turdzi Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 mgtan[/b], troche Cie nie rozumiem, chcesz modzic... ale czemu kupiles akurat takie auto? nie lepiej bylo kupic od razu 3.0TDI i miec z glowy moc/naped/hamulce, a i moze fotele, czy kola tez... ? szczerze ja tez kompletnie nie rozumie , a zwlaszcza kierunku modyfikacji no ale to oczywiscie nie moja sprawa. To co mam teraz to mi trzyma serie i nie spada. Jak byłem u Rogala to on wspominał o egzemplarzach co miały nawet po 120 km zamiast 170km, i że w tych wtryskach to niekończąca się opowieść. A co ma piernik do wiatraka ? i tak padna z programem czy tez bez , natomiast w przypadku BRD zmienia sie kompletnie krzywa Nm i sam Rogal mowi ze BRD poza wtrysami to przede wszystkim ma beznadziejny fabryczny soft Ja natomiast jestem przekonany ze zdrowe BLB go zleje lub pojedzie rowo.No ale widze ze ty sie uparles i zadne argumenty do ciebe w tym temacie nie przemawiaja.a szkoda bo nie wiesz co tracisz.
mgtan Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2011 Turdzi to nie tak jak mówisz, otóż ja byłem u Rogala i on sam mi powiedział ze serie mam ok ale programu nie mam co walić, a jak chce program to musze wtryski wymienić żeby był naprawde dobry efekt. A kpl wtrysków to obecnie 6k. minimum bez roboty. Ja się nie uparłem a przemawia do mnie fakt że: - dodatkowe 20KM będzie kosztowało ponad 6.000 PLN :-) (to mi się już nie opłaca... nie uwazasz?) - 170 KM narazie wystarcza Narazie zdrowe BLB jeszcze mnie nie leje (z autopsji wiem) pewnie po programie by mnie połkneło. co do kierunku. to nie bardzo wiem o co ci chodzi... Obecnie mam do zrobienia hamulce (poprostu mam tarcze do wymiany + klocki za max 3000km) , a że tak jak pisałem ori do mnie bedą kosztowały np 2k PLN a np modowane wyjdą 2.8 to chce wziąśc modowane. Ot cały wywód . Także nie dokońca wiem o co ci chodzi?
topor Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 nie rozumiem jednej rzeczy... Jezeli Twoje auto trzyma serie, (mozliwe jest ze przy walnietych pompkach moze byc nizszy moment) to jakie sa przeciwskazania ku temu zeby zrobic program i wywalic przy okazji DPf'a. dlatego nie kumam ze musisz wywalic 6k na uzyskanie 20km+ skoro wiesz ze masz te 170KM. Na pewno micha cieszyłaby CI sie bardziej po programi niz po jakims innym modzie;)
Flyer Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 ori hamulce 2000PLN ? chyba zartujesz... moze po cenach ASO
mgtan Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2011 nie rozumiem jednej rzeczy... Jezeli Twoje auto trzyma serie, (mozliwe jest ze przy walnietych pompkach moze byc nizszy moment) to jakie sa przeciwskazania ku temu zeby zrobic program i wywalic przy okazji DPf'a. dlatego nie kumam ze musisz wywalic 6k na uzyskanie 20km+ skoro wiesz ze masz te 170KM. Słuchaj ja tylko mówie co usłyszałem od Rogala, żeby program dał efekt musze wymienić wtryski bo przyrost mocy jest niewielki po programie jeśli dobrze pamiętam to wyszło Rogalowi coś około 180KM i niecałe 400 Nm (chyba 399Nm). Obecnie mam 360 Nm i 167,5 KM. Czyli jesłi chce wskoczyć na powiedzmy 195 KM... to włąsnie musze wsadzić 6-7 tys. PLN na wymianę wtrysków. Co do DPF-a, to Rogalotti powiedział mi że dopóki nie ma z nim problemów to nie ruszać i nie wywalać bo nie ma po co. [br]Dopisany: 02 Styczeń 2011, 22:07_________________________________________________ ori hamulce 2000PLN ? chyba zartujesz... moze po cenach ASO tak tak, ja mówie o cenach ori w ASO. A ile według ciebie można nowe ori kupic tarcze + klocki? pytam żebym miał porównanie.
Flyer Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Nie kupuj tarcz/klockow w ASO, kupuj markowe zamienniki! Moja rada jest taka - jak chcesz polepszyc hamulce to poszukaj w dobrej cenie zaciskow i jarzm od 3.0TDI / 2.0TFSI, do Twojej mocy spokojnie wystarcza, zalozysz 16" na zime. Ceny tarcz i klockow sa niewiele wyzsze od seryjnych. Jak bedzie za malo, to wzmocnisz sobie tyl na 288mm.
filip1001 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Czyli jesłi chce wskoczyć na powiedzmy 195 KM... to włąsnie musze wsadzić 6-7 tys. PLN na wymianę wtrysków. nawet więcej, często wychodzi to bliźej 8K za 4 sztuki niż 6K + wymiana
mgtan Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2011 Fly 3.0 TDi to mówisz o ~320mm? czy ~345mm to tak czy siak będe musiał kupić Alu na zime i wóczas 17 cali odrazu łyknę, bo teraz mam 16 ale stal. No włąsnie filip 8k, czyli mam nadzieje że teraz już kumacie kierunek modów? ja szukałem swojego A4 kilka miechów... i nie znalazłem w tamtej chwili nic ciekawszego co by spełniało moje wymogi. Wyszedłem z założenia że lepiej 170 KM bez wysilenia i podkręcania niż 140 żyłowane.
akjam Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Ja u siebie też będę może na wiosnę zmieniał hamulce od 3.0TDI...
mgtan Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2011 a wogóle to apropos wtrysków, to chodziłem po forach zagranicznych i chyba na jakimś w DE był koleś co zamontował w BRD jakieś inne wtryski - wydajniejsze - i wyszło go i tak troche taniej niż te seryjne. Wiecie czy to jest w BRD wogóle możliwe? Jesli tak co co to za wtryski mogłyby być? Z ciekawostek to: Jak byłem w MrMotors, to chłopaki mówili że BRD można bezpiecznie ciągnąć do 230 KM przy wtryskach i Bigturbo. Coprawda uważam że u mnie mija się to z celem, bo nie mam Q a i tak zwykłe 2.0 TFSi 200 KM bedzie lepiej się zbierać.
adamooo Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 patrox miał w ośce b7 ponad 240 kucy i jechało bez problemów..
RS Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 a wogóle to apropos wtrysków, to chodziłem po forach zagranicznych i chyba na jakimś w DE był koleś co zamontował w BRD jakieś inne wtryski - wydajniejsze - i wyszło go i tak troche taniej niż te seryjne. Wiecie czy to jest w BRD wogóle możliwe? Jesli tak co co to za wtryski mogłyby być? Bylbym wdzieczny jakbys znalaz to forum dla mnie
mgtan Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2011 patrox miał w ośce b7 ponad 240 kucy i jechało bez problemów.. miał 240 KM z 2.0 TDi? nie miał problemów że mieliło jak głupie? jaki był motor bazowy i co robił do tej mocy? a wogóle to apropos wtrysków, to chodziłem po forach zagranicznych i chyba na jakimś w DE był koleś co zamontował w BRD jakieś inne wtryski - wydajniejsze - i wyszło go i tak troche taniej niż te seryjne. Wiecie czy to jest w BRD wogóle możliwe? Jesli tak co co to za wtryski mogłyby być? Bylbym wdzieczny jakbys znalaz to forum dla mnie Ba! jakbym miał to bym link podesłał, jak przeglądałem to jeszce wtedy nie byłem świadomy że mnie to dotknie gadałem z jednym mistrzem od TDi 1.9, fanatyka, powiedział ze rozejrzy się czy to możliwe o iel będzie miał dostęp do 2.0 TDi
adamooo Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 http://img208.imageshack.us/i/patroxbigturbo.jpg/
MAGIC87 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 chciało by sie miec taki płaski moment
mgtan Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2011 adamoo, z jakiego to motoru było rezane i co było robione? jest to auto zaprezentrowane na forum? bo wspominałeś że jest to Ex auto Patroxa [br]Dopisany: 02 Styczeń 2011, 23:15_________________________________________________Tygrys, patrzę że akurat Adamoo napisał Fratelli lub Firad. zresztą u Rogala rzeźbili swego czasu Paska co miał Fratelli http://mrmotors.pl/projekty.php?id=16 Tygrys, a Ty wymieniałes wtryski wkońcu czy czyściłes tylko? Zastanawiałem się jescze czy to nei ten sam problem co mia yatkha u siebie czyli nieszczelność i uciekało ciśnienie http://img245.imageshack.us/img245/3788/51212027.jpg a teraz doczytałem na forum że ktoś w Lublinie robi komiel i coś wymienia we wtryskach i podobno jest koaz a koszt poniżej 1000 PLN
Flyer Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 3.0TDI to wlasnie 320mm, 2.0T tak samo. Zalozysz na to przerozne felgi, nawet 16" na zime. cos dla Ciebie, SID ma 1 zestaw na sprzedaz: http://www.sportaudi.pl/forum/viewtopic.php?t=643
mgtan Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 uuu....aaaa... ale cacko... klocki trw... a reszta zabawek to czyja produkcja? srednica tarcz 320mm?[br]Dopisany: 03 Styczeń 2011, 13:05_________________________________________________teraz juz wiem, 330mmBrembo i uzywane zaciski 4-tloczki... 2200 PLN. Pomysle o tym.[br]Dopisany: 03 Styczeń 2011, 13:07_________________________________________________a co do autaPatroxa, ciekawejak z żywotnościa przy takiejmocy 240 KM z 2.0 TDi. Z BRD to chyba myśle bezpieczna zmiana to okolice 200km?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się