Hardjack Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 Chciałbym się was poradzić jakiego użyć preparatu, aby można było odkręcić dwie śruby trzymające mocowanie zacisku. Już trzeci dzień pryskam WD-40, obstukuje młotkiem z przecinakiem i nie chcą puścić. Odkręcałem kluczem 17 nasadowym z przedłużką, to już się bałem że urwę śrubę. Podobnie mam z odkręceniem śruby od przewodu hamulcowego idącego do zacisku. Jest to śruba na klucz 11 i tak samo nie mogę jej odkręcić. Z nią jest jeszcze większy kłopot, bo jest wykonana z miedzi lub czegoś podobnego lecz bardzo miękkiego. Na znanym portalu aukcyjnym znalazłem takie dwa preparaty, myślę że chyba pomogą (aukcje nr: 1072000167 oraz 1100250595). Mam jeszcze jedno pytanie do was, moja Audi jest z `96r. i nie wiem czy to normalne, ale klocki hamulcowe do niej są takie jak do Audi Coupe, starego Seata Cordoby. Nie posiadają żadnego czujnika zużycia i są dużo mniejsze niż te do A4 co oglądałem w sklepie, jedyny plus to, że są tanie.
Dev Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 jeżeli masz taki kłopot z odkręceniem proponuje demontaz zwrotnicy i spróbowac odkręcic je udarem, jezeli nie pomoże pozostaje wiertarka i gwintowanie
paput Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 jak odkręcisz choć jedną od zacisku to potem pójdzie, bo wystarczy go rozruszać i druga puści. Ja naparzałem młotkiem i przecinakiem bo ampuły się obrobiły w środku.
Hardjack Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Opublikowano 7 Lipca 2010 Ok, mocowanie musiałem potraktować palnikiem. Tylko teraz mam problem z kupnem klocków hamulcowych, bo już raz wymieniałem i znowu będę musiał wymienić. Nie mam zdjęcia swoich klocków, ale jutro zrobię i wrzucę tutaj. Kupiłem klocki firmy Breck o podobnym oznaczeniu i niestety nie pasują. Te stare są to klocki firmy ATE o numerze 13.0460-2822.2. Wie ktoś może co to za klocki?
Dev Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 http://teczesci.otwarte24.pl/636,KLOCKI-HAMULCOWE-ATE-130460-28222-PRZOD-AUDI-A4-VW-PASSAT
Hardjack Opublikowano 9 Lipca 2010 Autor Opublikowano 9 Lipca 2010 Dzięki, dzisiaj je właśnie kupiłem.
Labiel Opublikowano 10 Lipca 2010 Opublikowano 10 Lipca 2010 Miałem to samo, tyle że z tyłem. Pomógł jedynie palnik a i tak nie było łatwo.
spawacz1 Opublikowano 10 Lipca 2010 Opublikowano 10 Lipca 2010 :)Ate to są klocki oryginalne Audi, nie pamiętam ceny ale są droższe od innych ale na pewno będą pasować moja rada nie zaklądaj innych ja tylko takie montyje, dużo jeżdzę i znam temat raz mialem podróby i mi jeden pękl w poprzek lipa lepiej doplacic i mieć oryginal Pozdro.
Dev Opublikowano 10 Lipca 2010 Opublikowano 10 Lipca 2010 :)Ate to są klocki oryginalne Audi, nie pamiętam ceny ale są droższe od innych ale na pewno będą pasować moja rada nie zaklądaj innych ja tylko takie montyje, dużo jeżdzę i znam temat raz mialem podróby i mi jeden pękl w poprzek lipa lepiej doplacic i mieć oryginal Pozdro. Ate to mozesz sobie wsadzić w ..... no wiesz gdzie
spawacz1 Opublikowano 11 Lipca 2010 Opublikowano 11 Lipca 2010 :cool1:gdybys się znał to byś nie pisal tak, jeżdzę na Ate bardzo długo i nie mialęm problemów tarcze też mam Ate i jestem zadowolony oszczędzić możęsz na żarówce ale nie na hamólcach a jeśli ktoś woli inne to jego sprawa i nic nikomu do tego a jeśli byś jeżdzil dlugo i po calej europie to byś wiedzial że jak coś się stanie to mająć oryginalne rzeczy i do tego paragon jeśli poniesiesz koszta bo auto zdechnie możęs walczyć o pieniążki ajeśli się jeżdzi do kościola i z powrotem do domku to można mieć nawet z lumpeksu jak siadlo mi łożysko kupione na Aso holowanie plus inne koszta wyszło ponad dwa tysiąće odzyskalem co do zlotówki plus przestoj w pacy spowodowany awarią auta około 100euro za dzień rZeczoznawca powiedział wadliwa część i nawet nie dyskutowali bo zlożylem skargę w Niemczech na polski serwis a oni zalątwili restę i oddane zostalo wszystko mając z lumpa nie dostalbym nic a wsadzać nic sobie nie będę bo zaplacic to tylko raz i trochę kultury bo nie zaszalalęś za bardzo.
andy_sky Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 :cool1:gdybys się znał to byś nie pisal tak, jeżdzę na Ate bardzo długo i nie mialęm problemów tarcze też mam Ate i jestem zadowolony oszczędzić możęsz na żarówce ale nie na hamólcach a jeśli ktoś woli inne to jego sprawa i nic nikomu do tego a jeśli byś jeżdzil dlugo i po calej europie to byś wiedzial że jak coś się stanie to mająć oryginalne rzeczy i do tego paragon jeśli poniesiesz koszta bo auto zdechnie możęs walczyć o pieniążki ajeśli się jeżdzi do kościola i z powrotem do domku to można mieć nawet z lumpeksu jak siadlo mi łożysko kupione na Aso holowanie plus inne koszta wyszło ponad dwa tysiąće odzyskalem co do zlotówki plus przestoj w pacy spowodowany awarią auta około 100euro za dzień rZeczoznawca powiedział wadliwa część i nawet nie dyskutowali bo zlożylem skargę w Niemczech na polski serwis a oni zalątwili restę i oddane zostalo wszystko mając z lumpa nie dostalbym nic a wsadzać nic sobie nie będę bo zaplacic to tylko raz i trochę kultury bo nie zaszalalęś za bardzo. jak chcesz mądrować to pisz do rzeczy i bez błędów ortograficznych,tego się nie da czytać
Hardjack Opublikowano 12 Lipca 2010 Autor Opublikowano 12 Lipca 2010 Dobra, skończcie temat. Były w sklepie też TRW za 150zł, ale wziąłem te ATE 20zł droższe
robert3384 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 ja też mam problem z śrubami od jarzma ( mocowania) zacisku z lewej strony jakoś poszło choć nie było łatwo jedna poszła imbusem ale druga już musiałem zeszlifować na klucz 14 mm i poszła. Prawa strona to inna bajka, otwory w śrubach imbus zrobiły się okrągłe szlifowanie na 14mm bez efektu złamałem klucz, szlifowanie na 13mm to samo. Moje pytanie : 1-jeżeli uda mi się jakimś cudem odkręcić te przeklęte śruby to czy można kupić nowe 2-jeżeli obetnę łeb śruby, to jakim wiertlem rozwiercić i jakim gwintownikiem nagwintować pozdrawiam
tomaszstn Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Śruby kupisz w ASO, koszt niewielki. Wydaje mi się że jest tam gwint M8 więc przewierć 6 a resztki czasami śrubokrętem pójdzie wykręcić. Dobry penetrator najpierw i może pójdzie.
robert3384 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 też mi się wydaje że M8 ale jak porównywałem śrubę org. ze zwykłą to wydaje mi się że ta org. miała drobniejszy gwint. Ale Dzięki
tomaszstn Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Dlatego napisałem że kup w ASO śruby to będziesz mieć pewność że będzie idealnie pasować.
robert3384 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 tak rozumie tylko ze wtedy musi być odpowiedni gwintownik żeby odpowiadał skokowi gwintu. chyba że się mylę.
Dev Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 zwykły metryczny gwintownik zadnych udziwnien odpowietrznik ma M10X1 i zasilanie zacisk alu ma zasilanie na M12X1
Bartoszzz Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Śruby od mocowania jarzma to M10x1,25 dl. 20mm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się