lukasz Opublikowano 24 Czerwca 2010 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Witam, szukałem ale nie znalazłem jakie polecane sa klocki na przod do a4 b5 2001 2.8V6 i czy mam czujnik. Jak sa zimne to nic nie slychac ale jak troche je rozgrzeje to zaczynaja piszczec i chyba zbliza sie ich koniec.
michal_g84 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Opublikowano 24 Czerwca 2010 dobre klocki to np. ATE, Textar, Ferrodo, z przodu na pewno masz czujnik, ale jak się kończą klocki to kontrolka na FIS-ie już się powinna palić. Poza tym to nazwij jakoś po ludzku ten temat
lukasz Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2010 hmm to musze je wyciagnac i sprawdzic czy juz sie koncza ze tak piszcza czy tak juz maja bo nic mi na fisie nie wyskakuje trw mam za 170 i czy warto je brac czy jednak cos innego co lepiej hamuje
michal_g84 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 niektóre klocki jak już są bliżej finiszu to zaczynają popiskiwać, u Ciebie może jeszcze aż tak bardzo się nie starły więc do czujnika być może nie doszło. Nie musisz ściągać od zewnątrz zaglądając przez felgę będziesz widział jak grube masz okładziny, a od wewnątrz podjedź do jakieś stacji diagnostycznej i tam na kanale zobaczysz jak wyglądają, ja za podobną cenę jak Ty kupiłem ATE z czujnikiem
Dev Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Ate to padaczka sprawdz tylko czy masz czujniki jezeli tak to kup TRW ozn. GDB1307
wampir Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Dlaczego ATE to padaczka? Czy to nie przypadkiem ATE jest standardowo w A4 montowane? Co jest z nimi nie tak?
lukasz Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2010 standart w audi to bosch lub ferodo jak dobrze pamietam
wampir Opublikowano 26 Czerwca 2010 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Nie rozumiem tego, przecież BOSH jest tańsza firma niż ATE. Co jest nie tak z tymi ATE? Są za miękkie, za twarde?
Dev Opublikowano 27 Czerwca 2010 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Bosch to tak na prawde Pagid a to ze tansze nie oznacza ze gorsze co do Ate to nie wypowiadam sie, nie chce aby ktos posadzil mnie o stronniczosc, mam zle doswiadczenia z ta firma I teraz omijam ja z daleka w temacie tarcz I klockow
SYKET Opublikowano 10 Września 2010 Opublikowano 10 Września 2010 U mnie oryginał to ATE,nawet na kopycie mam wytłoczone ATE,
spetsnaz Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 mam zle doswiadczenia z ta firma I teraz omijam ja z daleka w temacie tarcz I klockow nie tylko Ty
oktawian Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 Ja również stosuję TRW i z czystym sumieniem mogę polecić .
Krzysztof Opublikowano 13 Września 2010 Opublikowano 13 Września 2010 mam zle doswiadczenia z ta firma I teraz omijam ja z daleka w temacie tarcz I klockow nie tylko Ty Również się pod tym podpisuję. W poprzednim aucie klocki ATE notorycznie się ścierały bo były zbyt pasowne Od paru tyg brat jeździ na tańszym i polecanym na forum Boschu i jak ręką odjął. Klocki ładnie chodzą w prowadnicach i żadne kółko samo z siebie się nie grzeje(zaznaczam, że klocki były wymieniane osobno zgodnie ze sztuką).
macieek Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 Ja również stosuję TRW i z czystym sumieniem mogę polecić . Ja równiez polecam TRW, mam je od jakiegos roku, bardzo wolno sie scieraja, nie piszczą i nie pylą (felgi sie malo brudzą) a hampelek jest przyzwoity
Luka3s Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 Ja jakiś czas temu założyłem na przód Delphi nie pamiętam dokładnego oznaczenia, ale póki co nieźle hamują a do tego dość wolno się ścierają, z tego co pamiętam miały również czujniki, ale niestety musiałem je zdemontować. Generalnie nie widziałem o nich żadnej opini nigdy, ani tu ani nigdzie. Póki co jestem w miare zadowolony, jeszcze tył pozostał.
Dev Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 opinii na temat Delphi jest na forum sporo, zwykle sa negatywne
Luka3s Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 nie widziałem, czemu negatywne Devastation ?
Dev Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 gwaltownie spada skutecznosc hamowania w miare rozgrzewania sie tarczy i klocka
Luka3s Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 Przez około 1,5 miesiąca nie poczułem tego na tych klockach - naprawdę. Jedyne do czego mogę się przyczepić to, to że troszeczke brudzą fele.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się