H4mm3R Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Pany nie ma kto w domu płynu do wspomagania , ale tylko i wyłącznie ORI G 004 000 , potrzebował bym dolać dosłownie 50 ml , nie chcę przez to całego litra kupować [br]Dopisany: 12 Grudzień 2011, 12:17_________________________________________________Ciekawe jak to wygląda jakbym podjechał do MAGRO dolać tą pięćdziesiątkę Doleją na "poczekaniu" ? Ja mam litra, nawet jeszcze nie otwarty
danielom Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 tez Ci powiedza bierz pan liter bo co my z tym zrobimy
ROBERT Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Jak co to ja Ci mogę odlać te 50ml :notworthy: chętnie przygarnę więcej jak co [br]Dopisany: 12 Grudzień 2011, 12:40_________________________________________________ tez Ci powiedza bierz pan liter bo co my z tym zrobimy Przypuszczam , że dolali by te 50 ml bez problemu , ale policzyli by sobie ze 30 zł za tą usługę ( jak nie więcej ) Wolałbym już dołożyć 10 zł i kupić se litra , było by na zaś
danielom Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Jak co to ja Ci mogę odlać te 50ml :notworthy: chętnie przygarnę więcej jak co [br]Dopisany: 12 Grudzień 2011, 12:40_________________________________________________ tez Ci powiedza bierz pan liter bo co my z tym zrobimy Przypuszczam , że dolali by te 50 ml bez problemu , ale policzyli by sobie ze 30 zł za tą usługę ( jak nie więcej ) Wolałbym już dołożyć 10 zł i kupić se litra , było by na zaś No to Ci mowie, im sie musi zgadzac a czy Ty wezmiesz calosc czy 50ml to im lata
Polko_V Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 to gdzie Ty masz tą 50 z tego układu
ROBERT Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 to gdzie Ty masz tą 50 z tego układu Wyparowała [br]Dopisany: 12 Grudzień 2011, 12:54_________________________________________________ No to Ci mowie, im sie musi zgadzac a czy Ty wezmiesz calosc czy 50ml to im lata Tu nie chodzi o to ( bo na pewno mają otwartą taką butelkę , przypuszczam , że nie litrową tylko większą na dolewki ) tylko jak doliczą do tego różne koszta to wyjdzie właśnie ze 40 zł
Polko_V Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 wyparowała... spoko ja też dolewałem, ale troszeczkę mniej i wycieku ani nigdzie się nie poci [br]Dopisany: 12 Grudzień 2011, 12:58_________________________________________________Qrczin...dziś pierwszy dzień do roboty po takiej przerwie na 21.30...ciekawe swoją drogą jakie oddziały fedrują teraz na tą :?:
ROBERT Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 wyparowała... spoko ja też dolewałem, ale troszeczkę mniej i wycieku ani nigdzie się nie poci Wycieku też nigdzie nie mam , półtora roku temu wymieniałem płyn no i dziś zajrzałem do zbiorniczka płynu wspomagania i jest minimum Troszeczkę mniej dolewałeś , to ile dwie krople dolałeś Myślę , że z 50 ml wystarczy dolać i będzie maks
Kuna Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Panoczki mam pytanko, ile pali tak naprawdę a4 2.5TDI 180KM quattro z manualnem? Bo kurdę patrzę na neta to ludzie pisza że od 6-18l...
ROBERT Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Panoczki mam pytanko, ile pali tak naprawdę a4 2.5TDI 180KM quattro z manualnem? Bo kurdę patrzę na neta to ludzie pisza że od 6-18l... No 6 litrów na pewno nie
m3rvin Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Panoczki mam pytanko, ile pali tak naprawdę a4 2.5TDI 180KM quattro z manualnem? Bo kurdę patrzę na neta to ludzie pisza że od 6-18l... min 6,5 do 110kmh, 11l przy 180kmh -na trasie, srednio z 9l, a samo miasto napewno 10+ (licz 12l) jezeeli masz 2,5tdi sprawne jezeli nie to i 16 zapewne chlapnie
Kuna Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Ja głównie jeżdżę teraz po mieście krótkie odcinki + weekendami trasa. Kupienie dobrego 1.9TDI w fajnym wypasie to nie lada wyczyn i teraz myśle co robić moja benzyna też 10l łyka teraz. http://moto.allegro.pl/audi-a4-tdi-pelny-s-line-xenon-skora-navi-manual-i1992675541.html
wiesiek3d Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Ja wolał bym dopłacić za 1,9 niż potem dołożyć wartość zakupu na remont ;( BDG i BDH (z normą spalin EURO4)Niestety – o ile eksploatacja samochodów wyposażonych w silniki BAU i BCZ przebiega bezstresowo i w głębokim poczuciu “bezpieczeństwa technicznego”, to entuzjazm opada w przypadku zakupu samochodu wyposażonego w silnik BDG lub BDH. Oczywiście pod względem mechanicznym BDG i BDH są równie dobre co BAU i BCZ, jednak układy zasilania oraz determinujący ich sprawność osprzęt elektroniczny - w wielu przypadkach okazują się "dotknięte" cojnajmniej "potrójną" wadą wrodzoną - niebywale trudną w prawidłowym diagnozowaniu i zazwyczaj dosyć kosztowną w naprawie ... . Najbardziej niebezpieczna dla układu korbowo-tłokowego jest wada (akurat prozaicznie prosta w diagnostyce) dotykająca "większą połowę" <rotfl> silników BDH/BDG już krótko po przekroczeniu 100 tyś.km. - dotycząca zacierających się wtryskiwaczy paliwa. Zacieranie się wtryskiwaczy moze następować na kilka sposóbów, np: - "jedynie" w obrębie koncówek wtrysku DSLA - lub całych wtrysków - włącznie z dwusprężynowymi obudowami. Ten typ usterki skutkuje coraz gorszym rozpylaniem paliwa do cylindra - zagrazając bezpośrednio np. wypalaniem komór wirowych tłoka lub sukcesywnym wypaleniem gniazd zaworowych. Wiadomo, że awaria niesie za sobą tez stopniową utratę mocy lecz dzieje się to w bardzo rozległym okresie i dlatego większość kierowców nie odrazu zauważa pogłebiającą się słabość silnika ... . Nie potrafię powiedzieć z czego wynika kiepska trwałość wtryskiwaczy stosowanych w BDH i BDG, a stosowanie wysokojakościowego paliwa wcale nie chroni przed wystąpieniem problemów ... . Obok problemów dotyczących niskiej trwałości elementów układów wtrsykowych BDH i BDG - pojawia się jeszcze jedna, bardziej znacząca wada "genetyczna" - dotycząca nieprawidłowej konfiguracji (niektórych podzespołów) praktycznie całego układu paliwowego ... . Wspomniany problem objawia się nie tylko nerwowymi drgawkami biegu jałowego, lecz (w mocno zaawansowanych przypadkach) odczuwa się go również w trakcie przyśpieszania - w przedziale obrotów silnika (mniej-więcej) od 1700 do 2100 obr/min, gdzie w kulminacyjnym momencie kierowca zauważa dosyć wyraźne (krótkotrwałe) "odcięcie mocy". Bywa jednak, że to chwilowe "przytrzymanie" silnika nie jest odczuwalne - lecz problem "i tak" istnieje ... . Bardzo charakterystyczną cechą wady układu wtryskowego jest fakt, że nawet zabudowanie fabrycznie nowej pompy wtryskowej, fabrycznie nowych wtryskiwaczy oraz reMAPowanie sterownika silnikowego (do najnowszych wersji oprogramowania sterującego) - nie tylko nie likwiduje objawów lecz czasem wręcz nasila symptomy awarii !!! Absolutnie jedynym wyjściem z opresji jest w pełni indywidualne zrekonfigorowanie układu zasilania tak, aby skutecznie "porozsuwać w czasie" poszczególne etapy dwufazowego wtrysku silników z normą EURO4. Wiem jak ciężkostrawnie to brzmi ale to prawda ... . Aby skutecznie naprawić jedno narywające BDH (lub BDG) mechanik musi przeznaczyć w praktyce około dwóch tygodni niemalże całkowitego poświęcenia się sprawie - a w przypadkach trudniejszych - okres ten wydłuża się nawet do czterech tygodni. jako środek zaradczy sugeruje wymianę sterownika silnikowego na nowszy - lecz jak przekonałem się osobiście (i to już podczas pierwszej naprawy wadliwego BDH) - ten trop jest całkowicie błędny i odnosi się wyłącznie do modeli Audi A4, zaś dla A6-tek w ogóle nie istnieje dokumentacja choćby tylko częściowo poruszająca problemy z zasileniem silników BDG i BDH !!! ZreMAPowanie (a w ASO tylko wymiana sterownika) do nowszych softów powoduje jedynie minimalne zmiany LICZBOWYCH odczytów diagnostycznych (np. śladowo wzrasta wartość wciąż błądzącej dawki paliwa), lecz w żadnym razie nie eliminuje faktycznych powodów awarii - ulokowanych w różnych miejscach komory silnikowej ale nigdy nie w sterowniku silnikowym ... . Należy przy tym zauważyć, iż cena kompletnie w tym przypadku zbędnego sterownika ECU w ASO wynosi ponad 4000 zł.- a wymiana i tak okazuje się bezzasadna !! Moim skromnym zdaniem, aby usunąć narywanie BDG/BDH należy: - najpierw ustalić faktyczny stan techniczny układu korbowo-tłokowego i nastaw rozrządu (ale to niemal zawsze jest OK). - w drugiej kolejności bezwzględnie trzeba zbadać (a w razie potrzeby wymienić) wtryskiwacze paliwa (ew. same końcówki DSLA ale z tym bywa róznie). - w nastepnej, jakby najbardziej decydującej o powodzeniu fazie naprawy, trzeba poświęcić się wielokrotnej rekonfiguracji układu zasilania (a zdarza się, że i niektórych elementów mechanicznych silnika) ... . Reasumujac - w przypadku narywających BDG i BDH już sam etap diagnostyczny może trwać około tygodnia, zaś naprawa właściwa nawet dwu-trzykrotnie dłużej, jednak w myśl przysłowia, że "za długie czekanie jest dobre śniadanie" - uzyskane efekty pracy czasem przerastają pierwotne oczekiwania : 1. BDG po kompleksowej naprawie układu zasilania .-http://www.youtube.com/watch?v=o2bnNZsWjtc 2. ... i jeszcze jedno BDG z usuniętą wadą fabryczną smiley .-http://www.youtube.com/watch?v=MpoRR5PnZW8 (jakość filmików adekwatna do nagrań wykonanych telefonem komórkowym lecz mam nadzieję, że miarowość pracujących silników mówi sama za siebie ;-) )
Kuna Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Czytając to już odechciało mi się 2.5TDI z oznaczniem BDG BDH. Ale danie 38tys za klubowe 1.9TDI które nie ma ani zmieniarki ani podłokietnika z przodu jest głupotą
seves Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Teraz to pracuję dla przyjemności i to się ceni taki spokój i robisz jak chcesz a jak Cie wkur_żą to idziesz du dom i Cie to lotto kiedy jo doczekom takigo stanu
Arturoo Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Kuna V'ka w Q spali na bank więcej niż 1.9 w ośce . A spalanie 8-18 jest do zrobienia . Porównaj spalania do 1.9 w Q ,a nie do ośki . 7 literków w trasie uzyskałem kilka dni temu ale nie przekraczając 130 ale to inna skrzynia. Średnia z 400 km wyszła 11 bo nie umiałem jechać 120 autostradką . Przy 220 chwilowe było 22 L ale i kilometrów ubywało wtedy . Jak masz znajomka co zna V'ki i będzie Ci ją serwisował to bierz śmiało,a jak nie masz albo masz paproka to odpuść.
seves Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Czytając to już odechciało mi się 2.5TDI z oznaczniem BDG BDH. Ale danie 38tys za klubowe 1.9TDI które nie ma ani zmieniarki ani podłokietnika z przodu jest głupotą Kuna ten link do tej b6 s-line to klubowa furka? bo coś mi wyposażenie nie pasuje i na pewno nie wyszła tak ORI (tzn na pewno grill klapy i listwy na drzwi sa z S4 a nie s-line jak gość pisze grill zderzaka jest s-line , dokładka przód delikatnie odstaje- jakby była do zwykłego zderzaka dokładana.. lampy nie wiem czy to ksenon, chyba hid ) wiesz jak jest.. jeśli to rezacz to ok hahaha bo sam dużo przeróbek zrobiłem ale co innego jeśli przerabiał mu musiał i zawsze są takie pytania jak szukasz furki ;( i dlatego mam wątpliwość z każdym modem ja mam np kiere z b7 i 90% znających się potencjalnych kupujących będzie stawiało że poduszka strzeliła dlatego kiere zmieniałem [br]Dopisany: 12 Grudzień 2011, 16:45_________________________________________________ kurde ale ja słyszałem to co gość pisze że w 2002 czy 2003 poprawili silniki 2,5TDI i potem nie sprawiały już problemów
Arturoo Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Tu nie chodzi o to ( bo na pewno mają otwartą taką butelkę , przypuszczam , że nie litrową tylko większą na dolewki ) tylko jak doliczą do tego różne koszta to wyjdzie właśnie ze 40 zł mają i sprzedadzą Ci te 50 ml też nie raz kupowałem 1200 ml ,a nie 2L
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się