Gniady Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 czyli do wymiany mam cały napinacz?kurde a ja nie pomyślałem i dzisiaj samą rolkę kupiłem...znowu koszty a nie dawno robiłem rozrząd i paski tak że paska szkoda Rolkę oddaj weż napinacz pasek zostaw.
pandamix Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 kupiłem napinacz Fag-a z roczną gwarancją więc może trochę pożyje
ispee Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Ja zakupiłem pasek conti + napinacz ina łącznie 300zł. Jutro się zabieram za robotę. Ma ktoś pomysł czym dokładnie zblokować wiskoze?
tchorzo Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 http://allegro.pl/klucz-hydrauliczny-1-chrom-vanadium-erba-i1953458304.html ja robiłem to czymś takim, łapiesz za kółko od środka, klucz zapiera się o korpus silnika i kręcisz, warto coś włożyć pomiędzy kółko a klucz żeby go nie porysować.
lutas Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 W kółku pasowym od wisko są małe otwory, ja wsadziłem w jeden z nich solidny metalowy trzpień (de facto puntak) i zaparłem go o obudowę. To był jedyny pewny sposób na odkręcenie. Łapanie kluczem takim jaki pokazał mój przedmówca nie dały rezultatu (śruba była cholernie mocno dokręcona).
ispee Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 No i mam problem. oczywiście nie mogę zblokować koła od wiskozy. wsadziłem w koło torxa yato T20 to się wygiął. Czy myślicie że poświęcenie śrubokręta FI 4 skrócenie go flexem pozwoli na zblokwanie koła? bo nie wiem czym innym spróbować.
lutas Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 No i mam problem. oczywiście nie mogę zblokować koła od wiskozy. wsadziłem w koło torxa yato T20 to się wygiął. Czy myślicie że poświęcenie śrubokręta FI 4 skrócenie go flexem pozwoli na zblokwanie koła? bo nie wiem czym innym spróbować. Myślę że śrubokręt też się wygnie. Poszukaj najlepiej małego, starego punktaka z kutej stali. Ja tylko dzięki temu odkręciłem. Czubek punktaka wsadzasz w dziurkę na kole pasowym, a resztę zapierasz o obudowę i odkręcasz. Łapanie koła pasowego czymkolwiek - tj. szczypcami, kluczami itp. na nic się nie zda. Co najwyżej poharatasz powierzchnię koła pasowego.
Gniady Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Jak nie punktak to co? Jeden trzyma ten klucz do rur o jakim była mowa wcześniej drugi kręci imbus i musi pójsć.
ispee Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Punktak i poszło. Teraz kolejny quest. Jak napinacz klimy zdjąć bo muszę zdjąć pasek od kllimy by wymienić pasek od alternatora. Da się jakoś nagiąć napinacz od klimy by zdjąć pasek?
Gniady Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Punktak i poszło. Teraz kolejny quest. Jak napinacz klimy zdjąć bo muszę zdjąć pasek od kllimy by wymienić pasek od alternatora. Da się jakoś nagiąć napinacz od klimy by zdjąć pasek? Nic nie naginasz tylko luzujesz dwa imbusy.
kograman Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Wuju szperaczu, dziękujemy Ci za opis. Sprawy potoczyły się po mojej myśli, bez strat no prócz piwka i klucza 13 który mi gdzieś wpadł i szukałem go 1godz bez skutku.
andegrand Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 właśnie wymieniłem napinacz , nie mogłem niczym zblokować wszystko sie gięło zblokowałem kluczem do odkręcania tarcz , boscha <szlifierka kontowa > idealnie pasują otwory od strony wiatraka wymiana napinacza +paska 1 h 30 min+ 4 piwa
lutas Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 Ja już śmigam na napinaczu Hansa-Priesa ok. 2,5 roku i nie wykazuje on żadnych śladów zużycia. Więc nie wiem czy warto przepłacać i kupować napinacze za 200-300 zł.
Okruchos Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 Ja już śmigam na napinaczu Hansa-Priesa ok. 2,5 roku i nie wykazuje on żadnych śladów zużycia. Więc nie wiem czy warto przepłacać i kupować napinacze za 200-300 zł. Zależy jakie przebiegi robisz
gosc2500 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 zamiast kombinować z punktakami wiertłami i kluczami do rur proponuję ze zwykłego kawałka blachy np 4mm wyciąć klucz płaski o rozstawie 46mm i po kłopocie z blokowaniem wiskozy. Powodzenia
janusz_stg Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 zamiast kombinować z punktakami wiertłami i kluczami do rur proponuję ze zwykłego kawałka blachy np 4mm wyciąć klucz płaski o rozstawie 46mm i po kłopocie z blokowaniem wiskozy. Powodzenia http://s24.postimg.org/xrj506lwx/IMAG0373.jpg To jeszcze pokaż jak go zastosować. Na moim kole od wisko nie ma takiej możliwości chyba ,że o czymś nie wiem. Klucz posiadam....
marus_vip Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Do zablokowania wisko można użyć klucza do odkręcania tarcz w szlifierce kątowej:D
kana Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 gdy stoi więcej niż dzień to nie po odpaleniu auta słychać tępy odgłos jak by rolka czy coś takiego wymieniłem kpl rozrząd oraz pasek klinowy jak się nagrzeje z 15 min przestaję i mam z głowy na drugi dzień już nie słychać może czasem ale musi postać z 2 dni co najmniej co to może być?
Tooomi Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Ja zrobiłem klucz do wiskozy (na foto) z klucza 36 i przeszlifowałem go do rozmiaru 46 i z grubości tak aby spokojnie sie zmiescił imbus 8 od strony filtra i kontra kluczem, spokojne się odkręca.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się