Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Reflektory zespolone po II lifcie - rezanie i montaż


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie kupuj tych z punto jesli masz ori silniczki ale wtyczke i tak musisz przerobic. bosche byly po I lifcie czyli od 97. ty masz lampy dzielone valeo jeszcze.

  • Odpowiedzi 2.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

nie kupuj tych z punto jesli masz ori silniczki ale wtyczke i tak musisz przerobic. bosche byly po I lifcie czyli od 97. ty masz lampy dzielone valeo jeszcze.

dzieki endriuu za odpowiedź

czytałem sporo na forum o zmianie wtyczek z okrągłych na te prostokątne ( dwie kostki z aso + piny) -to wiem

Ale mi chodzi o tą wtyczkę od silniczków regulacji świateł - czy tą wtyczkę też będe musiał przerabiać do wspomnianych ori silniczków?

dzisiaj przyglądałem się starym lampom - niby bosh jest wyryte w szkłach ale mam nadzieje że to nie robi różnicy

Opublikowano

jesli masz bosch wywryte to ktos juz zmienial lampy u ciebie. moglo byc uderzone. wtyczki do nowych lamp nie bedziesz musial zmieniac. zauwaz ze wtyki do nowego silnika nie maja odrebego wejscia w nowych lampach, tylko sa zespolone w jedej wtyczce.

Opublikowano

Aaa teraz juz wiem... faktycznie w valeo nie ma miejsca na dwie wtyczki

czyli podłączam 3 kabelki z regulacji świateł do tej prostokątnej według schematu z forum :>

Opublikowano
czyli podłączam 3 kabelki z regulacji świateł do tej prostokątnej według schematu z forum

ja naturlich :good:

Opublikowano

Ja mam pytanie odnosnie podpinania kabli przy przejsciu z lamp VALEO przed liftem na zespolone. Czy ktos mógłby podać dokładną rozpiskę co z czym połączyc i zdjęcia tych wtyczek z ASO krok po kroku jak to wygląda, przed w trakcie i po złożeniu, bo wątek jest bardzo chaotyczny i mam mnostwo watpliwości czy to będzie pasowalo...

Niech mnie ktos poprawi, ale wydaje mi się, że w nowej lampie zespolonej są 2 żarówki H7 (?) oraz dioda do postojowek ?

Opublikowano

podpinajac valeo te twoje, na valeo zespolone, musisz posluzyc sie miernikiem. zdejmujesz swoja wtyczke i wlaczasz po kolei swiatla i merzysz gdzie jest napiecie. robisz schemat i podpinasz nowa wtyczke. schamat mozesz obrobic i zeskanowac. wyslac mi a ja wrzuce go do tego watku i bedzie dla potomnych.

Niech mnie ktos poprawi, ale wydaje mi się, że w nowej lampie zespolonej są 2 żarówki H7 (?) oraz dioda do postojowek ?

dokladnie tak, nie ma co poprawiac

Opublikowano

Sam wymieniałem ze starych Valeo na Valeo w soczewce. Jeżeli chodzi o schemat to u mnie w Valeo było odbicie symetryczne w porównaniu do lamp Boscha (schematy które są na forum). Najprościej w Valeo są zamienione 1 z 3 i 4 z 5 w porównaniu do Boscha.

Tu tak na szybcika przerobiłem schemat dla przejścia ze starych Valeo (lampy przedliftowe do 97r.):

ffcb01708547c765.jpg

Opublikowano

thx dibo. wrzucilem juz na 1 strone

Opublikowano

Bardzo ładny wygląd Audiczki na tych lampkach ja też sobie takie zamontowałem ORYGINALNE VALEO NOWE. : Zmienia to wygląd autka.W Krakowie jest sklep co gość ma nowe ORGINALNE VALEO lampy w dobrej cenie. :th:

Mariusz, daj jakieś namiary na te lampki! Po ile płaciłeś za nie??

Opublikowano

Witam Was

Obecnie mam lampy SONAR (kupa straszna!!!) Chcę kupić teraz ORI Valeo zespolone bądź DEPO. Pytanie moje brzmi. Czy jak już mam zamotnowane zespolone sonery to czy jak kupię valeo zespolone to będe tez coś musiał przerabiać? Wtyczki itp? Auto juz kupiłem z sonarami więc nie wiem jak to było wcześniej :)

Opublikowano

Sonary mają wtyczkę jak oryginalne lampy valeo czy bosch przed liftem czyli wtyk okrągły hehe więcej zalet sonary nie mają poza prosta instalacją :polew: Jeżeli chcesz założyć lampki po II lifcie to przerabiania naprawde niewiele a efekt super. Pozdrawiam

Opublikowano

czyli nic już wycinać pewnie nei będe musiał, tylko wtyczki tak?

bedziesz musial wycicnac. sonary pasuja do niewycietego blotnika. nowe zespolone Depo czy Valeo juz nie. takze czeka cie rezanko...

Opublikowano

nie wiedziec. wiedziec ze od punto podejda na bank

Opublikowano

czyli z linkow wyzej wychodzi, ze od fabii I i golfa 4 pasuja silniczki (no i od Punto II)

Opublikowano

jestem juz jakiś czas po zabiegu z ori bosch na zespolone

ale mam pytanko ori bosche które miałem wcześniej były rewelacyjne nocą świeciły idealnie :>a te depo zespolone to normalnie nic niewidze jak bym maluchem jechał ;( ;( ;(czy też tak macie??? dodam ze żarówki nówki philipsy jakieś plus 30% światła,reflektory ustawione w stacji diagnostycznej i lipa :(

proszę podzielcie się waszą wiedzą

Opublikowano

jestem juz jakiś czas po zabiegu z ori bosch na zespolone

ale mam pytanko ori bosche które miałem wcześniej były rewelacyjne nocą świeciły idealnie :>a te depo zespolone to normalnie nic niewidze jak bym maluchem jechał ;( ;( ;(czy też tak macie??? dodam ze żarówki nówki philipsy jakieś plus 30% światła,reflektory ustawione w stacji diagnostycznej i lipa :(

proszę podzielcie się waszą wiedzą

Niemozliwe. ja po zmianie mialem 250% swiatla wiecej! do tego idealna granica swiatlo/cien, dwa dlugie snopy dajace przed siebie i duza poswiata na bokach:

lights.jpg

obraz%20(22).jpg

Kazda soczewka lepiej bedzie swiecic niz lustro (do tego lustro, wktorym to szyba ksztaltuje wiazkę światlą - jak w Boschach po I lifcie)

Moze zarowki źle zamontowane?

Nikt na Depo sie nie skarżył do tej pory. A może masz Sonary :chytry:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...