bouzuki Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Czy do zmiany standardowych hamulców na 312 mm w B6 AVB oprócz zacisków,jarzm,tarcz i klocków będę potrzebował jeszcze jakichś dodatkowych części? Mam zamiar pobawić się końcem tego tygodnia i nie chciałbym zostać z rozgrzebanym samochodem na weekend.
Jarol Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Tu masz temat w którym jest wszystko opisane: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=23904.0 i na przyszłość użyj opcji szukaj.
bouzuki Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Kolego,chyba jednak Ty powinieneś dokładnie przeczytać mojego posta uwzględniając typ samochodu,który mam w profilu-AVB. Cały temat,do którego mnie odsyłasz i który zresztą przeczytałem wcześniej niż otworzyłem nowy temat jest o autach AWX i AVF,które mają zamontowane tarcze 288 mmm.Nie ma w nim ani jednego zdania o AVB.Z tego co doczytałem w innych tematach na forum,bez odsyłania mnie do nich,to AVB ma fabrycznie zaciski LUCAS i tarcze 280 mmm. Stąd zadałem pytanie oczekując krótkiego TAK lub NIE. Pozdrawiam
Jarol Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Nie ma znaczenia czy masz 280 czy 288 bo i tak wymieniasz praktycznie wszystko to samo czyli: - Zaciski z jarzmami - Klocki - Tarcze Reszta czyli np. osłony za tarczami czy przewody hamulcowe są dokladnie takie same. W 288mm można by zostawić ori zaciki i klocki ale raczej nigdzie nie kupisz samych jarzm pod 312 więc i tak musisz kupić komplet. A klocki warto przy jednej robocie od razu zapodać nowe.
bouzuki Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2010 I o taką odpowiedż mi chodziło.Dziękuję.[br]Dopisany: 02 Sierpień 2010, 13:54_________________________________________________A więc jestem po wymianie hamulców na 312mm.Są dwie różnice pomiędzy adaptacją hamulców 280 mm,jakie ma AVB,a 288 mm,które ma AWX. W AVB płyn hamulcowy jest doprowadzany przewodami gumowymi,które przy zaciskach przechodzą w miedziane. Te miedziane są śmiesznie wyprofilowane i nie pasują do zacisków 312 mm.Trzeba je skracać lub inaczej rozwiązać sprawę. Problem rozwiązałem kupując dwa dłuższe przewody gumowe,którymi zastąpiłem stare rozwiązanie. Aby podczepić przewody hamulcowe,ABS oraz te od czujników klocków musiałem przełożyć blaszki podtrzymujące ze starych zacisków,bo przy kupionych nie było.Ten z lewej strony przełożyłem na prawą,a ten z prawej na lewą.I wtedy wszystko spasowało.
marewel Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Popelniles blad bo nie kupiles zaciskow razem z metalowymi przewodami które sa od tego by schładzać plyn.
Dev Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 kolejny błąd to przejście na 312/25mm :> mógł od razu wrzucac 320/30mm
piotrsob1 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Nieee noooooooo, ja do stukonnego tdika to bym zapodał hample chociaż od RS-a
bouzuki Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Chciałem zapodać hamulce od Lotusa,ale felgi mi nie weszły.
siemian Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Nieee noooooooo, ja do stukonnego tdika to bym zapodał hample chociaż od RS-a no ja się nad takowymi coraz częściej się zastanawiam...
Wihajster Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Nieee noooooooo, ja do stukonnego tdika to bym zapodał hample chociaż od RS-a no ja się nad takowymi coraz częściej się zastanawiam... i tak je przegrzejesz :gwizdanie:
marewel Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Wiec może lepiej poczekać az ktos wymyśli ceramiczne kity
Dev Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 chcesz ceramikę do A4 ???? bardzo proszę: http://www.movitbrakes.com/produkte/keramik/
siemian Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 chcesz ceramikę do A4 ???? bardzo proszę: http://www.movitbrakes.com/produkte/keramik/ :kox: :slina: :drool: :drool: :buhaha: teraz to chyba nie zasnę... :decayed:
Dev Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 a chcesz znac ceny ???? zaczynają sie od 5 ojro netto za kpl na oś :polew: :polew:
siemian Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 a chcesz znac ceny ???? zaczynają sie od 5 ojro netto za kpl na oś :polew: :polew: wiem dlatego nie zasne... Tak to bym sobie kupił i byłby spokój... :decayed: :naughty:
Dev Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 to w czym problem ? :> :> :> :> :> :> :> :>
siemian Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 nie mam drobnych :polew: :polew: :polew:
Dev Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 nie szkodzi, i tak tam nie mieliby wydac drobnych :polew: :polew: :polew:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się