Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Audi S4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Yyy Gracjan... Czemu lewy fotel masz w elektryce, a prawy w manualu? :co:

powód oczywisty...

Lewy dla komfortu w elektryce.. a prawy bez żeby zmniejszyć masę Autka:)

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Yyy Gracjan... Czemu lewy fotel masz w elektryce, a prawy w manualu? :co:

tez tak miałem w esce (przedlift) , ale jest rada : trzeba wsadzic RECARO i elektryka wtedy jest w obu :wink:

Opublikowano

Wstępne przymiarki tego co może, jak mi się nic nie odmieni zagości w przyszłym sezonie... Oczywiście jak auto do tego czasu nie zmieni właściciela :decayed:

Dystans 15mm - robi się z tego 8,5Jx18 ET 20 :kox:

Tył teraz:

20120808121154kopiowani.jpg

20120808121231kopiowani.jpg

20120808121246kopiowani.jpg

Tył z dystansem:

20120808121946kopiowani.jpg

20120808122017kopiowani.jpg

20120808122032kopiowani.jpg

Lewa strona bez dystansu:

20120808122041kopiowani.jpg

Przód bez dystansu:

20120808123040kopiowani.jpg

20120808123058kopiowani.jpg

20120808123113kopiowani.jpg

Przód z dystansem:

20120808123632kopiowani.jpg

20120808123815kopiowani.jpg

20120808123831kopiowani.jpg

Na tych oponach raczej nie ma szans żeby nie zrobiło mi się body RS więc jak już to trzeba będzie pomyśleć może o 205/40 :whistling:

Z ciekawości zerknąłem " ile mam do ziemi "

20120808124524kopiowani.jpg

20120808124541kopiowani.jpg

20120808124659kopiowani.jpg

Z lewej strony wydech musi iść do poprawki bo jest niżej... śruba nawet nie weszła :thumbdown:

20120808124811kopiowani.jpg

Dzięki szafa za dystanse :wink:

Opublikowano

prócz opon będziesz musiał bankowo zrolować nadkola:wink:

Opublikowano
prócz opon będziesz musiał bankowo zrolować nadkola:wink:

No to na pewno :wink:

To na razie przymiarki, dzięki uprzejmości szafy który pożyczył dystanse, w przyszłym sezonie zobaczymy jak to wszystko się rozwinie :wink:

Opublikowano
prócz opon będziesz musiał bankowo zrolować nadkola:wink:
nie ma tekiej opcji przy 205, nawet przy 215 nie trzeba
Opublikowano
prócz opon będziesz musiał bankowo zrolować nadkola:wink:
nie ma tekiej opcji przy 205, nawet przy 215 nie trzeba

Z przodu trzeba, miałem przez chwile et32 i 215ke, albo auto stoi na pokaz i nie jeżdzi:wink: oczywiscie w zalezności od szerokosci felgi

Opublikowano
prócz opon będziesz musiał bankowo zrolować nadkola:wink:
nie ma tekiej opcji przy 205, nawet przy 215 nie trzeba

zależy od gleby:wink:

u mnie przy doładowanym aucie czasem z tyłu przytrze... 215/40 8J et33

Opublikowano

No więc przy ET20, 8,5J i oponie 225/40 będzie ostro trzeć :decayed:

Opublikowano

Gracjan planujesz jaki rant na przyszły sezon?:naughty:

Opublikowano

Felga zostaje, jedynie może coś z tymi oponami i dystansem pokombinuje :decayed:

Tak myślę teraz czy na allstars dokulałbym się na takim setupie :kox:

Opublikowano

mogłoby boleć:wink: S1-ka nie należy do elity drogowej zagłębia:decayed:

Opublikowano
mogłoby boleć:wink: S1-ka nie należy do elity drogowej zagłębia:decayed:

No właśnie ostatnimi czasy miałem przyjemność jechać S1 i jakoś tak nie do końca zrobiła na mnie pozytywne wrażenie, więc zanim bym dojechał RS body pewne :decayed:

Tak więc, na ten sezon już nie nie robię a w przyszłym będziemy myśleć :naughty:

Opublikowano

widze ze w koncu idzie grube myslenie, tez bede chcial cos takiego zrobic tyle ze szerokoscią felgi:naughty: i odpowiednim ET

Opublikowano
widze ze w koncu idzie grube myslenie, tez bede chcial cos takiego zrobic tyle ze szerokoscią felgi:naughty: i odpowiednim ET

Dobrze że za myślenie nie trzeba płacić :decayed:

Opublikowano
No więc przy ET20, 8,5J i oponie 225/40 będzie ostro trzeć :decayed:
tru tru, ale mi przy 215/40 8,5j i et20 przycieralo z jednaj strony ze wzgledu na pad amora, z drugiej przycieranie na bardzo akceptowalnym poziomie
Opublikowano
No więc przy ET20, 8,5J i oponie 225/40 będzie ostro trzeć :decayed:
tru tru, ale mi przy 215/40 8,5j i et20 przycieralo z jednaj strony ze wzgledu na pad amora, z drugiej przycieranie na bardzo akceptowalnym poziomie

No to przy 205/40 powinno być w miarę OK :wink:

Opublikowano
No więc przy ET20, 8,5J i oponie 225/40 będzie ostro trzeć :decayed:
tru tru, ale mi przy 215/40 8,5j i et20 przycieralo z jednaj strony ze wzgledu na pad amora, z drugiej przycieranie na bardzo akceptowalnym poziomie

No to przy 205/40 powinno być w miarę OK :wink:

jak gwint zdrowy i twardy, to bedzie znośnie:wink:

Opublikowano
No więc przy ET20, 8,5J i oponie 225/40 będzie ostro trzeć :decayed:
tru tru, ale mi przy 215/40 8,5j i et20 przycieralo z jednaj strony ze wzgledu na pad amora, z drugiej przycieranie na bardzo akceptowalnym poziomie

:polew:

wsio zależy od gleby mi przy 225 8j et 31, i jak ktoś siadzie z tyłu trze:wink:

Opublikowano
No więc przy ET20, 8,5J i oponie 225/40 będzie ostro trzeć :decayed:
tru tru, ale mi przy 215/40 8,5j i et20 przycieralo z jednaj strony ze wzgledu na pad amora, z drugiej przycieranie na bardzo akceptowalnym poziomie

:polew:

wsio zależy od gleby mi przy 225 8j et 31, i jak ktoś siadzie z tyłu trze:wink:

mam to samo, przy dwoch pasażerach przyciera, bez jeździ sie normalnie:decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...