Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Reflektory zespolone po II lifcie - rezanie i montaż


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Wymieniłem reflektory na zespolone ostatnio, będąc u babci na wsi na agrowczasach :decayed: i wrzucam dokumentację. Wiem, że było ale od przybytku głowa nie boli.

1. Przygotowanie materiałow i części. No i oczywiście wtyczki plus piny z ASO = 100PLN za 2 szt. (pinow - 14 szt - po 7 na wtyczkę)

nr wtyczek: 8D0 973 734 kupujemy w ASO Audi lub jeśli chcemy zaoszczędzić kupujemy wtyczki od elektrycznego podnośnika szyby. są standardowe w wielu modelach aut i mozna je dostać za grosze.
piny kupujemy w ASO Audi (nr 000 979 225) lub jesli chcemy troche zaoszczędzic - kupujemy wtyczki ISO do głośników samochodowych. piny z nich pasuja idealnie do ori wtyczek (lub wtyczek od elektrycznego podnośnika szyby)

Jesli nie lubimy oszczedzac kupujemy na allegro adaptery/przejsciowki ze starych lamp na nowe (ok 200PLN):
rDWSdRv.jpg

silniczki do regulacji albo ori Audi albo od Fabii I, Golfa 4 lub Punto II - wszystkie pasują. od fabii ponoc najtańsze.

Żarówki kierunkowskazów z mocowaniem zostają ze starych lamp. Pasują idealnie do nowych.

2. Konfrontacja (demontaż starych lamp polega na odkręceniu dwóch torxów u góry, wyjęciu kierunku i odkręceniu trzeciego torxa z boku)

JsQu0Mj.jpg

3. Brzeszczot w ruch. Tniemy do połowy potem nawiercamy wiertarką
ZwK5NXj.jpg

6DLR8lC.jpg

4. Następnie robimy dokładne ciecię rowno w połowie i gniemy blache aż do oderwania

fw4ujJU.jpg

5. Odcinamy do końca kawałek blachy na dole.

r3LaA1I.jpg

6. Kamieniem szlifujemy nierówności

H50aGFb.jpg

7. Przygotowanie do malowania (najpierw minia potem lakier)

t2ylKXe.jpg

8. Odcinamy stare wtyczki i lutujemy z nową wtyczką -uwaga na producenta lamp. Ja miałem Bosche z halogenami po I lifcie czyli po `97.

48xThxB.jpg

Schemat dla przejścia z Bosch na Valeo zespolone.
X3mobkt.jpg
copyright by damos


Schemat dla przejścia z Valeo na Valeo zespolone. Jeśli po modzie nie świecą ci mijania wraz z długimi wejdź tu: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/18129-b5-ahu-swiatla-drogowe-po-przekladce-lamp-z-h4-na-soczewke-lub-xenon

2kjO6kg.jpg

9. Całość zabezpieczamy izolacją

vcH7d4Q.jpg

10. Jedziemy wyregulować lampy na stacje diagnostyczną i możemy się w pełni cieszyć nową jakościa

PRZED
yrJ80hr.jpg

PO
wv37xEc.jpg

TCpxVCC.jpg

Prosto szybko i przyjemnie. Pozdrawiam!

PS

jak masz swiatla przedliftowe Boscha z przeciwmglowymi mozesz wyprowadzic sobie kabel od nich i wyrezac w przyszlosci halo w zderzak jak na zdjeciu powyzej. 

MkZuK30.jpg

yGa9ipa.jpg

Edytowane przez endriuu
  • Odpowiedzi 2.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

lampki super i opis rowniez. w najblizszym czasie pewnie bede z niego korzystal.

a teraz mam pytanie: jak wyglada sprawa z pourywanymi zaczepami? mozna to naprawic? chyba to juz gdzies bylo na forum ale jakos nie moge znalesc :mysli:

Opublikowano

schiller pospawac zaczepy. Rzeczywiscie gdzies to juz bylo ale tez nie moge znalezc.. :przebiegly:

Opublikowano

zaczepy można spawać. słyszałem również o klejeniu na poxipol. ponoc trzyma. a najlepiej przykręcic nowe. pod kazdym ori zaczepem jest taka mala dziurka i wlasnie tam wkręca sie nowe.

Opublikowano

no ładnie, a jak wygląda sprawa z przykręceniem nowych lamp? zaczepy maja tak samo ułożone jak stare ?

to są lamp valeo, czy jakieś inne?

Opublikowano

Z tego co wiem to taki zestaw naprawczy do zaczepów mozna kupic w ASO koszt cos kolo 50 zl

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano

a jak to jest z tymi zaczepami? gdzies moge takie dostac czy musze sobie sam zmontowac? to sa ori valeo.

W ASO się kupuje tzw uszy serwisowe. W kręcasz tam gdzie stare były i jest git.

Opublikowano

urwane zaczepy mozna zlaczyc blaszka na nity ( ja tak zrobilem i trzyma bardzo dobrze)

pozdrawiam! :hi:

proszę uzupełnij profil

Opublikowano

3. Brzeszczot w ruch. Tniemy do połowy potem nawiercamy wiertarką

Jeżeli mamy do dyspozycji wąski brzeszczot, to możemy całość ciąć nim bez uzycia wiertarki. Brzeszczot ładnie się wygina i efekt też jest bardzo dobry. Na koniec tylko wygładnić delikatnie pilnikiem.

Opublikowano
jeszcze jedno pytanie, czy lampy valeo po II lifcie pod xenon mozna wykorzystac rowniez pod zwykle H7?

Z tego co się zdążyłem zorientować to lampy na H7, jeśli tylko maja oznaczenie na przedniej szybie D2S, mozna zaadoptować na xenon w prosty sposób - dokupując gniazdo na świetlówkę xenonową, koszt 15 zl(są też świetlówki z mocowaniem do H7 w zestwach HID ale to ponoć szajs).

Jeśli można w ten sposób to odwrotnie chyba też...

Opublikowano

endriuu, a to są oryginalne lampki Valeo? Jeżeli tak, to podaj mi namiary gdzie je kupiłeś i za ile :thumbup:

Opublikowano

Ok dłużej już nie ukryje prawdy ;) To są ori... zamienniki Depo... Kupione w sklepie za 250 PLN sztuka. Długo zastanawiałem się nad wyborem i w końcu klamka zapadła. W tym samym sklepie/szrocie mieli pełno ori Valeo za 200 sztuka uzywanych. zawsze jednak cos było nie tak. A to zaczepy pourywane, plastik porysowany, cos brzeczało latało w środku. Byłem jednak uparty i koniecznie chciałem ori. Sprzedawcy usilnie namawiali mnie na Depo - że to dobra firma, że odkąd Depo wprowadziło normy jakościowe w firmie poł roku temu, to nie maja żadnych reklamacji na nie. A ja że jestem stałym uzytkowniekiem forum A4 i tam mądrzy ludzie piszą, że paruja, są tandetne i jakieś "lekkie". Pan zaręczył mi swoją głową że parować nie mają prawa, lekkie sa tak samo jak ori (rzeczywiście miałem jedną i drugą w rękach- sa identyczne na wagę i na jakośc tylnych czarnych plastików również). Następnie znalazłem kolejny argument za Valeo. Na pewno lepiej świecą! Pan:"Świecą identycznie jak valeo gdyż soczewka pochodzi od tego samego dostawcy". Totalnie sceptycznie nastawiony- jednak wziąłem owe super lampki i... Okazały się naprawdę doskonałe. Nic nie paruje, świecą bardzo dobrym światłem (porównywałem z Valeo - taki sam zasięg) Idealna ganica świtło/cień. Długie też rewelacyjne. a do tego są od razu przystosowane pod D2S (xenon). Wszystkie mocowania pasowały idealnie. Jestem really kontent. ...i wszystko za połowe ceny Valeo. pozdrawiam

Opublikowano

wlasnie wrocilem z garazu... troche meczace to wycinanie blotnikow, ale efekt taki ze warto <LoL> :)

tak czy inaczej- dopiero jutro bede podpinal kostki, ale mam PYTANIE ZA 100 PKT!

na obydwu lampach, sa takie plastikowe bolce (bok reflektora, z dolu od strony chlodnicy). w aucie w tym samym miejscu sa przykrecone takie jakby "gniazda" na te bolce z lamp. Stare lampy wchodza i wychodza z nich idealnie- jest mozliwosc przesuniecia lampy na zewnatrz i wcelowania w to gniazdko- niestety nie moglem sobie poradzic z tymi nowymi... stanelo na tym ze poluzowalem srubke od tych gniazdek i przekrecilem w dol, tak ze nie zawadzaja juz o lampe. czy moze tak zostac? czy wystarczy jak lampa bedzie przykrecona tylko na 2 gorne uszy i nic wiecej?

Opublikowano

Ja bym nie ryzykował pozostawienia na górnych uszach jedynie. Mi też toche cieżko wchodziły te bolce ale prysnąłem je wd 40 i poszły jak w masło.

Opublikowano

mam pytanie odsnie zespolonych lamp depo. z podlaczeniem nei mialem problemow poza podlaczeniem silniczkow regulacji stara wtyczna jest trzy pinowa a w depo jest 7 i cztery juz zajete wiec pozostaje trzy 3 i teraz ktory z ktorym polączyc alby dzialala regulacja. pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...