Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Reflektory zespolone po II lifcie - rezanie i montaż


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wystarczy dokręcic nakretke w lampie, w czwartym mocowaniu, tak aby oparła się o pas przedni.

  • Odpowiedzi 2.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

jedna sprawa soczewka h7 różni się od d2s zarysem przesłony jest on inny w krztałcie klina natomiast d2s jest ścięta ku górze ponieważ żeby na zakrętach w prawo nie oślepiać tych z naprzeciwka ale każdy o tym wie :wink4:

Opublikowano

nie

Opublikowano

a jeszcze jedno pytanie czy silniczki ze starych lamp beda pasowały do tych nowych zespolonych czy musze kupic inne jak tak to jakie i od czego

było o tym wszystko :szukaj:

Opublikowano

a co powiecie o tym: http://www.motoallegro.pl/item455253465_reflektor_lampa_mig_soczewka_audi_a4_a_4_94_98_s4.html ? ktos montowal cos takiego? faktycznie wchodzi wszystko bez przerubek? jeden kolega wczesniej pytal o mozliwosc podlaczenia lamp z manualna regulacja.. ja niestety tez nie mam elektrycznej, myslicie ze bedzie wszystko pasowalo?

ps. w tych lapmpkach jest wszystko co potrzeba? zarowki i wiazki biore od starych valeo?

Opublikowano

pasuja idelanie. ale ja bym pokusil sie jednak o rezanko :naughty:

Opublikowano

ja tez radzę zespolone, o wiele lepiej wyglądają te lampki :good:

Opublikowano

A ja bym bral dzielone.. :tongue4:

Opublikowano

Zastanów się jednak nad zespolonymi. Cięcia dużo nie ma ale za to efekt jest dużo lepszy :naughty:

Opublikowano

no w zasadzie to chyba macie ze jednak zespolone wygladaja duzo lepiej.. powiedzcie mi jeszcze prosze jak z ta regulacja bo ja jestem zielony w tych tematach.. kazde lampy przystosowane do regulacji elektycznej mozna tez regulowac recznie? a swoja droga duzo roboty byloby z dolozeniem do auta elektrycznej regulacji?

Opublikowano

kazda lampa ma sruby do regulacji recznej. a elektryczna mozna wykonac. wystarczy przelacznik kilkustopniowy zamontowac i przeciagnac kabel...

Opublikowano

Z zamontowaniem regulacji nie powinno być problemu. Podjedź do jakiegoś dobrego elektryka co się zajmuje instalacjami elektrycznymi w samochodach. Chyba że chcesz sam z tym powalczyć :naughty: A co do tych śrub do regulacji ręcznej to przed kupnem lamp dowiedz się czy nie są pozrywane. Bo wtedy nici z regulacji i co Ci z takich lamp jak ich nawet nie ustawisz dobrze.

Opublikowano

a ja juz zalozylem u siebie lampki zespolone DEPO....orginalne w aucie mialem zbite wiec zalozylem takie....;)

do podcinania blotnika uzylem szlifierki kontowej z zalozona tarcza listkowa i elegancko sie ten rancik zeszlifowal....

A co do kostek to zostawilem orginalne w aucie, tylko zmienilem wtyczke w lampie, wtyczki wyciaglem ze starych lamp i wkleilem je klejem na goraco w miejsce tych prostakatnych kostek w lampkach DEPO i jest gitara..:D

Opublikowano

Wtyczke do lamp kupisz w ASO.

Wtyczki plus piny z ASO = 100PLN za 2 szt.

Są też inne alternatywy. Piny bodajże z kostki ISO do głośników.

Musisz :szukaj: było na forum o tym w postach Szogun0 - a bodajże.

Opublikowano

Witam

Mam pytanie czy ori silniczki do regulacji świateł w soczewkach zespolonych Valeo będą pasowały plug&play do wtyczki z boshów 94-98?

Kupiłem valeo soczewki i gość dał z silniczkami

Musze wymienic mimo to na punto II?

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...