Gość otfwebd Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 witam co się stanie jak wytnę tłumik środkowy i wsadzę tam rurkę?auto zyska na mocy???będzie głośniejsze??
CoLo Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 Tak bedzie dosc glosnawe w srodku..buczy zdeka...osobiscie srednio mi sie to podobalo i raczej nie polecam...
Pucek Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 mam i nie narzekam, było trochę głośniej ale w kabinie i tak tego nie słychać, buczenie niestety występuje, ale nie można oczekiwać cudów od silnika R4 aktualnie jeżdżę tylko na końcowym i też jest OK, fajnie świszczy turbo, ogólnie OK, ale wiem że będę zakładał przelot
miro1983 Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 czyli jak wywale srodkowy tlumik, to nie bedzie glosniej w srodku? W srodku wole nie slyszec co sie dzieje na zewnatrz bo wole posluchac dobrej muzy. Chcialbym uzyskac jakis fajny pomruk slyszalny jedynie przez ''otoczenie''. A gdyby zamiast srodkowego tlumika wladowac jakas strumienice? Poprawi to jakos ''jakosc dzwieku''?
greg2505 Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 zastąp ten śrotkowy tłumikiem przelotowym przy strumienicy może ci wypalić uszczelkę pod głowicą (nie jest to regułą ale często tak się dzieje)
miro1983 Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 a macie moze jakies sprawdzone tlumiki przelotowe? A nie jakies tandety. Prosilbym o jakies linki...
GRYFI Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 ja to bym raczej usunął końcowy jak juz o dźwięk w kabinie chodzi. jak może być cicho w aucie skoro pierwszy tłumik jest rezonatorem? ja usunołęm ostatni tłumik w v8 bo woże małe dziecko i w środku jest tylko delikatnie głośniej a za autem ogień. tu mas zmoje auto w środku (pootwierane szyby)i na zewnątrz: poza tym, dobrze jest zostawić środkowy choćby ze względu na turbo i zmiany ciśnień w układzie wydechowym.
miro1983 Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 ladnie daje hehe. Czyli wywalenie srodkowego w moim przypadku jest szkodliwe dla turbiny? Czy nie ma wtedy pelnego doladowania?
Galec Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 Hmm mówisz że wycięcie środkowego tłumika źle wpływa na turbo a możesz coś więcej na ten temat powiedzieć, bo ja generalnie pierwszy raz się z taką opinią spotkałem
GRYFI Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 czy źle na żywotność to nie wiem ale zgodnie z zasadą fizyki- im mniejsze ciśnienie ty mniejsza prędkość obrotowa wirnika- czy nie?
miro1983 Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 a gdy ma sie wywalony kat, to rowniez ma to wplyw na cisnienie?
GRYFI Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 a gdy ma sie wywalony kat, to rowniez ma to wplyw na cisnienie? w sumie każda ingerencja w fabryczny wydech ma wpływ na ciśnienie- w jedną lub drugą stronę.w przypadku samochodów z turbo potrzebny jest ktoś, kto sie na tym zna i umie wszystko obliczyć bo czasami dla fajnego dźwięku można stracić osiągi. prosty przykład z autopsji. kiedyś miałem b5 1,8 t, w którym uleciała mi rura za kolektorem- za***isty świst i wypierd ale auto nie chciało jechać
udy Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 a gdy ma sie wywalony kat, to rowniez ma to wplyw na cisnienie? w sumie każda ingerencja w fabryczny wydech ma wpływ na ciśnienie- w jedną lub drugą stronę.w przypadku samochodów z turbo potrzebny jest ktoś, kto sie na tym zna i umie wszystko obliczyć bo czasami dla fajnego dźwięku można stracić osiągi. prosty przykład z autopsji. kiedyś miałem b5 1,8 t, w którym uleciała mi rura za kolektorem- za***isty świst i wypierd ale auto nie chciało jechać dokładnie, mi jak poszła plecionka ( pękła na pół ), auto straciło zupełnie moc, aż się przeraziłem że to turbo się rozleciało
GRYFI Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 najlepiej podjechać do firmy, która zajmuje się wydechami na konsultacje. na pewno jest takowa w twojej okolicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się