Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Jakie są objawy uszkodzonego EGR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanko jak w temacie , mianowicie jakie sa objawy uszkodzonego EGR ?

Piszcie co wiecie na ten temat , bedzie dla potomnych :)

Opublikowano

m.in Poszarpywanie silnika w okolicach 2200-2500 obr zwłaszcza na zimnym silniku Powód było ukruszone prowadzenie grzybka zaworu i sam latał na boki czyli nie domykał się. To u mnie... było... :wink4:

Opublikowano

Dzieki , bo juz myslalem ze na tym formu nikt nigdy nie mial problemow z EGR :wink4:

Ktos jeszcze..... ?

Opublikowano

Objaw zależy od uszkodzenia.

Jeśli jest nieszczelny (zatnie się i nie domknie) to zależnie od poziomu otwarcia utrata mocy, zaniżone wskazania przepływki, zmniejszone i opóźnione doładowanie, odpowiadnia utrata mocy i dynamiki, zwiększone spalanie, dymienie.

Jeśli się zatnie w pozycji zamkniętej - zawyżony odczyt przepływki, autko smiga dobrze, brak błędów.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

I see , a ktos tu kiedys napisal ze wywalenie EGR powoduje szarpanie slinikiem przy starcie i gaszeniu , dlaczego ?

Opublikowano

I see , a ktos tu kiedys napisal ze wywalenie EGR powoduje szarpanie slinikiem przy starcie i gaszeniu , dlaczego ?

bo razem z EGR-em wywalasz klape gaszaca, ktora jest z nim zintegrowana ...

Opublikowano

I see , a ktos tu kiedys napisal ze wywalenie EGR powoduje szarpanie slinikiem przy starcie i gaszeniu , dlaczego ?

bo razem z EGR-em wywalasz klape gaszaca, ktora jest z nim zintegrowana ...

czyli w takim razie np. jak sie EGR przytnie to przytnie sie tez klapa gaszaca co moze powodowac takie telepanie jak przy usunietym EGR ?

Opublikowano

u mnie jak się zaciął to zapchał dpf-a w 100% aż silnik zgasł i do niczego się nie nadawał :evil: Ogólnie to brak mocy do 2tyś obr. i błąd przepływki

Opublikowano

czyli w takim razie np. jak sie EGR przytnie to przytnie sie tez klapa gaszaca co moze powodowac takie telepanie jak przy usunietym EGR ?

Nie, klapa gaszenia to co innego niż zawór EGR.

Opublikowano

Zapala Ci się kontrolka "check engine", głośniejsza praca silnika, może wpaść Ci w tryb awaryjny.

Opublikowano

a ja mam takie to poszarpywanie na 1700 do 2000 to morzliwe ze egr ? bo wyczuwam jeszcze ze zuca mi przy gaszeniu i zapalaniu ale lekko

Opublikowano

u mnie tez dziwnie kopcił, włóż kawałek blaszki od puszki ALU i go zaślep wtedy zobaczysz czy masz problem z EGRem, koszty i czas żaden a się wyjaśni.

Opublikowano

bo wyczuwam jeszcze ze zuca mi przy gaszeniu i zapalaniu ale lekko

a wlasnie ja man tylko to rzucanie przy zapalaniu :kwasny:

Opublikowano

Ja tez mialem lekkie pekniecie EGRa na laczeniu kolnierza - rurka i faktycznie szarpalo silnikiem tak jakby nie podawal paliwa "ksztuszenie" w zakresie 1700 - 2000 obr. najczesciej na 2 i 3 biegu.

Opublikowano
turdzi a masz szarpanie silnika na jalowym w jakims przedziale obrot..

nie nie mam zadnego szarpania , auto jezdzi normalnie nic nie szarpie nie przerywa czasem zatelepie przy odpalaniu wiec myslalem ze cos z ta klapka gaszaca ale chyba jednaknie to , no i tak generalnie na przyszlosc chccialem wiedziec co i jak z tym EGR.Dmucham na zimne :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...