bajk Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Hm.. Chyba wygodniej by było najpierw oczyścić wszystko, a później wspawać klatkę.. Chyba, że planujesz zostawić blachę w takiej formie jak jest
cowboy Opublikowano 18 Października 2010 Autor Opublikowano 18 Października 2010 ma nie byc wygodnie tylko dobrze, teraz bedzie buda obspawana, potem piaskowana i czyszcona tam gdzie trzeba, a potem zabezpieczona antykorozyjnie
Wąski Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 Ale przyśpiesz z robotą, to może opijemy jeszcze w tym roku. no niestety wyjazd do IRECO opóźnił sie o prawie miesiąc... za to dzisiaj dotarł w koncu gwint z H&Ra duży koszt ? może być na pv
cowboy Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Opublikowano 15 Listopada 2010 koszt to nie tajemnica, napisane jest na stronie IRECO ile kosztuje pełna cela zintegrowana z karoserią http://www.ireco.com.pl/index.php?ireco=cennik z bieżących rzeczy: EGT Greddy z warningiem szablon pod zegary no i konczy sie obspawywać buda
Pzwmichal Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 coś pięknego się szykuje. Dla mnie ładniejsze z tamtych lat jest tylko 100 Cygaro
sokolnh Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 najs też mnie to czeka, ale to dopiero za jakiś czas widzę, że klatka też czerwona jak u mnie, i słusznie
adrianus Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 graty za robote wlozona w auto, tylko nurtuje mnie pytanie, czemu obspawales bude punktowo,a nie ciagłym spawem? kolega podobnie wyspawal sobie fure i mowil ze to dla redukcji masy, zbrechtalem go, no bo ile gram moze wazyc metr biezacy spawu
Flyer Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 najs też mnie to czeka, ale to dopiero za jakiś czas widzę, że klatka też czerwona jak u mnie, i słusznie a o cho tutaj na tych zdjeciach? co to za spawy sa?
sokolnh Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 obspawanie karoserii dla jej wzmocnienia
Flyer Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 thx juz myslalem, ze cos ciete bylo, tylko nie wiedzialem po co
cowboy Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2010 graty za robote wlozona w auto, tylko nurtuje mnie pytanie, czemu obspawales bude punktowo,a nie ciagłym spawem? kolega podobnie wyspawal sobie fure i mowil ze to dla redukcji masy, zbrechtalem go, no bo ile gram moze wazyc metr biezacy spawu nie obspawuje się ciągłym spawem bo sie za bardzo pościąga wszystko, robi się to własnie tak punktowo udało mi sie znaleźć fajne wloty do montazu w szybie lub poszyciu bocznym do doprowadzeni powietrza do chłodnicy w bagażniku są nawet podwójne na 2x 3 calowe rury spiro przy okazji zamontuje sie w przednim spojlerze wloty do chłodzenia przednich hamulców
adrianus Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 dzieki za wyjasnienie a wloty superanckie!
cowboy Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2010 mój projekt caster/camber platesów wzorowany troche na rozwiązaniach dostępnych w USA do mustanga, wersja komputerowa obrobiona i poprawiona przez kolegę Birola to na razie jest jakiś pierwszy pomysł z głowy, za tydzień się zrobi dokładny szablon tego największego elementu dopasowany do kształtu kielicha/komory w audi B2
cowboy Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2010 No toś mi teraz zaimponował. ma sie prowadzic to auto jak gokart a poważnie to trzeba sie nakombinować żeby rozkład mas był jak najlepszy no i chciało to skręcać.. fajnie by było nie odstawać za bardzo od evo i sti na pojeżdżawkach niestety w felgi 16 cali (B2 na 17-stkach nie wygląda dobrze IMO) nie wejdzie wieksza tarcza jak 321/30 z zaciskiem 4 tłoczkowym wiec trzeba zadbać o chłodzenie tarcz...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się