RALF76 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Wymieniłem filtr paliwa i nie zalałem go paliwem (teraz żałuje), 5 razy kręciłem ale odpalił. Jest wszystko ok, proszę jednak o odpowiedź czy w ten sposób mogą się uszkodzić pompowtryskiwacze czy raczej nie powinno być kłopotów w przyszłości? Z góry dzięki za informację gdyż trochę nie daje mi to spokoju, że mogłem zaszkodzić swojemu silniczkowi Pozdrawiam
bobusiek Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Siemka, nie powinno się stać nic złego poza tym że trudno uruchomić silnik i trzeba go trochę pokręcić (też tak zrobiłem za pierwszym razem)
Pawlo 2004 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Raczej sie nic nie stanie ale na przyszłość pamietaj zeby zalać filtr i po odpaleniu przytrzymać go kilkanaście sekund troszke na gazie tak 1500 rpm wtedy bedziesz miał pewność ze przepalił powietrze jeśli jakieś się znalazło
Jaszczur87 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 nic się nie stało w AVF/AWX układ sam się odpowietrza
RALF76 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2010 Dziękuje za odpowiedź - temat zamykamy. Pozdrawiam
yesfan Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 A czy można zamiast zalewania kilka razy uruchomić pompę paliwa poprzez przekręcenie kluczykiem? (tak jakbyśmy grzali świece żarowe)
andriu23 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 A czy można zamiast zalewania kilka razy uruchomić pompę paliwa poprzez przekręcenie kluczykiem? (tak jakbyśmy grzali świece żarowe) można ale nie wszystkie silniki mają pompkę elektryczną
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się