szczuraz Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 odkręcenie zderzaka nic Ci nie da . Trzeba poluzować pas przedni przy błotnikach ja było napisane wcześniej . Śrubę tak czy tak będziesz musiał odkręcić . Kup dobrego imbusa i do dzieła ... mnie też to czeka
paput Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 odkręcenie zderzaka nic Ci nie da . Trzeba poluzować pas przedni przy błotnikach ja było napisane wcześniej . Śrubę tak czy tak będziesz musiał odkręcić . Kup dobrego imbusa i do dzieła ... mnie też to czeka kolego odkręciłem zderzak odsunąłem chłodnice wyjąłem alternator rozpiąłem wisko i zmieniłem napinacz bez luzowania pasa przedniego
Haimon Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Mnie też czeka chyba wymiana. Objawy są takie że po zgaszeniu silnika wisko chrobocze i ma luz (przód tył) Mam tylko pytanie do wymiany jest wisko czy łożysko wiskozy?
Gniady Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 Panowie co może w wisku hałasować łożysko ?jeżeli tak to w którym dokładnie miejscu w wiskozie ono jest bo hałasuje mi dopóki się nie zagrzeje .
MATIUS Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 na łapie od wiskozy tej co przylega do bloku islnika masz łożysko wprsowane na nim obraca się wisco
Gniady Opublikowano 15 Listopada 2011 Opublikowano 15 Listopada 2011 na łapie od wiskozy tej co przylega do bloku islnika masz łożysko wprsowane na nim obraca się wisco A ja obstawiałem w kole pasowym-dzieki.
Ukasz699 Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Witam Panowie czeka Mnie dziś wyciąganie wiskozy i mam pytanie czy nie ma strachu iż blaszki wiskozy się połamią blokując je wiertłem ?? Moje jest sprawne i nie chciał bym jej uszkodzić potrzebuje dobrania się do napinacza stąd moje pytanie. Pozdrawiam i dzięki z góry za odpowiedź
MATIUS Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 kolego blokuje się tak że w kole pasowym maż otwóry i z tyłu wkładasz od storny łapy np wiuertło i odkręcasz wisco kluczem imbusowym
Ukasz699 Opublikowano 24 Lutego 2012 Opublikowano 24 Lutego 2012 kolego blokuje się tak że w kole pasowym maż otwóry i z tyłu wkładasz od storny łapy np wiuertło i odkręcasz wisco kluczem imbusowym Aaa rozumiem musi być bardzo mocne wiertło bo śruba jest zapierdzielona bardzo mocno dziś znowu do tego siadam. Dziwi mnie fakt jak nowy napinacz mógł się wykręcić [br]Dopisany: 23 Luty 2012, 12:47_________________________________________________Okazuje się Panowie, że w B6 nie jest tak łatwo jak w B5 jeśli chodzi o miejsce włożenia tego wiertła nie ma wyszczególnionego miejsca takiego jak w B5 i jeśli się blokuje o ten korpus co trzyma alternator pompę wspomagania i wiskozę to idzie bardzo po skosie wiertła pękały trzeba sobie czymś pomagać. W moim przypadku okazało się iż śruba od napinacza pękła i trzeba było wyciągać wszystko włącznie ze spuszczaniem płynu gdyż termostat przeszkadzał w odkręceniu śruby trzymającej cały ten korpus. Pozdrawiam na szczęście jestem po
Ukasz699 Opublikowano 24 Lutego 2012 Opublikowano 24 Lutego 2012 kolego blokuje się tak że w kole pasowym maż otwóry i z tyłu wkładasz od storny łapy np wiuertło i odkręcasz wisco kluczem imbusowym Aaa rozumiem musi być bardzo mocne wiertło bo śruba jest zapierdzielona bardzo mocno dziś znowu do tego siadam. Dziwi mnie fakt jak nowy napinacz mógł się wykręcić [br]Dopisany: 23 Luty 2012, 12:47_________________________________________________Okazuje się Panowie, że w B6 nie jest tak łatwo jak w B5 jeśli chodzi o miejsce włożenia tego wiertła nie ma wyszczególnionego miejsca takiego jak w B5 i jeśli się blokuje o ten korpus co trzyma alternator pompę wspomagania i wiskozę to idzie bardzo po skosie wiertła pękały trzeba sobie czymś pomagać. W moim przypadku okazało się iż śruba od napinacza pękła i trzeba było wyciągać wszystko włącznie ze spuszczaniem płynu gdyż termostat przeszkadzał w odkręceniu śruby trzymającej cały ten korpus. Pozdrawiam na szczęście jestem po
Ukasz699 Opublikowano 24 Lutego 2012 Opublikowano 24 Lutego 2012 kolego blokuje się tak że w kole pasowym maż otwóry i z tyłu wkładasz od storny łapy np wiuertło i odkręcasz wisco kluczem imbusowym Aaa rozumiem musi być bardzo mocne wiertło bo śruba jest zapierdzielona bardzo mocno dziś znowu do tego siadam. Dziwi mnie fakt jak nowy napinacz mógł się wykręcić [br]Dopisany: 23 Luty 2012, 12:47_________________________________________________Okazuje się Panowie, że w B6 nie jest tak łatwo jak w B5 jeśli chodzi o miejsce włożenia tego wiertła nie ma wyszczególnionego miejsca takiego jak w B5 i jeśli się blokuje o ten korpus co trzyma alternator pompę wspomagania i wiskozę to idzie bardzo po skosie wiertła pękały trzeba sobie czymś pomagać. W moim przypadku okazało się iż śruba od napinacza pękła i trzeba było wyciągać wszystko włącznie ze spuszczaniem płynu gdyż termostat przeszkadzał w odkręceniu śruby trzymającej cały ten korpus. Pozdrawiam na szczęście jestem po
oktawiusz5 Opublikowano 21 Września 2012 Opublikowano 21 Września 2012 Czy wisko do mojego silnika (mam na myśli porządnego producenta) to drogi interes ? Kolego koszt wisko pewnie taki sam jak do mojego silnika, tak naprawdę to nie wiem czym się różnią te wiska bo średnicą chyba nie. różnią się tylko koła pasowe
rafal9119 Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 Witam sory za odkop ale mam problem chyba z wiscoza. Silnik jak osiagnie temp.90C to wisco mozna zatrzymac palcem . to jest normalne.
JarusKK Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Ja wam cos powiem na temat wymiany wiskozy wczoraj to robiłem i zajeło mi to pół godziny może 40minut nie odkręcałem alternatora ani nie zdejmowalem paska:)
nyper Opublikowano 20 Grudnia 2012 Opublikowano 20 Grudnia 2012 no to zes powiedział po ch.. a mi zajeło 10 min nie trzeba zdejmować alternatora bo wystarczy odkręcić 3 srubki imbusy o rozmiarze 4 od koła pasowego do wiska
KULARESKO Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Panowie u mnie sprawa wygląda tak,że huk jak nie wiem powyżej 2500rpm,wisko ewidentnie do wymiany czuć już luz (można poruszać całym wiatrakiem) dodatkowo od strony wisko wylatują kulki (jestem troche lajk). Chciałem się upewnić czy do wymiany tylko wisko czy jeszcze coś więcej ?
baraka Opublikowano 26 Stycznia 2017 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Panowie a czy można przy tej okazji wymienic łozysko napędu wiska??Czy takie długie tulejowate łozysko które jest pod kołem pasowym napedu wiska..1.6 adp
k232 Opublikowano 2 Maja 2018 Opublikowano 2 Maja 2018 Pany, który bezpiecznik odpowiada za wiskozę w adr ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się