Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Reflektory zespolone po II lifcie - rezanie i montaż


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a czemu miało by nie przejść masz światła dzienne i już. :good:

  • Odpowiedzi 2.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

a czasami lampy ze światłami dziennymi nie mają jakiś oznaczeń na kloszu? Bo do Bixa przyczepić się nikt nie przyczepi bo lampy mają na kloszu oznaczenie D2S czyli na xenon homologacja jest

Opublikowano

Chyba tak, o ile przerabiasz xenona na bixenona. A jeśli miałeś H4 to chyba klosz nie ma oznaczenia D2S?

Druga sprawa to do DRL i tak każdy włoży diody, a te homologacji nie mają.

Chciałem jeszcze rozwinąć temat, który był poruszony przed chwilą.

Załóżmy, że chcę zmienić lampy na zespolone, ale myślę przyszłościowo i chciałbym kiedyś wsadzić bixy.

Aby nie rezać dwa razy tego samego to czy mogę dać Gwertemu depo do przerobienia na bixy, ale na razie bixy odpuścić i przez jakiś adapterek wsadzić w miejsce palnika żarówkę H4?

Uprościłoby to rezanie.

Opublikowano

Chyba tak, o ile przerabiasz xenona na bixenona. A jeśli miałeś H4 to chyba klosz nie ma oznaczenia D2S?

Druga sprawa to do DRL i tak każdy włoży diody, a te homologacji nie mają.

Chciałem jeszcze rozwinąć temat, który był poruszony przed chwilą.

Załóżmy, że chcę zmienić lampy na zespolone, ale myślę przyszłościowo i chciałbym kiedyś wsadzić bixy.

Aby nie rezać dwa razy tego samego to czy mogę dać Gwertemu depo do przerobienia na bixy, ale na razie bixy odpuścić i przez jakiś adapterek wsadzić w miejsce palnika żarówkę H4?

Uprościłoby to rezanie.

no tak ledy do kupienia na allero nie mają homologacji

w poliftowych lampach depo masz H7 i jest na szkle homologacja D2S

no ja myślę żeby przyrezać bixa przed założeniem lamp tyle czy po takiej operacji da się założyć zwykłą żarówkę zanim się spryski wyreza :mysli:

Opublikowano

No na pewno się da w odbłyśnik (obok soczewki), ale normalnie tam są chyba światła drogowe?

Opublikowano

Załóżmy, że chcę zmienić lampy na zespolone, ale myślę przyszłościowo i chciałbym kiedyś wsadzić bixy.

Aby nie rezać dwa razy tego samego to czy mogę dać Gwertemu depo do przerobienia na bixy, ale na razie bixy odpuścić i przez jakiś adapterek wsadzić w miejsce palnika żarówkę H4?

Uprościłoby to rezanie.

Jeżeli chcesz zmienic lampy na 2x h7, i przerobić na bixa czyli zostaje ci h7 (drogowe) + D(1,2,3,4)S w mijania, (Zależy jakie chcesz zastosować bo praktycznie wszystkie mają to samo gniazdo)

To gdzie ty chcesz wsadzić to H4?? w soczewkę?? czemu akurat h4??? na pewno nie będzie ci to działało tak że z tej żarówki h4 w soczewce będą dlugie i krótkie (zasada działania bixenona się kłania)

Po pierwsze nawet nie zmieścisz tej H4 w soczewką

po drugie ta żarówka ma inna ogniskową niż palnik xenonowy, i nie świeciło by to za dobrze

po trzecie jeśli już bardzo chcesz wsadzić żarówkę w soczewkę bi to wsadź H7 ma podobną ogniskową co xenon i może bedzie ci to "jakoś" świecilo.

Opublikowano

a czasami lampy ze światłami dziennymi nie mają jakiś oznaczeń na kloszu? Bo do Bixa przyczepić się nikt nie przyczepi bo lampy mają na kloszu oznaczenie D2S czyli na xenon homologacja jest

Nieprawda. Nie ma oznaczenia D2S, tylko DC dla ksenonu i DC/R dla biksenonu oraz RL dla dziennych.

Opublikowano

jihad masz rację xenon ma DC ale w przypadku lamp Depo to na kloszu są jedynie wybite "rodzaje żarówek" pod soczewką D2S i pod odbłyśnikiem H7

Przy ori Valeo są homologacje HC HR DC czyli przystosowane do wszystkiego :wink4:

Opublikowano

No nie, producent nie przewidział takich atrakcji :polew:

Opublikowano

Załóżmy, że chcę zmienić lampy na zespolone, ale myślę przyszłościowo i chciałbym kiedyś wsadzić bixy.

Aby nie rezać dwa razy tego samego to czy mogę dać Gwertemu depo do przerobienia na bixy, ale na razie bixy odpuścić i przez jakiś adapterek wsadzić w miejsce palnika żarówkę H4?

Uprościłoby to rezanie.

Jeżeli chcesz zmienic lampy na 2x h7, i przerobić na bixa czyli zostaje ci h7 (drogowe) + D(1,2,3,4)S w mijania, (Zależy jakie chcesz zastosować bo praktycznie wszystkie mają to samo gniazdo)

To gdzie ty chcesz wsadzić to H4?? w soczewkę?? czemu akurat h4??? na pewno nie będzie ci to działało tak że z tej żarówki h4 w soczewce będą dlugie i krótkie (zasada działania bixenona się kłania)

Po pierwsze nawet nie zmieścisz tej H4 w soczewką

po drugie ta żarówka ma inna ogniskową niż palnik xenonowy, i nie świeciło by to za dobrze

po trzecie jeśli już bardzo chcesz wsadzić żarówkę w soczewkę bi to wsadź H7 ma podobną ogniskową co xenon i może bedzie ci to "jakoś" świecilo.

Myślałem o H7 właśnie, sorry za zamieszanie.

Zresztą obojętnie jaka żarówka, chodzi o to, żeby przygotować lampy pod bixy, ale w miejsce palnika wsadzić żarówkę do czasu dorezania sprysków.

Wiem jak działa bixenon, tylko pomyliłem oznaczenie żarówki.

Czyli chcę mieć bihalogen z możliwością prostej adaptacji na bixenon.

Czyli pytanie sprowadza się do: Czy mogę zamontować jakąś żarówkę w miejsce palnika D2S?

Opublikowano

Jak założysz H7 powinno być ok, oczywiście jeżeli będzie jak ją umocować, jeżeli w soczewce żarnik będzie zapinany "drucikiem lub blaszkami" to nie zapniesz h7 najlepiej jak by był żarnik mocowany na pierścień np jak w audi a6 c6, czy bmw e60

Opublikowano

Załóżmy, że chcę zmienić lampy na zespolone, ale myślę przyszłościowo i chciałbym kiedyś wsadzić bixy.

Aby nie rezać dwa razy tego samego to czy mogę dać Gwertemu depo do przerobienia na bixy, ale na razie bixy odpuścić i przez jakiś adapterek wsadzić w miejsce palnika żarówkę H4?

Uprościłoby to rezanie.

Jeżeli chcesz zmienic lampy na 2x h7, i przerobić na bixa czyli zostaje ci h7 (drogowe) + D(1,2,3,4)S w mijania, (Zależy jakie chcesz zastosować bo praktycznie wszystkie mają to samo gniazdo)

To gdzie ty chcesz wsadzić to H4?? w soczewkę?? czemu akurat h4??? na pewno nie będzie ci to działało tak że z tej żarówki h4 w soczewce będą dlugie i krótkie (zasada działania bixenona się kłania)

Po pierwsze nawet nie zmieścisz tej H4 w soczewką

po drugie ta żarówka ma inna ogniskową niż palnik xenonowy, i nie świeciło by to za dobrze

po trzecie jeśli już bardzo chcesz wsadzić żarówkę w soczewkę bi to wsadź H7 ma podobną ogniskową co xenon i może bedzie ci to "jakoś" świecilo.

Myślałem o H7 właśnie, sorry za zamieszanie.

Zresztą obojętnie jaka żarówka, chodzi o to, żeby przygotować lampy pod bixy, ale w miejsce palnika wsadzić żarówkę do czasu dorezania sprysków.

Wiem jak działa bixenon, tylko pomyliłem oznaczenie żarówki.

Czyli chcę mieć bihalogen z możliwością prostej adaptacji na bixenon.

Czyli pytanie sprowadza się do: Czy mogę zamontować jakąś żarówkę w miejsce palnika D2S?

kolego troszke dziwnie z tym dzialasz..... jak kupisz ori depo gdzie na kloszu maja wybite d2s a gniazda sa na h7, to nie wymieniaj soczewki na taka z gniazdem do palnika tylko kup adaptery i pozostan przy soczewce h7... a potem jak juz zdecydujesz sie na bi-xenon wtedy wymien soczewke.... sam tak mialem jest wogole fajny caly watek o tym.... jezeli chodzi o oznaczenie d2s to niema zadnego problemy na przegladzie (robilem w roznych miejscach i pytalem roznych diagnostow) takze jezeli chodzi o kontrole drogowa to skoro nie ma problemu na przegladzie to i podczas kontroli powinno byc oki.....

wiem zaras pewnie ktos napisze ze soczewka typowa z gniazdem pod palnik i ta na h7 po wlazeniu palnika bedzie inaczej swiecic itp.....

jezdze juz od jakiegos czasu z dwoma roznymi soczewkami i jezeli chodzi o strumien swiatla, zalamanie, zasiag itp to jest jeden ciul.....

Opublikowano

...Druga sprawa to do DRL i tak każdy włoży diody, a te homologacji nie mają.

raczej się mylisz, na kloszach jest wybita, wiem bo sam posiadam DRL z Alledrogo

z innej beczki - po co pchać dzienne do soczewki?

z założenia światła dzienne mają sprawiać że auto jest bardziej widoczne a nie żeby oświetlały ładnie drogę w dzień.

Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę :gwizdanie:

Opublikowano

...Druga sprawa to do DRL i tak każdy włoży diody, a te homologacji nie mają.

raczej się mylisz, na kloszach jest wybita, wiem bo sam posiadam DRL z Alledrogo

z innej beczki - po co pchać dzienne do soczewki?

z założenia światła dzienne mają sprawiać że auto jest bardziej widoczne a nie żeby oświetlały ładnie drogę w dzień.

Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę :gwizdanie:

Ale nikt nie chce włożyć diod w soczewki! Skąd ten pomysł?

A co do homologacji to co z tego że klosze mają? Ale diody H7 jej nie mają. Wszystko zależy od uporu funkcjonariusza.[br]Dopisany: 06 Luty 2012, 13:03_________________________________________________

Załóżmy, że chcę zmienić lampy na zespolone, ale myślę przyszłościowo i chciałbym kiedyś wsadzić bixy.

Aby nie rezać dwa razy tego samego to czy mogę dać Gwertemu depo do przerobienia na bixy, ale na razie bixy odpuścić i przez jakiś adapterek wsadzić w miejsce palnika żarówkę H4?

Uprościłoby to rezanie.

Jeżeli chcesz zmienic lampy na 2x h7, i przerobić na bixa czyli zostaje ci h7 (drogowe) + D(1,2,3,4)S w mijania, (Zależy jakie chcesz zastosować bo praktycznie wszystkie mają to samo gniazdo)

To gdzie ty chcesz wsadzić to H4?? w soczewkę?? czemu akurat h4??? na pewno nie będzie ci to działało tak że z tej żarówki h4 w soczewce będą dlugie i krótkie (zasada działania bixenona się kłania)

Po pierwsze nawet nie zmieścisz tej H4 w soczewką

po drugie ta żarówka ma inna ogniskową niż palnik xenonowy, i nie świeciło by to za dobrze

po trzecie jeśli już bardzo chcesz wsadzić żarówkę w soczewkę bi to wsadź H7 ma podobną ogniskową co xenon i może bedzie ci to "jakoś" świecilo.

Myślałem o H7 właśnie, sorry za zamieszanie.

Zresztą obojętnie jaka żarówka, chodzi o to, żeby przygotować lampy pod bixy, ale w miejsce palnika wsadzić żarówkę do czasu dorezania sprysków.

Wiem jak działa bixenon, tylko pomyliłem oznaczenie żarówki.

Czyli chcę mieć bihalogen z możliwością prostej adaptacji na bixenon.

Czyli pytanie sprowadza się do: Czy mogę zamontować jakąś żarówkę w miejsce palnika D2S?

kolego troszke dziwnie z tym dzialasz..... jak kupisz ori depo gdzie na kloszu maja wybite d2s a gniazda sa na h7, to nie wymieniaj soczewki na taka z gniazdem do palnika tylko kup adaptery i pozostan przy soczewce h7... a potem jak juz zdecydujesz sie na bi-xenon wtedy wymien soczewke.... sam tak mialem jest wogole fajny caly watek o tym.... jezeli chodzi o oznaczenie d2s to niema zadnego problemy na przegladzie (robilem w roznych miejscach i pytalem roznych diagnostow) takze jezeli chodzi o kontrole drogowa to skoro nie ma problemu na przegladzie to i podczas kontroli powinno byc oki.....

wiem zaras pewnie ktos napisze ze soczewka typowa z gniazdem pod palnik i ta na h7 po wlazeniu palnika bedzie inaczej swiecic itp.....

jezdze juz od jakiegos czasu z dwoma roznymi soczewkami i jezeli chodzi o strumien swiatla, zalamanie, zasiag itp to jest jeden ciul.....

Przepraszam, ale niestety nie rozumiem rozwiązania które proponujesz.

Masz na myśli, że są adaptery, które pozwolą włożyć H7 w mocowanie od D2S?

Opublikowano

nie odwrotnie, i poprostu nie zakaldac narazie soczewki pod bi tylko zalozyc xenon do soczeki h7, ogarnac spryski, samopoziom..... odlozyc kase i wtedy ogarnac lampy poprzez zalozenie soczewki pod bi

Opublikowano

No ale przecież i tak nie mogę włożyć xenonów do soczewki h7 bo nie mam sprysków. Jedyny sens jest chyba taki, że jak mi policeman będzie chciał zabrać dowód to myk! i szybko podmienię palniki na żarówki.

Opublikowano

No ale przecież i tak nie mogę włożyć xenonów do soczewki h7 bo nie mam sprysków. Jedyny sens jest chyba taki, że jak mi policeman będzie chciał zabrać dowód to myk! i szybko podmienię palniki na żarówki.

ja mam xenony mijam się z miskami i mi jeszcze nie zabrali także nie bój się. :gwizdanie:

Opublikowano

No ale przecież i tak nie mogę włożyć xenonów do soczewki h7 bo nie mam sprysków. Jedyny sens jest chyba taki, że jak mi policeman będzie chciał zabrać dowód to myk! i szybko podmienię palniki na żarówki.

ja mam xenony mijam się z miskami i mi jeszcze nie zabrali także nie bój się. :gwizdanie:

kolega ze spotów śląskich przed przeglądem wyciąga palniki i zakłada zwykłe H7 jedzie na przegląd a po przeglądzie zakłada xenon spowrotem i śmiga i nie ma ani sprysków ani zaślepek na zderzaku. Tak też sie da :tongue4:

Opublikowano

Witam. Mam następujący problem, świecą mi wszystkie żarówki a kiedy włączam długie wszystko gaśnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...