kowal0077 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Yyy Gracjan... Czemu lewy fotel masz w elektryce, a prawy w manualu? powód oczywisty... Lewy dla komfortu w elektryce.. a prawy bez żeby zmniejszyć masę Autka:)
moskal Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Yyy Gracjan... Czemu lewy fotel masz w elektryce, a prawy w manualu? tez tak miałem w esce (przedlift) , ale jest rada : trzeba wsadzic RECARO i elektryka wtedy jest w obu
Gracjan Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Wstępne przymiarki tego co może, jak mi się nic nie odmieni zagości w przyszłym sezonie... Oczywiście jak auto do tego czasu nie zmieni właściciela Dystans 15mm - robi się z tego 8,5Jx18 ET 20 Tył teraz: Tył z dystansem: Lewa strona bez dystansu: Przód bez dystansu: Przód z dystansem: Na tych oponach raczej nie ma szans żeby nie zrobiło mi się body RS więc jak już to trzeba będzie pomyśleć może o 205/40 Z ciekawości zerknąłem " ile mam do ziemi " Z lewej strony wydech musi iść do poprawki bo jest niżej... śruba nawet nie weszła Dzięki szafa za dystanse
Kowi87 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 prócz opon będziesz musiał bankowo zrolować nadkola:wink:
Gracjan Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2012 prócz opon będziesz musiał bankowo zrolować nadkola:wink: No to na pewno To na razie przymiarki, dzięki uprzejmości szafy który pożyczył dystanse, w przyszłym sezonie zobaczymy jak to wszystko się rozwinie
mrogal Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 prócz opon będziesz musiał bankowo zrolować nadkola:wink: nie ma tekiej opcji przy 205, nawet przy 215 nie trzeba
Kowi87 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 prócz opon będziesz musiał bankowo zrolować nadkola:wink: nie ma tekiej opcji przy 205, nawet przy 215 nie trzeba Z przodu trzeba, miałem przez chwile et32 i 215ke, albo auto stoi na pokaz i nie jeżdzi:wink: oczywiscie w zalezności od szerokosci felgi
Michał Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 prócz opon będziesz musiał bankowo zrolować nadkola:wink: nie ma tekiej opcji przy 205, nawet przy 215 nie trzeba zależy od gleby:wink: u mnie przy doładowanym aucie czasem z tyłu przytrze... 215/40 8J et33
Gracjan Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2012 No więc przy ET20, 8,5J i oponie 225/40 będzie ostro trzeć
Michał Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Gracjan planujesz jaki rant na przyszły sezon?
Gracjan Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Felga zostaje, jedynie może coś z tymi oponami i dystansem pokombinuje Tak myślę teraz czy na allstars dokulałbym się na takim setupie
Michał Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 mogłoby boleć S1-ka nie należy do elity drogowej zagłębia:decayed:
Gracjan Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2012 mogłoby boleć S1-ka nie należy do elity drogowej zagłębia:decayed: No właśnie ostatnimi czasy miałem przyjemność jechać S1 i jakoś tak nie do końca zrobiła na mnie pozytywne wrażenie, więc zanim bym dojechał RS body pewne Tak więc, na ten sezon już nie nie robię a w przyszłym będziemy myśleć
slepy Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 widze ze w koncu idzie grube myslenie, tez bede chcial cos takiego zrobic tyle ze szerokoscią felgi:naughty: i odpowiednim ET
Gracjan Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2012 widze ze w koncu idzie grube myslenie, tez bede chcial cos takiego zrobic tyle ze szerokoscią felgi:naughty: i odpowiednim ET Dobrze że za myślenie nie trzeba płacić
mrogal Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 No więc przy ET20, 8,5J i oponie 225/40 będzie ostro trzeć tru tru, ale mi przy 215/40 8,5j i et20 przycieralo z jednaj strony ze wzgledu na pad amora, z drugiej przycieranie na bardzo akceptowalnym poziomie
Gracjan Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2012 No więc przy ET20, 8,5J i oponie 225/40 będzie ostro trzeć tru tru, ale mi przy 215/40 8,5j i et20 przycieralo z jednaj strony ze wzgledu na pad amora, z drugiej przycieranie na bardzo akceptowalnym poziomie No to przy 205/40 powinno być w miarę OK
slepy Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 No więc przy ET20, 8,5J i oponie 225/40 będzie ostro trzeć tru tru, ale mi przy 215/40 8,5j i et20 przycieralo z jednaj strony ze wzgledu na pad amora, z drugiej przycieranie na bardzo akceptowalnym poziomie No to przy 205/40 powinno być w miarę OK jak gwint zdrowy i twardy, to bedzie znośnie:wink:
Tomasz Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 No więc przy ET20, 8,5J i oponie 225/40 będzie ostro trzeć tru tru, ale mi przy 215/40 8,5j i et20 przycieralo z jednaj strony ze wzgledu na pad amora, z drugiej przycieranie na bardzo akceptowalnym poziomie wsio zależy od gleby mi przy 225 8j et 31, i jak ktoś siadzie z tyłu trze:wink:
slepy Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 No więc przy ET20, 8,5J i oponie 225/40 będzie ostro trzeć tru tru, ale mi przy 215/40 8,5j i et20 przycieralo z jednaj strony ze wzgledu na pad amora, z drugiej przycieranie na bardzo akceptowalnym poziomie wsio zależy od gleby mi przy 225 8j et 31, i jak ktoś siadzie z tyłu trze:wink: mam to samo, przy dwoch pasażerach przyciera, bez jeździ sie normalnie:decayed:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się