Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] A4 S-line 2.0 TDi 170 by mgtan


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

co do motoru to podejrzewam, że teraz następne moje auto będzie to V6 znowu, bo można połączyć całkiem przyjemną pracę silnika ( kultura pracy, ale i dynamika, osiągi, elastyczność przy wyprzedzaniu) z "w miarę akceptowalnym zużyciem paliwa",

tym bardziej, że w dzisiejszych realiach bynajmniej ja nie lubię przyzwyczajać się do auta i jeździć nim porządnych kilka lat, a pakowanie w używane kilkuletnie auto jakichś 10tys z miejsca żeby auto w miarę bezawaryjnie jeździło i sprzedaż auta od tego momentu po 2 latach + utrata wartości itd. uważam za bezsensowne , po części argumentuję to faktem, że nie mało jeżdżę, i nie powiedziane, że za jakieś 2 lata przy moich przebiegach znów byłaby konieczna wymiana wtrysków ( a czy ASO za 2 lata będzie je wymieniać za free- nie wiadomo), może jestem zbyt skąpy czy cuś, ale tak po prostu uważam, że jak już Audi zrobiło taką śmierdzącą kupę jakimi są wtryski siemens'a to powinno je od dawna wymieniać na nowe za free, a nie po czasie wpadli na taki pomysł, jak już większość posiadaczy Audi szukając tańszego rozwiązania niż ASO wymieniła wtryski w stacjach nieautoryzowanych...

Amen.

mgtan, oby autko jak najdłużej jeździło bezawaryjnie :good: :good:

Opublikowano

Tak czy siak to dalej jest diesel i już. To że benzyna chodzi inaczej to oczywiste. to tylko R4 TDI.

oczywiscie , ale zobacz jak chodzi 2.0 TDI w B8........... jak bys nie widzial obrotomierza to bys nie wiadzial ze to TDI.Tak to powinno wygladac w tej klasie.

PD oczywisice fajne i w latach 90 rewolucyjne bo to byb pierwszy diesel ktory jechal ! ale czas robi swoje a 20 lat w motoryzacji to duzo.

oczywiście że tak... CR dał nową jakość do diesla. Co do CR to zastępczą mam Insignie 1.9 160 na CR i mimo że ma CR to jest koszmar... plastik fantastic duże spalanie i odgłos klekotania.

Opublikowano

tak na marginesie to siemens chyba juz nie robi wtryskow do BRD tylko continental;)

Opublikowano

:good:

Świton paczkowski zapewnia ze sa one duzo lepsze i awarie są niespotykane;)

Opublikowano

załóżmy, że to prawda, ale ich cena w dalszym ciągu jest wysoka, bo ok 2 2,5K PLN minimum :gwizdanie:

a z przywileju wymiany za free skorzystać może pewnie stosunkowo niewielki odsetek posiadaczy BRD, śmięwątpić, że nawet nie każde ASO to oferuje ( ASO, do którego mam najbliżej jest kierowane przez żywego cfaniaka, który jak ma okazję zarobić to z niej korzysta, chyba, że centrala Audi dała taki rozkaz, że wymieniać tym, którzy mają pełną obsługę ASO za free).

mgtan, ciekaw jestem jeszcze jednego, chociażby w AV, czy na życzenie klienta wymienią oni wszystkie wtryski od razu ? czy pojedynczo? :gwizdanie:

Opublikowano

Cena wtrysku nieregenerowanego 1850 PLN :)... po regeneracji 1450 PLN :) Ceny z 2.09.2011 - mowa o wtrysku Continental - literka T.

Kogo to dotyczy? oczywiście że tych co jeżdzą i serwisują w ASO tak to by każdy przyjeżdzał lejąc olej opałowy.

Co do wymiany - wymiana uszkodzonego wtrysku i listwy.

Co do kampani - jest to ogólno europejska - w AV tez nie wieldzieli na początku - zaczął przy mnie koleś dłubać w jakiś tam ich materiałach i była akcja producenta (czy jakoś tak). Tak czy siak mi się to podoba - wkońcu normalnie jest.

Opublikowano

jak czytam o dieslach i Waszych doswiadczeniach, to sie ciesze, ze mam benzyne :decayed: ...do ktorej wtrysk kosztuje 150PLN, pompa paliwa 600PLN, a rozrzad tyle co do zwyklego TDI :D

Opublikowano

a średnie spalanie to 20l/100 :kox:

Opublikowano

a średnie spalanie to 20l/100 :kox:

wlasnie dzis wrocilem z weekendu, w trasie w 2 osoby z pelnym bagaznikiem - opitolilo niecale 10l, a jazda w miare dynamiczna, sporo wyprzedzania jak to w strone Mazur... :) miasto caly czas 12-16.

Opublikowano

dlatego moje nastepne auto to sedan z AGB;)

Opublikowano

a średnie spalanie to 20l/100 :kox:

wlasnie dzis wrocilem z weekendu, w trasie w 2 osoby z pelnym bagaznikiem - opitolilo niecale 10l, a jazda w miare dynamiczna, sporo wyprzedzania jak to w strone Mazur... :) miasto caly czas 12-16.

no to czas najwyższy zmienić silnik na 2,7 biT :decayed::evil:

Opublikowano

Flyer sadzac po avatorze chyba ogladasz moj ulubiony serial :cool1:

:decayed:

sorry za OT

Opublikowano

wlasnie dzis wrocilem z weekendu, w trasie w 2 osoby z pelnym bagaznikiem - opitolilo niecale 10l, a jazda w miare dynamiczna, sporo wyprzedzania jak to w strone Mazur... :) miasto caly czas 12-16.

10/l to jak moje 1,8t hym- faken trzeba odkładac na 2.7
Opublikowano

wiadomo, ze w wiekszosci warunkow 2.7 zje wiecej niz 1.8t, nie przesadzajmy, cudow nie ma :)

ale w trasie ten silnik potrafi byc oszczedny, w miescie z korkami juz nie.

chociaz bajkowi 2.0t pali wiecej jak mi :decayed:

Opublikowano

hehe zalezy od tego jaką ma się noge - ja dziś lecieałem do Góry Kalwarii i je..ne obiazdy więc pedał w podłodze efekt 8,8 l/100km a jazda dynamiczna (bradzo). W drodze powrotnej normalna bez niepotrzebnego skakania itp jazda 80-90 km/h i efekt 5.4 :tongue4:

Opublikowano

chociaz bajkowi 2.0t pali wiecej jak mi :decayed:

nie ma lekko :decayed:

po mieście na baku do rezerwy zrobię ze 330 - nie jest źle :polew:

Opublikowano

chociaz bajkowi 2.0t pali wiecej jak mi :decayed:

nie ma lekko :decayed:

po mieście na baku do rezerwy zrobię ze 330 - nie jest źle :polew:

to bogato :gwizdanie: :gwizdanie:
Opublikowano

chociaz bajkowi 2.0t pali wiecej jak mi :decayed:

nie ma lekko :decayed:

po mieście na baku do rezerwy zrobię ze 330 - nie jest źle :polew:

STI to ja czasem 200 nie moge zrobic :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...