Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Reflektory zespolone po II lifcie - rezanie i montaż


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Takie moje 3 grosze odnośnie wycinania błotników. Ja nie bawiłem się wiertarką i brzeszczotem a użyłem brutalnej siły - szlifierki kontowej. Oczywiście trzeba robić to ostrożnie i bez pośpiechu (uważać aby zbytnio nie nagrzać blachy żeby lakier nie odszedł). Ostre krawędzie przeleciałem pilnikiem, potem to co jeszcze zawadzało zagiąłem kombinerkami (robić jak będzie ciepło, albo podgrzać lakier). 10-15 minut na stronę bez pośpiechu.

  • Odpowiedzi 2.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jak widać można zrobić to na tysiąc sposobów :wink:

Opublikowano

noooo i u mnie nowe lampy w końcu na aucie :decayed: polecam każdemu "staruszkowi":wink:

dzieki Gwerty za bixy:banan::banan::banan::banan:

Opublikowano

a silniczki od przedlfitow bosch podejda do nowych, bo cos wczesniej czytalem ze endriu jakos wsadzil na wcisk?

Opublikowano

Generalnie to raczej nie - w przedlifcie silniczki montowane są na zewnątrz lamp a w polificie wewnątrz. Mają też inne złącza. Może na upartego dałoby się coś wyrzeźbić.

Opublikowano

Szukaj na szrotach. pasują też z Punto 2, skoda .

Opublikowano

witam,

Kupilem lampy zespolone valeo. Obecnie mam boscha z zespolonymi halogenami. czy do podlaczenia kierunkowskazow musze cos przerabiac czy pasuja wtyczki p&p

Drugie pytanie czy lampy Valeo(nie jakies Depo) maja wbudowane silniczki czy trzeba dokupywac ?

Opublikowano

Kierunki chyba bez zmian z tego co kojarzę.

Opublikowano

nic nie musisz przerabiać :)

Opublikowano
nic nie musisz przerabiać :)

to ekstra a co z tematem silniczkow??

Opublikowano

jak nie masz silniczkow w srodku to musisz dokupic , koszt ok 40 zł :wink:

Opublikowano

jak nie musi ? musi przerabiac kostki bo sa inne

Opublikowano
jak nie musi ? musi przerabiac kostki bo sa inne

oooo komus sie tematu nie chcialo czytac..... kostki sa inne ale cale oprawki sa te same i przeklada je sie w calosci :)

Opublikowano

jest problem wczesniej mialem chyba bosche z halo bo instalacje pod halo mam, aktualnie mam ringi, w schemacie dotyczacym mnie jest na odwrot pinologia mam 3,2,1 a nie 1,2,3 ale nie o to chodzipod pinem od halo wedlug opisu po wlaczeniu swiatel czy to mijania, pozycjach mam tam prad nie zaleznie czy przycisk od halo wlaczony, a przycisk od halo swieci sie na zielono tez nie zaleznie czy wlaczony czy nie

Opublikowano

nie podlaczyles zle masy? kabel od hallo jest chyba koloru zielonego

Opublikowano

w momencie gdy odlaczylem calkiem przednie lampy po cos tam jest namieszane, przycisk dziala normalnie tyle ze nie ma pradu w pinie od halo po wlaczeniu

---------- Post dopisany 11-04-2014 at 17:37 ---------- Poprzedni post napisany 10-04-2014 at 20:44 ----------

a czy halo beda swiecily jak beda odlaczone przednie lampy?

Opublikowano

kolego mialem ten sam problem . Bosch z hallo . Tydzien temu zmienialem. U mnie to co na schemacie bylo poprostu w lustrzanym odbiciu, tj.

Hallogeny byly w miejscu pozycji i dlugie na przemian z krotkimi. po zmianie pinow wszystko smiga .

Wrócę do tematu silniczkow, mianowicie zakupilem od Fabii kostka pasuje , wiem ze montowane maja byc wewnatrz i poi przymiarce ok, wejda. tylko ze ja mam jakas taka manualna regulacje wstawiona i nie mam pojecia jak to wymontowac aby potem silniczek wlozyc. Czy musze jakos lampe rozlkejac??

Opublikowano

manualna regulacje wyciaga sie w taki sam sposob jak zaklada sie silniczek.... czyli najlepiej wkrecic ta srubke co jest w sierodku na maxa, potep przekrecic calosc w lewo (chyba lewo) caly ten plastik o ok 1cm i wyciagnac lekko do gory, nastepnie wypiac kulke (lepek) a lampy i wyciagnac calos.... montowanie silniczka w odwrotnej kolejnosci.... z tym ze najpierw podlacz silniczek pod instalacje i wysun na maxa czpien z kulka, (bedziesz mial wieksze pole do manewru wkladajac lepek w to gniazdo, jak juz wlozysz lepek to wkladasz caly silniczek w lampe i przekrecasz o ok 1cm

Opublikowano
kolego mialem ten sam problem . Bosch z hallo . Tydzien temu zmienialem. U mnie to co na schemacie bylo poprostu w lustrzanym odbiciu, tj.

Hallogeny byly w miejscu pozycji i dlugie na przemian z krotkimi. po zmianie pinow wszystko smiga .

Wrócę do tematu silniczkow, mianowicie zakupilem od Fabii kostka pasuje , wiem ze montowane maja byc wewnatrz i poi przymiarce ok, wejda. tylko ze ja mam jakas taka manualna regulacje wstawiona i nie mam pojecia jak to wymontowac aby potem silniczek wlozyc. Czy musze jakos lampe rozlkejac??

z pinami wiem ze na odwrot sa, ale u mnie nie o to chodzilo tylko o to ze zeby sprawdzic halo czy daje prad musi byc przynajmniej jedna lampa podlaczona, a u mnie zaraz za wtyczka do zrabanych ringow kabel z pozycji szedl do pinu od halo nie wiadomo po co i dawal na nie prad i przez to mi sie swiecil przycisk, po wypieciu z kostki pinu od halo wszystko hula

---------- Post dopisany 17-04-2014 at 22:07 ---------- Poprzedni post napisany 13-04-2014 at 22:12 ----------

a jak to jest z lampami eu/gb reguluje sie tylko przeslona nie ma innych roznic ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...