Inkognito Opublikowano 25 Października 2011 Autor Opublikowano 25 Października 2011 jezeli dv bedzie nieszczelna to auto bedzie zamulone bo nie zostanie osiagniete zalozone doladowanie. jest tez odwrotna opcja - "zapieczona" dv - ale to jest akurat dzwiek tak charakterystyczny ze zwrocilbys na niego uwage czytałeś jaki mam objaw?? wiem że wcześniej doszliśmy do tego że jest to nie dokończony soft ale chce wykluczyć też inne możliwości.
marcindlug Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 a kiedy byl wymieniany dv ? bo przyjalem zalozenie ze wymieniles skladajac auto. jezeli tego nie zrobiles i nie wiadomo ile ma nalatane aktualny zaworek to nie bylo to madre z Twojej strony... dv odgrywa ogromna role ! w przypadku kiedy dv jest "zapieczony" i nie otwiera sie to przy zmianie biegu na pelnym booscie zauwazysz na wskazniku skok doladowania. moze to jest przyczyna wpadania auta w tryb awaryjny ?
Inkognito Opublikowano 25 Października 2011 Autor Opublikowano 25 Października 2011 a kiedy byl wymieniany dv ? bo przyjalem zalozenie ze wymieniles skladajac auto. jezeli tego nie zrobiles i nie wiadomo ile ma nalatane aktualny zaworek to nie bylo to madre z Twojej strony... dv odgrywa ogromna role ! w przypadku kiedy dv jest "zapieczony" i nie otwiera sie to przy zmianie biegu na pelnym booscie zauwazysz na wskazniku skok doladowania. moze to jest przyczyna wpadania auta w tryb awaryjny ? no niestety nie wymieniłem DV ja mam objaw taki. i to objaw dopiero po programie... kiedy zapinam trzeci bieg i wciskam pedał w podłogę doładowanie idzie mi mniej więcej do 1.3 bara i po chwili doładowanie spada i turbo przełącza się w tryb awaryjny... jak odpuszczam gaz zupełnie i wciskam go z powrotem auto znów śmiga doładowanie idzie powyżej 1 bara i znów sytuacja się powtarza
marcindlug Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 ja mysle ze to kwestia programu ale tak czy inaczej wymiany dvki nie unikniesz
Inkognito Opublikowano 30 Października 2011 Autor Opublikowano 30 Października 2011 na dogranie programu jadę w piątek a DV w przyszłym miesiącu che kupić pro perfet niby mocniejsze... [br]Dopisany: 25 Październik 2011, 22:20_________________________________________________a więc po wizyćie u tunera i całym dniu kombinacji z programem coś nie wytrzymuję w aucie od 1 bara rozłącza turbo hmmm podejrzenia jakie padły to DV, nie trzyma WG trzeba by go wyregulować pompa paliwa i sterownik paliwa. hmmm na moje naj bardziej prawdo podobne jest chyba WG i DV
Gość Damian A4 Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 Jednaj po SWAPie ciężko to ogarnąć
Inkognito Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Opublikowano 4 Listopada 2011 Jednaj po SWAPie ciężko to ogarnąć podejrzewam że i jak bym miał AEB od początku w tym aucie było by tak samo ciężko po prostu dużo modyfikacji i z tego te wszystkie problemy [br]Dopisany: 30 Październik 2011, 19:02_________________________________________________jutro jest ostatnia szansa wyjmuję turbo i idę na regulację no i wszystko wtedy będzie jasne...[br]Dopisany: 03 Listopad 2011, 14:16_________________________________________________pojawiła sie pewna iskierka nadziei jest coś co zastępuje map sensor jest to baro sensor i chyba tam leży pies pogrzebany...
Buba Opublikowano 4 Listopada 2011 Opublikowano 4 Listopada 2011 możesz wytłumaczyć to ostatnie bo nie bardzo rozumiem
marcindlug Opublikowano 4 Listopada 2011 Opublikowano 4 Listopada 2011 baro sensor nie zastepuje map sensora. mapsensor pokazuje cisnienie panujace kolektorze, baro sensor sluzy jako punkt odniesienia dla korekt doladowania - pokazuje cisnienie atmosferyczne i nic wiecej.
Inkognito Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Opublikowano 5 Listopada 2011 baro sensor nie zastepuje map sensora. mapsensor pokazuje cisnienie panujace kolektorze, baro sensor sluzy jako punkt odniesienia dla korekt doladowania - pokazuje cisnienie atmosferyczne i nic wiecej. ale n75 bierze też z niego sygnał bo po odłączeniu tego czujnika jest wielka poprawa... :> to znaczy auto pompuje tyle ile jest przypisane w programie trzyma doładowanie i go nie odcina tyle że od dołu jest trochę nie teges ale jak napisałem kiedy nie jest podłączony czujnik[br]Dopisany: 04 Listopad 2011, 23:57_________________________________________________
darooo Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Zrobiliśmy dziś logi przepływki więc wrzucam: z bar sensorem - http://vaglog.rtnet.pl/daro87_62324.html bez bar sensora - http://vaglog.rtnet.pl/daro87_62325.html bez bar sensora ulica - http://vaglog.rtnet.pl/daro87_62326.html bez bar sensora ulica ori maf - http://vaglog.rtnet.pl/daro87_62327.html bar sensora ulica ori maf - http://vaglog.rtnet.pl/daro87_62328.html przyspieszenie i spalanie - http://vaglog.rtnet.pl/daro87_62329.html
darooo Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Panowie, czy barsensor który jest w skrzynce ECU prócz wtyczki ma jakieś inne wyjście? Tzn. jakiś wężyk wyprowadzany po za skrzynkę ECU? Niektóre 1.9tdi mają takie cudo w skrzynce ECU ale nie wiem czy to nie czasem map sensor, nie orientuję się do końca...
Kowi87 Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Panowie, czy barsensor który jest w skrzynce ECU prócz wtyczki ma jakieś inne wyjście? Tzn. jakiś wężyk wyprowadzany po za skrzynkę ECU? Niektóre 1.9tdi mają takie cudo w skrzynce ECU ale nie wiem czy to nie czasem map sensor, nie orientuję się do końca... w 1,9 to map sensor jest
Buba Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Zrobiliśmy dziś logi przepływki więc wrzucam: z bar sensorem - http://vaglog.rtnet.pl/daro87_62324.html bez bar sensora - http://vaglog.rtnet.pl/daro87_62325.html bez bar sensora ulica - http://vaglog.rtnet.pl/daro87_62326.html bez bar sensora ulica ori maf - http://vaglog.rtnet.pl/daro87_62327.html bar sensora ulica ori maf - http://vaglog.rtnet.pl/daro87_62328.html przyspieszenie i spalanie - http://vaglog.rtnet.pl/daro87_62329.html nic z tego nie rozumiem ale moze przez to że zmeczony jestem... przepływa 140g to lekko wiecej niz seria
Inkognito Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Opublikowano 17 Listopada 2011 jutro cień ostatniej szansy zakładam mocniejszą DV-kę i test jeśli nie to to wojna z tunerem [br]Dopisany: 17 Listopad 2011, 13:39_________________________________________________mam 3 kolory sprężyn do DV którą włożyć??
pawelwarsze Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 zielona jesli to forge czyli najmieksza
Inkognito Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2011 zielona jesli to forge czyli najmieksza nie wiem jaka jest w środku w kartonie była żółta i czerwona a i to nie jest forge[br]Dopisany: 20 Listopad 2011, 22:55_________________________________________________dziś włożyłem przepływkę 3" i kryzys z softem zażegnany mała korekta i powinno być si bo już nie odcina mi doładowania [br]Dopisany: 29 Listopad 2011, 23:49_________________________________________________dziś po strojeniu wyszło 205Ps i 300Nm co wy na ten wynik??
Inkognito Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2011 mało coś... tyż tak mówię co prawda auto ma buta ale to jeszcze nie to. troszkę słabo utrzymuję mi doładowanie... na moje to powinno być z 20 więcej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się