Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Audi S4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Silnik kupić tylko dla głowic, reszta na złom...

imo jak wkladac glowice to nie uzywki, tylko zrobione, wiec lepiej kupic same glowy, za mniej niz 900 kupisz

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wiadomo, głowice używki wsadzać to może być strzał w kolano, trzeba porobić wszystko :good:

Opublikowano

uzywki zawsze sie obrabia przed montażem

strzałem w kolano jest bezposredni montaz na blok

Opublikowano

Następne postępy: cały dolot został umyty potem przewody doprowadzające olej oraz przewody ze spływu oleju, wymieniony nieszczelny przewód ze wspomagania, dokładnie oglądnęliśmy cały silnik szukając części do wymiany, znaleźliśmy tylko pękniętą osłonę przegubu wewnętrznego, więc nie ma źle... Od jutra silnik będzie składany i prawdopodobnie na początku przyszłego tygodnia auto będzie mogło wyjechać :naughty: :naughty:

Opublikowano

Tylko pamietaj zeby przez pierwsze 5000km nie pałować , turbiny muszą sie dotrzec :good:

Opublikowano

5000km to chyba przesada :naughty:

A to że muszą się dotrzeć to wiem, nie miałbym zamiaru pałować nawet gdyby turbiny były stare, trzeba się upewnić że wszystko dobrzej poskręcane itd :decayed:

Te 500km spokojnej jazdy tak jak pisze w instrukcji wydaje mi się że wystarczy :)

Opublikowano

5000km to chyba przesada :naughty:

:wink4:

Opublikowano

turbin nie dociera sie, nie ma potrzeby

podstawa to umiejetna eksploatacja i dobry olej

Opublikowano

z tego co wiem to ten element sie nie dociera , pamietam jak miałem w firmie busa , wymienili turbo , które po 200km mi sie zatarło i "fachowiec" z bazy sprzetu miał pretensje , ze nie dotarłem turbiny. zabiłem go śmiechem :decayed:

Opublikowano

Zanim zacznę deptać chce mieć 100% pewności że wszystko gra...

Opublikowano

2912407764eea155e0fdf2.jpg

:kox:

Opublikowano

:polew: :polew:

:kox:

Opublikowano
:polew: :polew: :polew: :polew:
Opublikowano

zainwestuj w dobry olej, osobiście poszedłbym w Motula na początku :wink4:

P.S. nowa turbina ma w środku chodź trochę oleju na tzw "suchy start"?? :decayed:

Opublikowano

Olej już mam, Shell Helix Ultra Racing 10w60 :naughty: Myślałem nad Motulem 20W60 ale za gęsty według mnie na zimę...

Opublikowano

2912407764eea155e0fdf2.jpg

:kox:

lubie to :kox:

Opublikowano

coś nie widać zdjęć. coś u mnie nie tak ? :kox:

Coś się pomieszało i w pierwszym poście nie widać, ogarnę to :decayed:

Opublikowano

tylko pamiętaj. jak złożysz wszystko to odpalasz i od razu w piz*e na maxa bo innaczej gwarancji nie uznaja. tak sie robi przy wymianie turbin, muszą na sucho najpierw pochodzić żeby sie wirniki ułożyły a jak dostaną oleju to musi być max obrotów bo staną :good:

Opublikowano

Tak zrobię Buba, tak jak mówisz, nawet kilka razy :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...