mgtan Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2011 to się wie... zobaczę może się zmierze z tym tematem w ten weekend bo mimo że gwint mam to plastiki sa cichutko nic nie stuka nic nie puka... po za tym jednym małym cholerstwem[br]Dopisany: 24 Sierpień 2011, 12:45_________________________________________________Siema ponownie... Pytanie z ciekawości... Czy ktoś z was się styknął z modem typu silnik BRD + turbo z CAHA (170 CR) podobno efekty są znaczne, szczególnie jeśli wtryskiwacze są już Conti a nie Siemens. Pisze podobno, jest to temat który usłyszałem ale jakoś podchodzę do tego z wielką rezerwą. Nie widziałem jeszcze 2.0 TDi 170 PD/CR powyżej 210 km.
turdzi Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Jaro4444 ma takie turbo u siebie tyle ze ma uklad wtryskowy boscha , o ile dobrze pamietam to cos kolo 215 i 450.Musial byc go zagadac.Dla mnie tylko zaczyna to byc przerostem nad mozliwosciami przeniesienia napedu.Jak dla mnie szkoda zachodu , chyba ze ci turbo padlo i musisz tak czy siak wymienic.
mgtan Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Pytalem z ciekawosci. u mnie bebechy w aucie maja sie obecnie wzorowo nie planuje takiego moda bo nie ma po co.
turdzi Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 dla 10 KM chyba nie warto pakowac 3K .
Ponior Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 dla 10 KM chyba nie warto pakowac 3K . Ale może dla 30nm już warto, to czuć.
mgtan Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Mod ciekawy jeśli naprawdę komuś padnie turbina w BRD, u mnie narazie brak oznak oby coś było nei tak z nią stąd pytanie czysto teoretyczne było.
turdzi Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 ciagdzie wilka na ciemna strone mocy
Dev Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 evo.org.pl :blink: :blink: fajne forum, ciekawe rzeczy piszą....
mgtan Opublikowano 2 Września 2011 Autor Opublikowano 2 Września 2011 ale że ja?? na EVO? no coś ty :naughty:[br]Dopisany: 31 Sierpień 2011, 09:06_________________________________________________NEWS z wczoraj... POLECIAŁ WTRYSKIWACZ ZNOWU NEWS z dzisiaj serwis wymienia to za darmo!! Jedyny warunek to serwisowanie w ASO regularne :> :> :>
topor Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 ale że ja?? na EVO? no coś ty :naughty:[br]Dopisany: 31 Sierpień 2011, 09:06_________________________________________________NEWS z wczoraj... POLECIAŁ WTRYSKIWACZ ZNOWU NEWS z dzisiaj serwis wymienia to za darmo!! Jedyny warunek to serwisowanie w ASO regularne :> :> :> ....
mgtan Opublikowano 2 Września 2011 Autor Opublikowano 2 Września 2011 tak miałeś rację nie ma limitów kilometrów jedynie musi być prowadzona książka serwisowa i auto w ASO na przeglądach.
mgtan Opublikowano 4 Września 2011 Autor Opublikowano 4 Września 2011 Czyli tym sposobem mamy bezproblemowego diesla od Audi w B7 po za 3.0 .... Bezproblemowego - czytaj kosztów brak w razie awarii
filip1001 Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 Czyli tym sposobem mamy bezproblemowego diesla od Audi w B7 po za 3.0 .... Bezproblemowego - czytaj kosztów brak w razie awarii jak to bezproblemowego :gwizdanie: a pękające głowice w BRD ? a problem z nietrzymaniem mocy ? DPF ? Dwumas? o napedzie pompy oleju nie wspominam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się