Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY w RYBNIKU - wiecej info w 1 poście


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tylko ,czy ja mam sie na tym k.... znac ?

normalnie mi rece opadaja :gwizdanie:

musisz nowe se kupic pojezdzic z rok i znow nowe se kupic i tak ........, to wtedy nie będziez mieć problemów, bo gwarancja będzie :decayed:

myślisz ,że jakbym miał kase na nówke to bym 12 letnia jeździł :cool1:

  • Odpowiedzi 42.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • ROBERT

    6979

  • wiesiek3d

    5963

  • Arturoo

    4714

  • H4mm3R

    3240

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

tylko ,czy ja mam sie na tym k.... znac ?

normalnie mi rece opadaja :gwizdanie:

musisz nowe se kupic pojezdzic z rok i znow nowe se kupic i tak ........, to wtedy nie będziez mieć problemów, bo gwarancja będzie :decayed:

myślisz ,że jakbym miał kase na nówke to bym 12 letnia jeździł :cool1:

to było retoryczne stwierdzenie :tongue4:

wiem wiem :)

Opublikowano

:facepalm: :facepalm: to zacznij od tego

4 miesiące auto naprawia i dzisiaj mu to mówisz :wallbash::facepalm:

Takich wlasnie fachowcow sie poleca :gwizdanie:

no więc to jest to co się powtarza -z samochodem problemów nie ma tylko z ludźmi ,którzy się nim opiekują

Opublikowano

Pozatym nie wiem o co Tobie Tomasz chodzi, co ja jestem jego mechanikiem ?

Dla mnie jest logiczne ze przy robieniu głowicy trzeba pomierzyć na niej ciśnienie oliwy, szczegolnie że coś niedomaga.

Opublikowano

na razie muszę zobaczyc co w motorowni wyjdzie :wink4:[br]Dopisany: 12 Październik 2011, 13:00_________________________________________________ale o czyms takim mysle :good::naughty::decayed:

Opublikowano

Pozatym nie wiem o co Tobie Tomasz chodzi, co ja jestem jego mechanikiem ?

Dla mnie jest logiczne ze przy robieniu głowicy trzeba pomierzyć na niej ciśnienie oliwy, szczegolnie że coś niedomaga.

A co mi wypominasz tego mechanika ? Artur chciał mieć zrobione auto na wczoraj, a remont głowicy to nie robota na 12h i później w pośpiechu wychodzą nieprzyjemności... więc się odstosunkuj, bo Cie tam nie było i znasz wersję tylko Artura, a każdy jest mądry po fakcie.... Nie tak to miało być, ja Michałowi ufam, bo dużo u mnie w aucie porobił, a że u Artura wyszło tak a nie inaczej to przyznam szczerze że trochę mi głupio po tej całej sprawie...

Ja specjalistą też nie jestem ale jakbym coś wiedział, to bym napisał Arturowi co warto zrobić. Poa tym Artur już miał pourywane krzywki, więc pomiar ciśnienia by tylko to potwierdziło. [br]Dopisany: 12 Październik 2011, 13:02_________________________________________________Druga sprawa jest taka że Wojtek u którego auto dzisiaj będzie, powiedział "Ja bym tego nie ruszał przed taką trasą (do Chorwacji), bo różne rzeczy mogą wyjść. Zrobiłbym to po powrocie" mówiłem o tym Arturowi. Teraz pytanie jakby faktycznie pojechał do Chorwacji z tymi urwanymi krzywkami i po drodze wysypało by się coś więcej? ile wtedy kosztowało by go to nerwów? laweta? nowa kompletna głowica? Wtedy plułby się w twarz że posłuchał Wojtka, a koszta na pewno były by wyższe. Więc Daniel nie mądrz się tu o odpowietrzeniu głowicy, bo nie znasz całej historii, a sam czasem strzelasz gafy i nikt Ci tego nie wypomina :cool1:

Opublikowano

Akurat wtedy tam prawie do świtu z nimi bylem jak sie meczyl wiec jestes w bledzie.

Więc Daniel nie mądrz się tu o odpowietrzeniu głowicy, bo nie znasz całej historii, a sam czasem strzelasz gafy i nikt Ci tego nie wypomina

Odpowietrzaniu głowicy? Chłopie, co Ty w ogole do mnie mowisz. Po wymianie hydrauliki powinno sie pomierzyc cisnienie na 1 i 2 glowicy, tym bardziej tak jak mówiłem jesli słychac że coś nie gra. Masz lepsze porady to ich udziel a nie tylko przytaczasz kto co powiedzial, sam cos od siebie podpowiedz.

Opublikowano

Akurat wtedy tam prawie do świtu z nimi bylem jak sie meczyl wiec jestes w bledzie.

Więc Daniel nie mądrz się tu o odpowietrzeniu głowicy, bo nie znasz całej historii, a sam czasem strzelasz gafy i nikt Ci tego nie wypomina

Odpowietrzaniu głowicy? Chłopie, co Ty w ogole do mnie mowisz. Po wymianie hydrauliki powinno sie pomierzyc cisnienie na 1 i 2 glowicy, tym bardziej tak jak mówiłem jesli słychac że coś nie gra. Masz lepsze porady to ich udziel a nie tylko przytaczasz kto co powiedzial, sam cos od siebie podpowiedz.

To jak tam byłeś, to trzeba było to zrobić. Mój błąd, chodziło o odpowietrzenie ukł. chłodzącego. Głowicy się nie odpowietrza...

Opublikowano

Ja nie cisne łap do czyjejś roboty która wykonuje wcale nie za darmo. Skoro ma takie fachowe oko a odpowietrzenie go przerasta to nie mam pytań. Tyle w temacie fachowca Michała.

Opublikowano

:hi:

odpowietrzcie się chłopy trocha i wyluzujcie :decayed:

Opublikowano

Ja nie cisne łap do czyjejś roboty która wykonuje wcale nie za darmo. Skoro ma takie fachowe oko a odpowietrzenie go przerasta to nie mam pytań. Tyle w temacie fachowca Michała.

Byłeś tam jak auto było poskładane i miał je odpowietrzyć? Dobry jesteś, Artur ma 4 miesiące problem z autem, a Ty się teraz obudziłeś i zapytałeś kolegi który zasugerował panewki i zmierzyć ciśnienie... Szkoda że szybciej o tym nie pomyślałeś...

Opublikowano

Jak ja tam byłem to auto przodu nie mialo i zadnych oslon takze dostep mial do wszystkiego :)

Dobry jesteś, Artur ma 4 miesiące problem z autem, a Ty się teraz obudziłeś i zapytałeś kolegi który zasugerował panewki i zmierzyć ciśnienie... Szkoda że szybciej o tym nie pomyślałeś...

Lepiej teraz cos doradzic jak zas bedzie rozgrzebane niz polecic czlowieka, dzieki ktoremu auto dalej nie chodzi a kasa utopiona. Nie siedze w domu i nie rozmyslam czy Arturowi ktos dobrze auto robi, ostatnio dzwonil do mnie to wtedy zamienilem slowo z czlowiekiem ktory wykluczyl calkowicie sprezyny zaworowe a zasugerowal to co wyzej piszesz. To nic go nie kosztuje :)

Opublikowano

no dobra to Was pogodzę :wink4:

A co mi wypominasz tego mechanika ? Artur chciał mieć zrobione auto na wczoraj, a remont głowicy to nie robota na 12h i później w pośpiechu wychodzą nieprzyjemności... więc się odstosunkuj, bo Cie tam nie było

każdemu zależy na szybkim naprawieniu auta ,proste

A co mi wypominasz tego mechanika ? Artur chciał mieć zrobione auto na wczoraj, a remont głowicy to nie robota na 12h i później w pośpiechu wychodzą nieprzyjemności... więc się odstosunkuj, bo Cie tam nie było

tylko czy remont głowicy ktoś planował ,a jeśli nie to dlaczego była robiona

??????????????????????? z jakiego powodu ????????????????????????????

przecież to po przegrzaniu :wallbash: :wallbash: :wallbash: zaczęły się problemy z czasem trwania naprawy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

i znasz wersję tylko Artura

jest więcej wersji ? byłem tam bo sam Michał powiedział ,że przyda mu się dodatkowa para rąk -taka "przynieś ,podaj ,pozamiataj"

nie widziałem w tym problemu :gwizdanie:

ile wtedy kosztowało by go to nerwów? laweta?

jest pełne ac :wink4:

a poza tym nie było mowy o jechaniu z głośną górą z resztą z dnia na dzień coraz głośniejszą ,

nowa kompletna głowica?

dziś dowiozę graty i na pewno będzie miała wszystko nowe :wink4:

Wtedy plułby się w twarz że posłuchał Wojtka, a koszta na pewno były by wyższe

nie było takiej opcji, nie pojechałbym tym autem-pamiętasz co mówiłem

[br]Dopisany: 12 Październik 2011, 14:29_________________________________________________no to dajecie bo mam wene na pisanie :cool1:[br]Dopisany: 12 Październik 2011, 14:31_________________________________________________

Co do tej innej wersji to chętnie wysłucham ,chyba ,ze mam podjechać do Michała i sam go o nią zapytać? :gwizdanie:

Jak Ci pewnie powiedział ,stawałem nam głowie by mu pomóc ,nie jestem mechanikiem ale to co mogłem to starałem się zrobić dobrze.

Zadzwoń do Protona z Bielska i zapytaj ile na telefonie Michał z nim siedział ........ ,zadzwoń do Dimana i też możesz zapytać ile z chłopakiem o nicku OKO Michał również gadał na temat problemu.

Ja bym był ostrożny z wydawaniem opinii na Twoim miejscu.

Zapytaj Michała ,czym taki długi postój mojego auta u niego był spowodowany .

[br]Dopisany: 12 Październik 2011, 14:41_________________________________________________

Ja jak daję d*py to mówię ,że dałem d*py !

Mam cywilną odwagę by to powiedzieć,w przeciwieństwie do Michała.

Resztę sam załatwię z Michałem.

Temat uważam za zamknięty !

[br]Dopisany: 12 Październik 2011, 14:45_________________________________________________

no to dajecie bo mam wene na pisanie :cool1:

albo lepiej nie :angry: ,jadę po graty i odstawić auto

Opublikowano

:bry::hi:

Nie drapać się koty :cool1: :gwizdanie: :wink4:[br]Dopisany: 12 Październik 2011, 15:06_________________________________________________

:hi:

mogłeś Arku poprosić by jakimiś 2 litrami dobrze przepłukali układ

no chyba wiedzą że przy wymianie jedna butelka powinna iść na przepłukanie :blink:

Ja jak wymieniałem płyn to litrem febi zielonym przepłukałem układ a drugi litr poszedł ORI ( stąd też mam porównanie jak wygląda ORI a jak Febi ) ... jest nawet gdzieś na forum opis jak to robiłem ( b.prosta czynność , tylko potrzeba czego czym można podeprzeć przód , żeby był w powietrzu ) :wink4:

Opublikowano

:bry::hi:

Nie drapać się koty :cool1: :gwizdanie: :wink4:[br]Dopisany: 12 Październik 2011, 15:06_________________________________________________

:hi:

mogłeś Arku poprosić by jakimiś 2 litrami dobrze przepłukali układ

no chyba wiedzą że przy wymianie jedna butelka powinna iść na przepłukanie :blink:

Ja jak wymieniałem płyn to litrem febi zielonym przepłukałem układ a drugi litr poszedł ORI ( stąd też mam porównanie jak wygląda ORI a jak Febi ) ... jest nawet gdzieś na forum opis jak to robiłem :wink4:

zawsze jakaś odmiana, a nie yno jo robert, robert i jo :decayed:[br]Dopisany: 12 Październik 2011, 15:09_________________________________________________ :hi:

Opublikowano

czy wiesz o tym że my posiadacze Tipa możemy sprawdzić Nm ile silnik wytwarza a co za tym idzie ile mniej/więcej mocy generuje

Ja nie mam Tipa tylko manual , a też to mogę sprawdzić , taki odczyt jest niezbyt dokładny :wink4:

[br]Dopisany: 12 Październik 2011, 15:10_________________________________________________

zawsze jakaś odmiana, a nie yno jo robert, robert i jo :decayed:

Nie fikej :gwizdanie: :cool1:

:decayed: :decayed: :decayed::tongue4:

Opublikowano

zawsze jakaś odmiana, a nie yno jo robert, robert i jo :decayed:

:polew::decayed::wink4:

Opublikowano

:hi:

Upss aleście tego narąbali ....... mechanicy :gwizdanie:

Ja tylko powiem tak w tej sprawie, jak wymienia się części wirujące to razem z nimi łożyska i amen. :przebiegly:

W wypadku Artura przy wymianie wałków koniecznie panewki, to że stare wyglądały dobrze to nic ale były już wytarte na starym wałku.

Żeby jednak nie było że zepsute to te stare panewki w miarę się spasowały z nowymi wałkami bo nie świeciło Arturowi ciśnienie oleju, no chyba że wystąpiła gorsza sprawa zatkane otwory smarujące w starych panewkach. :kwasny:

Panowie po poskładaniu głowicy i założeniu nowych samoregulatorów nic nie ma prawa stukać ma być cichutko. :chytry:

Opublikowano

[br]Dopisany: 12 Październik 2011, 15:10_________________________________________________

zawsze jakaś odmiana, a nie yno jo robert, robert i jo :decayed:

Nie fikej :gwizdanie: :cool1:

:decayed: :decayed: :decayed::tongue4:

goń sie :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...