperatury silnika zaskoczeni??
Miszka82 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 problem rozwiazany winny był czujnik temperatury silnika zaskoczeni?? powiem Ci, że mnie to nie dziwi...miałem identyczni u siebie tyle, że obroty skakały po odpaleniu na 4000....3000....4000....3000....2000 i dopiero po jakiejś minucie się uspokajało, z rury albo czarna sadza leciała albo litry wody i okazało się, że to czujnik temp walnięty był
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się