jozek726 Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 A wiecie coś czy pełny FIS podejdzie do A4 (bez kombinacji z kablekami), czy lepiej zmienić auto na B6 nie czaje jak pelny fis podejdzie do a4? jak nie masz fisu pełnego i zeby zmienic na pełny to jest troche roboty widze ze tu dużo ludzi chce zmienić auto na b6 :gwizdanie: no co Ty, ja nie chce bo nie mam za co [br]Dopisany: 26 Wrzesień 2010, 16:47_________________________________________________ A wiecie coś czy pełny FIS podejdzie do A4 (bez kombinacji z kablekami), czy lepiej zmienić auto na B6 poszukaj info na forum, jest tego trochę, na pewno troche roboty z immo będzie ja bym zmienił na b6 1,8T w Q 190km
stanley Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 A wiecie coś czy pełny FIS podejdzie do A4 (bez kombinacji z kablekami), czy lepiej zmienić auto na B6 nie czaje jak pelny fis podejdzie do a4? jak nie masz fisu pełnego i zeby zmienic na pełny to jest troche roboty widze ze tu dużo ludzi chce zmienić auto na b6 :gwizdanie: no co Ty, ja nie chce bo nie mam za co [br]Dopisany: 26 Wrzesień 2010, 16:47_________________________________________________ A wiecie coś czy pełny FIS podejdzie do A4 (bez kombinacji z kablekami), czy lepiej zmienić auto na B6 poszukaj info na forum, jest tego trochę, na pewno troche roboty z immo będzie ja bym zmienił na b6 1,8T w Q 190km B6 1.8T Q nie jedzie ( w porównaniu do B5 1.8T)
JeriLee Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 A ja zostałbym przy 1.9TDI 130PS, ale w budzie avant B6 Tył auta porostu wizualnie dopracowany
jozek726 Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 A wiecie coś czy pełny FIS podejdzie do A4 (bez kombinacji z kablekami), czy lepiej zmienić auto na B6 nie czaje jak pelny fis podejdzie do a4? jak nie masz fisu pełnego i zeby zmienic na pełny to jest troche roboty widze ze tu dużo ludzi chce zmienić auto na b6 :gwizdanie: no co Ty, ja nie chce bo nie mam za co [br]Dopisany: 26 Wrzesień 2010, 16:47_________________________________________________ A wiecie coś czy pełny FIS podejdzie do A4 (bez kombinacji z kablekami), czy lepiej zmienić auto na B6 poszukaj info na forum, jest tego trochę, na pewno troche roboty z immo będzie ja bym zmienił na b6 1,8T w Q 190km B6 1.8T Q nie jedzie ( w porównaniu do B5 1.8T) dlaczego uwazasz ze nie jedzie? [br]Dopisany: 26 Wrzesień 2010, 22:41_________________________________________________http://otomoto.pl/audi-a4-quattro-1-8-t-190km-s-line-C14889177.html to według Ciebie nie jedzie?
stanley Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 A wiecie coś czy pełny FIS podejdzie do A4 (bez kombinacji z kablekami), czy lepiej zmienić auto na B6 nie czaje jak pelny fis podejdzie do a4? jak nie masz fisu pełnego i zeby zmienic na pełny to jest troche roboty widze ze tu dużo ludzi chce zmienić auto na b6 :gwizdanie: no co Ty, ja nie chce bo nie mam za co [br]Dopisany: 26 Wrzesień 2010, 16:47_________________________________________________ A wiecie coś czy pełny FIS podejdzie do A4 (bez kombinacji z kablekami), czy lepiej zmienić auto na B6 poszukaj info na forum, jest tego trochę, na pewno troche roboty z immo będzie ja bym zmienił na b6 1,8T w Q 190km B6 1.8T Q nie jedzie ( w porównaniu do B5 1.8T) dlaczego uwazasz ze nie jedzie? Miron miał kiedyś B5, a później B6, z tego co mówił to B5 lepiej się odpychała. Ale to najlepiej jego zapytaj
stanley Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 ale wolalbym Q w tdi i Avant jakoś buda Avanta w B6 bardziej mi leży niż sedan
Thom4s Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Jeśli 1.8TQ BEX "nie jedzie" to 1.9TDi tym bardziej.
aju Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 .8TQ BEX "nie jedzie" to 1.9TDi tym bardziej. nikt nie powiedział że tdi jedzie ale 190koni w b6 + Q to lipa... jechałem mocniejszym i było że tak powiem dziadkowo (tak przewidywalnie)
jozek726 Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 ale wolalbym Q w tdi i Avant jakoś buda Avanta w B6 bardziej mi leży niż sedan dokładnie mi też [br]Dopisany: 27 Wrzesień 2010, 18:55_________________________________________________panowie a moza by wrzucic AWX i jeżdzic na tym i dopiero potem program zrobić? tzn po jakimś czasie?
Kowi87 Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 ale wolalbym Q w tdi i Avant jakoś buda Avanta w B6 bardziej mi leży niż sedan dokładnie mi też [br]Dopisany: 27 Wrzesień 2010, 18:55_________________________________________________panowie a moza by wrzucic AWX i jeżdzic na tym i dopiero potem program zrobić? tzn po jakimś czasie? moim zdaniem mozna :gwizdanie:
jozek726 Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 ale wolalbym Q w tdi i Avant jakoś buda Avanta w B6 bardziej mi leży niż sedan dokładnie mi też [br]Dopisany: 27 Wrzesień 2010, 18:55_________________________________________________panowie a moza by wrzucic AWX i jeżdzic na tym i dopiero potem program zrobić? tzn po jakimś czasie? moim zdaniem mozna :gwizdanie: ale jesteś pewien?
virus Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 możesz jeździć nic się nie stanie ale wszystko będzie ok jak zrobisz program bo turbo będzie rozregulowane
Kowi87 Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 Dużo ludzi tak jeżdzi przed programem z turbinka AWX bez softu, moze minimalnie pózniej wstawać niz seryjna, ale nie ma tragedii, ale jak byś założył cały zestawik do podnoszenia mocy, prawdopodbnie złapiesz notlaufa(cały tzn turbo, FMIC, ALki) W AFNie tak sie dzieje jak go załadujesz gratami bez softu
Piotrek98igo Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 ja jezdzilem 8miesiecy na brd bez wystrojenia
Armi Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 ale wolalbym Q w tdi i Avant jakoś buda Avanta w B6 bardziej mi leży niż sedan dokładnie mi też [br]Dopisany: 27 Wrzesień 2010, 18:55_________________________________________________panowie a moza by wrzucic AWX i jeżdzic na tym i dopiero potem program zrobić? tzn po jakimś czasie? Można śmiało, sam tak jeżdżę już ze 2 miesiące.
Piotrek98igo Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 ja jezdzilem 8miesiecy na brd bez wystrojenia od kiety to w ALZ jest turbo ? aa widzisz czlowiek uczy sie cale zycie :kox:jakis rok temu wymienialem oliwe i mam kolektor awx bez egr on:a turbiny to tu nie ma? ja: heeeeee? on:pokazuje tam gdzie byl wczesniej egr i mowi no tu nie ma jej ja:wczoraj jeszcze byla i tak sie dowiedzialem ze jezdze bez turbo wiec widzisz uczymy sie cale zycie
jozek726 Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 Dużo ludzi tak jeżdzi przed programem z turbinka AWX bez softu, moze minimalnie pózniej wstawać niz seryjna, ale nie ma tragedii, ale jak byś założył cały zestawik do podnoszenia mocy, prawdopodbnie złapiesz notlaufa(cały tzn turbo, FMIC, ALki) W AFNie tak sie dzieje jak go załadujesz gratami bez softu a co to jest"notlaufa"?? ja chce turbinke AWX potem program i może kiedyś tam FMIC ciekawe na ile mi wystroii tylko musze dojśc troche do kasy
Kowi87 Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 notlauf brak wymaganego ciśnienia w sprężarce, turbo nie dmucha praktycznie, do ponownego rozruchu silnika :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się