Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Reflektory zespolone po II lifcie - rezanie i montaż


endriuu

Rekomendowane odpowiedzi

Ja własnie tez wczoraj założyłem takie lampy i jedna mi sie w srodku ruszała, okazało się że tu gdzie sie recznie reguluje góra ,dół wypadł taki plastik i musiałem go skleić i teraz trzyma. Koledzy a co to może być że obydwie lampy paruja troche przy kierunkowskazach?? Lampy nie były klejone itp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Własnie że wszystko jest dobrze załozone. Szczegolnie nocą jak sie dłużej pojezdzi na swiatłach to zaczyna parować od dołu na kierunkach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w dekielkach są uszczelki które mogą się zle wyłożyć lub być wygniecione zobacz i taka opcje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam lampy Valeo zarowki oczywiscie H7 rocznik 99, ktora sruba regulacyjna sluzy do podniesienia swiatel mijania? Swiatla byly ustawiane na przegladzie. Widze dwie regulacje. Jedna przy kierunkach, druga po drugiej stronie ... Chce ciut unies i zbytnio nie mieszac nie wiedzac ktora do czego sluzy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy kierunku prawo-lewo . a ta przy chłodnicy góra-doł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również powoli zabieram się do przekładki. Kupiłem zespolone Depo i pojawiają się problemy. Po wycięciu błotnika nie mogę wpasować tam lampy. Raz wystaje za błotnik, docisnę to między lampą a błotnikiem jest dziura :facepalm: . Może za mało mam tam wycięte ? ma być idealnie pod kątem prostym rant czy może być trochę zaokrąglony ? Druga sprawa to uszy do mocowania też bardzo ciężko wchodzą na swoje miejsce (aż się boje by nie połamać). Powiedzcie czy u Was też z takim oporem to wchodziło wszystko ? czy to u mnie coś nie tak ? z góry dzięki.

EDIT: Jeszcze jedno pytanko. Wokół lampy jest guma(uszczelka?) ona ma być pod schowana i niewidoczna pod rantem błotnika czy ma iść równo z błotnikiem ? Może ktoś poratuje fotką lampy zamontowanej i z bliska jak dokładnie to wygląda przy błotniku. Każdy przeważnie wrzuca fotki gotowej przekładki robione z kilku metrów i nic nie mogę się tam dopatrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba idealnie nigdy nie bedzie a co do wkladania to wchodzi ciezko.. przy tym dolnym zaczepie od strony chlodnicy mozesz lekko odkrecic takie gowienko powinno lepiej wchdzic.. moze wtedy lepiej uda ci sie ja wyposrodkowac zebys byl zadowolony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś namiary na nówki Depo w cenie niższej niż na Alledrogo? Może ktoś z forum sprzedaje taniej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czemu upierasz sie na nowki?

popytaj ludzi na jaki shit mozna trafic. a szczegolnie z ostatnich lat produkcji. klej jest tak twadru ze lampy rozklejają sie dosłownie same.

problem trzesacych sie soczewek rozwiazali tak ze przeguby zalewają twardym klejem i zero elastycznosci i jak sie reguluje to potrafią mocowania popękac.

jak coś to mam dojscie z w granicach 350zł za pare

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co lepsze valeo czy depo ? Tylko zwykle nie xenon

jasne że valeo :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również powoli zabieram się do przekładki. Kupiłem zespolone Depo i pojawiają się problemy. Po wycięciu błotnika nie mogę wpasować tam lampy. Raz wystaje za błotnik, docisnę to między lampą a błotnikiem jest dziura :facepalm: . Może za mało mam tam wycięte ? ma być idealnie pod kątem prostym rant czy może być trochę zaokrąglony ? Druga sprawa to uszy do mocowania też bardzo ciężko wchodzą na swoje miejsce (aż się boje by nie połamać). Powiedzcie czy u Was też z takim oporem to wchodziło wszystko ? czy to u mnie coś nie tak ? z góry dzięki.

EDIT: Jeszcze jedno pytanko. Wokół lampy jest guma(uszczelka?) ona ma być pod schowana i niewidoczna pod rantem błotnika czy ma iść równo z błotnikiem ? Może ktoś poratuje fotką lampy zamontowanej i z bliska jak dokładnie to wygląda przy błotniku. Każdy przeważnie wrzuca fotki gotowej przekładki robione z kilku metrów i nic nie mogę się tam dopatrzeć.

u mnie ta guma od strony kierowcy jest idealnie a z drugiej coś nie bardzo dochodzi...

DSC_0086.jpg

<br /><br />

DSC_0087.jpg

<br /><br />

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz identyczny kolor jak moj itez lampy zmienialem niedawno... jak ci zle dochdoza do błotnika to musisz najpier ustawic dobrze pas przedni;> odkrec te dwie lub trzy sruby i nasun na swoje miejsce pas z chlodnica co jest caly;> ja tak mialem przestawiony ze mi nie zgrywalo sie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie tak bo w zeszłą zimę przypikowałem w filar jak szalałem na rękawie:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja tam ostatnio kupiłem nówki DEPO i jak na razie jest ok. Zamontowałem, jest ładna granica światło/cień i tylko na +. Nic nie paruje, nie skacze w środku. Kiedyś za to będzie trzeba wstawić jakieś lepsze żarówki i palniki, może HID może Xenon :) Ja wyszedłem z założenia, że wole nowe Depo niż 10 letnie regenerowane i nie żałuje decyzji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też nie żałuje :decayed: nie były strasznie drogie a świecą dobrze. Na długich jest rewelacja a co do mijania kwestia przestawienia się na soczewke bo gdy jest brudna można nic nie zobaczyć :grin: plus oczywiście kwestia żarówek ale jak najbardziej mogę polecić..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy mam depo ale jeszcze się nie zabrałem do wymiany bo kompletowałem wszystko,silniczki mam od golf (bora)IV podobno podejdą,ale mam pytanie gdzie jest ich miejsce?do starych lamp w aucie nie zaglądałem za to w domu zaglądałem do nowej,konkretnie lewej,i patrzę,patrzę i nie wiem gdzie ten silniczek ma się mocować,prosiłbym o wytłumaczenie miejsca na przykładzie lewej lampy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo teraz masz wkrecona regulacje manualna, musisz ja wykrecic, wypiac lepek i wmiejsce jej wlozyc silniczek, jest w sierodku pod duza pokrywka na dole od strony chłodnicy (chyba)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...