kkrawat Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 powiem ci to co ci kazdy powie - wyjeb ten zamiennik do kosza
Buba Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 powiem ci to co ci kazdy powie - wyjeb ten zamiennik do kosza +1 Przepływka BOSCH kosztuje z 350zł a przynajmniej wiesz co masz
JUZIU Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 powiem ci to co ci kazdy powie - wyjeb ten zamiennik do kosza +1 Przepływka BOSCH kosztuje z 350zł a przynajmniej wiesz co masz żaden zamiennik nie wchodzi w gre tylko ori wiem bo sam wymieniałem i wcale nie kosztowała ona 350zł tylko dużo wiecej
moskal Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 żaden zamiennik nie wchodzi w gre tylko ori wiem bo sam wymieniałem i wcale nie kosztowała ona 350zł tylko dużo wiecej koleżko to jeszcze zalezy od nr przeplywki , moze kosztować 100pln a może kosztowac ponad 500pln (taka jaka miał na sprzedanie CoLo )
Buba Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 powiem ci to co ci kazdy powie - wyjeb ten zamiennik do kosza +1 Przepływka BOSCH kosztuje z 350zł a przynajmniej wiesz co masz żaden zamiennik nie wchodzi w gre tylko ori wiem bo sam wymieniałem i wcale nie kosztowała ona 350zł tylko dużo wiecej A kto robi przepływki do audi? 350zł jeśli oddasz w rozliczeniu starą. Nie wiem jak teraz ale jak ja wymieniałem to jakoś tak kosztowała
moskal Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 A kto robi przepływki do audi? 350zł jeśli oddasz w rozliczeniu starą. Nie wiem jak teraz ale jak ja wymieniałem to jakoś tak kosztowała mozna kupić używke ale tylko z pewnego źródła
Buba Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 A kto robi przepływki do audi? 350zł jeśli oddasz w rozliczeniu starą. Nie wiem jak teraz ale jak ja wymieniałem to jakoś tak kosztowała mozna kupić używke ale tylko z pewnego źródła jasne że można
moskal Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=przep%C5%82ywomierz+1.8T
JUZIU Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 żaden zamiennik nie wchodzi w gre tylko ori wiem bo sam wymieniałem i wcale nie kosztowała ona 350zł tylko dużo wiecej koleżko to jeszcze zalezy od nr przeplywki , moze kosztować 100pln a może kosztowac ponad 500pln (taka jaka miał na sprzedanie CoLo ) masz racje ja akurat miałem ta droga [br]Dopisany: 12 Październik 2011, 10:32_________________________________________________i do tego ori z serwisu
moskal Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 i do tego ori z serwisu nie było nic na rynku wtórnym ???
JUZIU Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 jak dobrze pamietam to było podpinanych 5 przepływek i zamienników i bosha kupywane z intercarsie i innych takich ale na każdej dupowato chodzil dopiero ta za około tysiaka była ok ale przynajmniej jeżdzi
Inkognito Opublikowano 12 Października 2011 Autor Opublikowano 12 Października 2011 a więc masakra... założyłem n75 od brata i zmieniłem przepływkę na ori i teraz na 1 biegu turbo dmucha około 1 bara wrzucam 2 turbo dmucha 0,4 bara i tak na każdym wyższym biegu na moje może przełonczać się na tryb awaryjny choć śmiesznie bo, zgasiłem silnik i po odpaleniu ruszyłem z 2 biegu turbo też dmucha 0,4 bara... a na 1 biegu turbo dmucha około 1 bara masakra... rezultat jest taki że kupuje nowe n75 tylko mocniejsze?? mam ori przepływkę i śmigam stroić auto... i mam nadzieję końcu będzie ok... ;([br]Dopisany: 12 Październik 2011, 19:36_________________________________________________Moskal,Kwadrat i Buba przepraszam za trucie d*py...
Buba Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 jak wymieniłeś N75 na inne i dalej masz to samo to wnioskujesz że trzeba kupić nowe
Inkognito Opublikowano 12 Października 2011 Autor Opublikowano 12 Października 2011 jak wymieniłeś N75 na inne i dalej masz to samo to wnioskujesz że trzeba kupić nowe jest zupełnie inaczej niż było... wtedy po prostu zbytnio nie widzę innego wyjścia. chce kupić mocniejsze n75 by w razie co nie było problemu i jadę stroić auto na 100% dobrych klamotach. co innego proponujesz??
Buba Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 co znaczy mocniejsze N75 ? jaki jest sens takiego zakupuw Twoim przypadku? po 50 argumentów bo ja nie rozumiem twojej koncepcji
Inkognito Opublikowano 12 Października 2011 Autor Opublikowano 12 Października 2011 po prostu pomyślałem sobie że kupie n75 z rs2 w razie czego by czasem nie klękło za szybko lub nie puszczało ciśnienia. no i dopiero będzie konkretnie strojone auto tak jak powinno z każdym podzespołem który działa tak jak powinien. bo w tej chwili pewnie jest tak jak piszecie program do podtarcia d..y bo jak dobrze rozumiem jeśli n75 było wadliwe to nie mógł napisać dobrej mapy by to wszystko współgrało i teraz jak jest założone sprawne jest jak jest chyba że jeszcze coś nie gra... na vagu w tej chwili nie wyskakują żadne błędy prócz uszkodzenie pamieci wewnętrznej ROM ale to chyba przez wgranie wirusa...
Pucek Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 Najpierw odwiedził bym kumatego mechanika czytaj gościa który ma łeb na karku i wie co w takim 1.8T może niedomagać, a następnie udał bym się do dobrego tunera, nie koniecznie taniego, żeby mieć problemy z głowy, ale skoro Ty kombinujesz jak koń pod górkę i wymieniasz osprzęt silnika o którym nie masz pojęcia no to wymieniaj dalej wszystko po kolei bo najwidoczniej masz wystarczająco dużo gotówki na takie zabawy Osobiście jechał bym nawet i 500km ale odwiedził bym DOBREGO TUNERA, który na miejscu zdiagnozuje silnik, a następnie namiesza w sterowniku np. Digitun - Śląsk...
Inkognito Opublikowano 12 Października 2011 Autor Opublikowano 12 Października 2011 Najpierw odwiedził bym kumatego mechanika czytaj gościa który ma łeb na karku i wie co w takim 1.8T może niedomagać, a następnie udał bym się do dobrego tunera, nie koniecznie taniego, żeby mieć problemy z głowy, ale skoro Ty kombinujesz jak koń pod górkę i wymieniasz osprzęt silnika o którym nie masz pojęcia no to wymieniaj dalej wszystko po kolei bo najwidoczniej masz wystarczająco dużo gotówki na takie zabawy Osobiście jechał bym nawet i 500km ale odwiedził bym DOBREGO TUNERA, który na miejscu zdiagnozuje silnik, a następnie namiesza w sterowniku np. Digitun - Śląsk... czytałeś od początku?? po wgraniu pierwszego programu nie szło shamować auta bo spadły mi węże z dolotu... po zrobieniu tego koleś przyjechał do mnie i jak wjechałem na hamownie zrobił wykres i powiedział tak " coś jest nie tak z n75 jak to zrobisz przyjedź" więc ja tetram z n75 mi do głowy wpadło b wzmocnić DV... z tego co wiem koleś dobrze ogarnia chip tuning a jak każdy tu wie AEB nie jest łatwe do zrobienia powiedział że jak będę miał zrobione te nieprawidłowości które wychodzą w praniu wtedy będzie szło dobrze wystroić auto.
Pucek Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 Twoja sprawa, takich tunerów którzy "się znają" jest w ciul, Twoim błędem było to że od razu po swapie założyłeś mocniejsze graty, zamiast pojeździć jakiś czas serią, doprowadzić do idealnego stanu silnik a następnie wykonać modyfikacje, teraz nie wiesz czy te problemy są od swapa, czy przez wykonane modyfikacje, mnie tak pokierował Gregory i do teraz auto jeździ bez najmniejszego kłopotu, to samo polecę każdemu, najpierw seria sprawna w 100%, potem mody
Inkognito Opublikowano 12 Października 2011 Autor Opublikowano 12 Października 2011 Twoja sprawa, takich tunerów którzy się znają jest w ciul, Twoim błędem było to że od razu po swapie założyłeś mocniejsze graty, zamiast pojeździć jakiś czas serią, doprowadzić do idealnego stanu silnik a następnie wykonać modyfikacje, teraz nie wiem czy te problemy są swapa, czy przez wykonane modyfikacje, mnie tak pokierował Gregory i do teraz auto jeździ bez najmniejszego kłopotu, to samo polecę każdemu, najpierw seria sprawna w 100%, potem mody tak ale wydawał bym 2x kasę bo nie miałem wszystkich klamotów od seri bo była lekko zdekompletowana więc na pierwszy ogień przyszedł tip i fmic bo tego nie miałem turbo było do regeneracji wiec włożyłem k04 a kata wywaliłem bo stwierdziłem że jak mam silnik wywalony to łatwiej auto jeździło i było git a jak pojechałem na program wyszły wszystkie niedogodności nie szczelny dolot a teraz n75 i z stąd te kłopoty. ;([br]Dopisany: 12 Październik 2011, 23:14_________________________________________________Pucek teraz czasu nie cofnę muszę iść dalej i robić tak by było si... diabeł tkwi w szczegółach podejrzewam że to będzie pierdoła raz że n75 a dwa nie wystrojone dobrze auto... a tu szukam rad nie karcenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się