Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Wymiana napinacza paska wielorowkowego FOTOSTORY


leniwiec

Rekomendowane odpowiedzi

Ja zakupiłem pasek conti + napinacz ina łącznie 300zł. Jutro się zabieram za robotę. Ma ktoś pomysł czym dokładnie zblokować wiskoze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kółku pasowym od wisko są małe otwory, ja wsadziłem w jeden z nich solidny metalowy trzpień (de facto puntak) i zaparłem go o obudowę. To był jedyny pewny sposób na odkręcenie. Łapanie kluczem takim jaki pokazał mój przedmówca nie dały rezultatu (śruba była cholernie mocno dokręcona).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i mam problem. oczywiście nie mogę zblokować koła od wiskozy. wsadziłem w koło torxa yato T20 to się wygiął. Czy myślicie że poświęcenie śrubokręta FI 4 skrócenie go flexem pozwoli na zblokwanie koła? bo nie wiem czym innym spróbować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i mam problem. oczywiście nie mogę zblokować koła od wiskozy. wsadziłem w koło torxa yato T20 to się wygiął. Czy myślicie że poświęcenie śrubokręta FI 4 skrócenie go flexem pozwoli na zblokwanie koła? bo nie wiem czym innym spróbować.

Myślę że śrubokręt też się wygnie. Poszukaj najlepiej małego, starego punktaka z kutej stali. Ja tylko dzięki temu odkręciłem. Czubek punktaka wsadzasz w dziurkę na kole pasowym, a resztę zapierasz o obudowę i odkręcasz. Łapanie koła pasowego czymkolwiek - tj. szczypcami, kluczami itp. na nic się nie zda. Co najwyżej poharatasz powierzchnię koła pasowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Punktak i poszło. Teraz kolejny quest. Jak napinacz klimy zdjąć bo muszę zdjąć pasek od kllimy by wymienić pasek od alternatora. Da się jakoś nagiąć napinacz od klimy by zdjąć pasek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Punktak i poszło. Teraz kolejny quest. Jak napinacz klimy zdjąć bo muszę zdjąć pasek od kllimy by wymienić pasek od alternatora. Da się jakoś nagiąć napinacz od klimy by zdjąć pasek?

Nic nie naginasz tylko luzujesz dwa imbusy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wuju szperaczu, dziękujemy Ci za opis. Sprawy potoczyły się po mojej myśli, bez strat no prócz piwka i klucza 13 który mi gdzieś wpadł i szukałem go 1godz bez skutku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już śmigam na napinaczu Hansa-Priesa ok. 2,5 roku i nie wykazuje on żadnych śladów zużycia. Więc nie wiem czy warto przepłacać i kupować napinacze za 200-300 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już śmigam na napinaczu Hansa-Priesa ok. 2,5 roku i nie wykazuje on żadnych śladów zużycia. Więc nie wiem czy warto przepłacać i kupować napinacze za 200-300 zł.

Zależy jakie przebiegi robisz :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamiast kombinować z punktakami wiertłami i kluczami do rur proponuję ze zwykłego kawałka blachy np 4mm wyciąć klucz płaski o rozstawie 46mm i po kłopocie z blokowaniem wiskozy. Powodzenia :)

http://s24.postimg.org/xrj506lwx/IMAG0373.jpg

To jeszcze pokaż jak go zastosować. Na moim kole od wisko nie ma takiej możliwości chyba ,że o czymś nie wiem. Klucz posiadam....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdy stoi więcej niż dzień to nie po odpaleniu auta słychać tępy odgłos jak by rolka czy coś takiego wymieniłem kpl rozrząd oraz pasek klinowy jak się nagrzeje z 15 min przestaję i mam z głowy na drugi dzień już nie słychać może czasem ale musi postać z 2 dni co najmniej

co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...