grippen Opublikowano 16 Listopada 2007 Opublikowano 16 Listopada 2007 ja dziś kupiłem Mobil 1 Formula S 10 W 40 półsyntetyk taki miał wcześnie jest to dobry olej czy nie
Gość Murzyn Opublikowano 16 Listopada 2007 Opublikowano 16 Listopada 2007 ja dziś kupiłem Mobil 1 Formula S 10 W 40 półsyntetyk taki miał wcześnie jest to dobry olej czy nie srednio spelnia chociaz norme 505.00?? BTW nikt nie czyta co jest w 1 poscie?? Tam jest niezla sciaga
Musashi Opublikowano 16 Listopada 2007 Opublikowano 16 Listopada 2007 ja mam autko zalane catrolem edge 5w30. i smiga. kupiony u oficjalnego dystrybutora castrola.
grippen Opublikowano 16 Listopada 2007 Opublikowano 16 Listopada 2007 cholerka to teraz niewiam czy wlewać czy oddać i kupić inny na nalepce ma napisaną norme 500.00 i 505.00 może taki być do TDI
YATES Opublikowano 16 Listopada 2007 Opublikowano 16 Listopada 2007 Do Twojego norma 505.00 wystarczy więc może.
betoniaraxxx Opublikowano 26 Listopada 2007 Opublikowano 26 Listopada 2007 no witam, a ja własnie jestem po wymianie oleju - zalałem castrola diesel 10w40 pół syntetic autko ma przebieg 210 tys km i nie wiem czym był zalany poprzednio . Wiem że było wiele wypowiedzi na temat tego oleju że jest najczęsciej podrabianym olejem w pl, lecz ja kupiłem w uk i mam nadzieje że bedzie ok. Chciałem zalać go Mobilem 10w40 ale nie mogłem nigdzie go dostać, objechałem chyba z 10 sklepów i nie było więc sie wkurzyłem no i życie pokaże co z tego wyniknie. Co wy na to ??? A tak poza tym to ogólny serwis : filter powietrza, oleju, paliwa i płyn chłodniczy. Narazie jest ok.
grabalaba Opublikowano 27 Listopada 2007 Opublikowano 27 Listopada 2007 zalałem castrola diesel 10w40 pół syntetic AWX-a 2002r zalałeś 10w40? Do Twojego 5w40 z normą 505.01!!!!!!!!!!!!
lukaszr Opublikowano 27 Listopada 2007 Opublikowano 27 Listopada 2007 zalałem castrola diesel 10w40 pół syntetic AWX-a 2002r zalałeś 10w40? Do Twojego 5w40 z normą 505.01!!!!!!!!!!!! Właśnie - nawet jeżeli miał przebieg taki jak mówisz to mogłeś zalać syntetyczny, a przeczyścić go przed zmianą MOTUL ENGINE CLEAN. Czy aby na pewno ten co zalazłeś 10W40 jest z normą 505.01 ???
betoniaraxxx Opublikowano 29 Listopada 2007 Opublikowano 29 Listopada 2007 Nie 505.00 to nie dobrze zrobiłem :wallbash: kurde i posłuchałem mechanika bo on twierdził ze chyba oszalałem z syntetykim bo się silnik rozszczelni. I co ja mam teraz zrobić ;( Jedyny atut tego że nie jeżdze dużo może robie 2 tys km rocznie ! Ale co teraz . ? Czy potem bede mógł wymienić na syntetyk bez obaw . Już nie mam siły na to wszystko
yesfan Opublikowano 30 Listopada 2007 Opublikowano 30 Listopada 2007 Dodam, że są oleje 5W-40 z normą 505.01 półsyntetyczne. Np. DIESEL HIGH TECH 5W-40 firmy liqui moly. Chyba texaco też taki oferuje.
Gość nigga Opublikowano 1 Grudnia 2007 Opublikowano 1 Grudnia 2007 Drodzy A4 owcy. Kupilem moja A4 jakies 2 miesiace temu. Nie wiedzialem co bylo tam zalane. Gdy sie dowiedzialem ze byl tam Mobil Super M czyli mineral rece mi opadly !! Auto ma przejechane 207kkm. Nie ma wyciekow, silnik chodzi ok. Doradzcie mi co zalac ?
Rafaell Opublikowano 1 Grudnia 2007 Opublikowano 1 Grudnia 2007 jeżeli nie ma żadnych problemów, silniczek jest wszędzie suchy, nie bierze oleju to lepiej zalej taki jak do tej pory Gorzej doradzić już nie mogłeś. Chyba sam nie wierzysz w to ,co piszesz. [cayenne]
Gość Murzyn Opublikowano 1 Grudnia 2007 Opublikowano 1 Grudnia 2007 rafaello za takie doradzanie powinienes dostac ostrzezenie :bicz3: Kolego najpierw wyczysc silniczek cleanem, a pozniej conajmniej polsyntetyk - za kolejna wymiana pelny. Przeczytaj 1 post
Gość nigga Opublikowano 1 Grudnia 2007 Opublikowano 1 Grudnia 2007 Wiec wybralem Motul 10W40 najpierw mam nadzieje ze to dobry pomysl?! Czym go mam wyczyscic?
grabalaba Opublikowano 1 Grudnia 2007 Opublikowano 1 Grudnia 2007 Wiec wybralem Motul 10W40 najpierw mam nadzieje ze to dobry pomysl?! Dobry. Czym go mam wyczyscic? Np. MOTUL ENGINE CLEAN
Rafaell Opublikowano 1 Grudnia 2007 Opublikowano 1 Grudnia 2007 jeżeli nie ma żadnych problemów, silniczek jest wszędzie suchy, nie bierze oleju to lepiej zalej taki jak do tej pory Gorzej doradzić już nie mogłeś. Chyba sam nie wierzysz w to ,co piszesz. [cayenne] ja wychodzę z tego założenia że jeśli silnik latał wsześniej na mineralu i nic mu nie szkodziło to teraz jak zalejesz synyetyka to mogą wystąpic rozszczelnienia. jak sie mylę to przepraszam że wprowadzam w bląd rafaello[/color][/b] za takie doradzanie powinienes dostac ostrzezenie na szczęście ty juz o tym nie decydujesz nie bądź bezczelny ! [pre_pl]
Doman13 Opublikowano 2 Grudnia 2007 Opublikowano 2 Grudnia 2007 A ja przeszedłem z castrola 15w40 na mobila 10W40 (z płukaniem silnika) i nic złego się nie stało. A nasłuchałem się że nagar pozatyka mi kanaliki, że się silnik rozszczelni, że się popsuje, że zaczne zostawiać za sobą strużkę oleju, i takie tam podobne. I to od fachowców!!!! Jeden sprzedawca utwierdzał mnie nawet w przekonaniu że olej castrol uzależnia silnik od siebie i jak wleję olej innej firmy to silnik padnie Ale zrobiłem to co powinienem zrobić i nie żałuję. Przejechałem 1000 km i zero ubytków oleju, łatwiejszy rozruch, i silnik nie jest taki głośny przy starcie. I to wszystko dzięki :a4fan:klub dzięki ps. Za jakieś 10tys. przechodzę na 5w40 mobil 1
Gość nigga Opublikowano 2 Grudnia 2007 Opublikowano 2 Grudnia 2007 MOTUL DIESEL SYSTEM CLEAN A co o tym sadzicie ?
Gość Murzyn Opublikowano 2 Grudnia 2007 Opublikowano 2 Grudnia 2007 jeżeli nie ma żadnych problemów, silniczek jest wszędzie suchy, nie bierze oleju to lepiej zalej taki jak do tej pory Gorzej doradzić już nie mogłeś. Chyba sam nie wierzysz w to ,co piszesz. [cayenne] ja wychodzę z tego założenia że jeśli silnik latał wsześniej na mineralu i nic mu nie szkodziło to teraz jak zalejesz synyetyka to mogą wystąpic rozszczelnienia. jak sie mylę to przepraszam że wprowadzam w bląd rafaello[/color][/b] za takie doradzanie powinienes dostac ostrzezenie na szczęście ty juz o tym nie decydujesz nie bądź bezczelny ! [pre_pl] poplakalem sie ze smiechu - dobry humor z rana to jest to Jak zacznie przeciekac na mineralnym to proponuje dosypac trocin. Tylko takich drobnych. Uszczelni to fajnie silniczek i napewno zacznie ciszej chodzic. Teraz troche powazniej bo ja dostane "moderowany" Silnik TDI jak silnik - polonez tez ma silnik i jezdzi na mineralnej Konstrukcje kazdy zna (daj Boze) i wie "po co ta oliwa" Sami mozecie wybrac czy doszczelniacie silnik gesta i lepka oliwa, czy wymieniacie uszczelniacze jak leje. Jest jeszcze takie slowo jak "osprzet" - pojecie w przypadku poldolota dosc wirtualne. Widzial kolega turbine?? W szczegolnosci chodzi mi o rureczke doprowadzajaca smarowanie. Jest micipicialna w przekroju. uszczelnianie/zapychanie jej nie jest dobrym pomyslem. A moze kolega widzial chlodniczke oliwy?? Takie male gowienko - mysle ze zalepianie jej plastelina to tez mija sie z celem. Przykladem moga byc moje doswiadczenia z castrolem GTD Magnatec 505.00 i motulem 505.01 specyfic. 1. Temp przy normalnym butowaniu po miescie 100C na motulu 90C 2. Wolniej osiagal temp robocza 3. Przy pelnym bucie (ok 230km/h) na autostradzie 130C - motul 120C ale trzeba kilka ladnych kilometrow smignac. 4. Na motulu zaczal zdecydowanie ciszej pracowac (pewnie dosypali tych trocin) Jezeli takie sa roznice miedzy dobrymi markowymi oliwami full synt to zastanowcie sie prosze, co by bylo jakby zalac to gesrym i lepkim mineralnym.
YATES Opublikowano 2 Grudnia 2007 Opublikowano 2 Grudnia 2007 Ja też kupując autko miałem zalany mineralny przy przebiegu 93kkm ale odrazu przeszłem na półsyntetyk Mobila.Jeżdziłem tak dwie wymiany czyli 20kkm i ostanio zmieniłem na MOTUL Specyfik 505.01 stosując przed wymianą Motul Engine Clean.Narazie przejechałem 1000km wszystko OK więc jestem zadowolony.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się