Flyer Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Silnik kupić tylko dla głowic, reszta na złom... imo jak wkladac glowice to nie uzywki, tylko zrobione, wiec lepiej kupic same glowy, za mniej niz 900 kupisz
Gracjan Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2012 Wiadomo, głowice używki wsadzać to może być strzał w kolano, trzeba porobić wszystko
Dev Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 uzywki zawsze sie obrabia przed montażem strzałem w kolano jest bezposredni montaz na blok
Gracjan Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2012 Następne postępy: cały dolot został umyty potem przewody doprowadzające olej oraz przewody ze spływu oleju, wymieniony nieszczelny przewód ze wspomagania, dokładnie oglądnęliśmy cały silnik szukając części do wymiany, znaleźliśmy tylko pękniętą osłonę przegubu wewnętrznego, więc nie ma źle... Od jutra silnik będzie składany i prawdopodobnie na początku przyszłego tygodnia auto będzie mogło wyjechać :naughty:
moskal Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Tylko pamietaj zeby przez pierwsze 5000km nie pałować , turbiny muszą sie dotrzec
Gracjan Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2012 5000km to chyba przesada A to że muszą się dotrzeć to wiem, nie miałbym zamiaru pałować nawet gdyby turbiny były stare, trzeba się upewnić że wszystko dobrzej poskręcane itd Te 500km spokojnej jazdy tak jak pisze w instrukcji wydaje mi się że wystarczy
Dev Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 turbin nie dociera sie, nie ma potrzeby podstawa to umiejetna eksploatacja i dobry olej
moskal Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 z tego co wiem to ten element sie nie dociera , pamietam jak miałem w firmie busa , wymienili turbo , które po 200km mi sie zatarło i "fachowiec" z bazy sprzetu miał pretensje , ze nie dotarłem turbiny. zabiłem go śmiechem
Gracjan Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zanim zacznę deptać chce mieć 100% pewności że wszystko gra...
LCQ Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 zainwestuj w dobry olej, osobiście poszedłbym w Motula na początku P.S. nowa turbina ma w środku chodź trochę oleju na tzw "suchy start"??
Gracjan Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2012 Olej już mam, Shell Helix Ultra Racing 10w60 Myślałem nad Motulem 20W60 ale za gęsty według mnie na zimę...
harylog Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 coś nie widać zdjęć. coś u mnie nie tak ?
Gracjan Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2012 coś nie widać zdjęć. coś u mnie nie tak ? Coś się pomieszało i w pierwszym poście nie widać, ogarnę to
Buba Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 tylko pamiętaj. jak złożysz wszystko to odpalasz i od razu w piz*e na maxa bo innaczej gwarancji nie uznaja. tak sie robi przy wymianie turbin, muszą na sucho najpierw pochodzić żeby sie wirniki ułożyły a jak dostaną oleju to musi być max obrotów bo staną
Gracjan Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2012 Tak zrobię Buba, tak jak mówisz, nawet kilka razy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się