M@rk Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 1. Sprawa wyglada tak wracalem dzisija z pracy z zalaczona klima i wszytsko dzialalo , wylaczylme klime bo podjechalme pod dom , chcialme jechac na garaz odpalilem auto i zaczelo nawiew i tylko zaczelo leciec cieple wrecz gorace powietrze z nawiewu ( zero zimnego) , po zalaczeniu klimatyzacji ( czyli wiatraka z klima dziala , silnik zaczal pracowac inaczej , rurki z klimy zimen wrecz schodzone , ) a z nawiewu i tak leci caly czas gorace powietrze . Co mam robic ? 2. nagle po zalaczeniu nawiewu na max. zacza sie wydobywac dziwny swist spod schowka !! i tez nie wiem co mam robic !! Piszcie wszytsko co was przychodzi do glowy !! Auto odrazu rozkrecilem i czeka na jakies propozycje !! -------
batolini Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Zapewne masz zablokowaną klapę pod pod filtrem pyłkowym i dodatkowo rozregulował się panel klimatronika. Sprawdź błędy na kanale 1c klimatronika czy nie masz błędu 15.5 lub 15.7 po włączeniu zapłonu sprawdź czy panel klimatronika miga jednostajnie przez jakieś 3 min
robo1 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Witam-ja na twoim miejscu,sprawdził bym <zawór dławiący>który znajduje sie w jednej z rurek klimatyzacji przy podszybiu,jest taka nakrętka na klucz 24, która łaczy dwie rurki aluminiowe-i widac na tej rurce przy łaczeniu z drugą rurką jest takie lekkie zgrubienie o długości około 5 centymetrów-a w srodku znajduje sie ten zawór dławiacy-i prawdopodobnie zapchał sie on i nie przepuszcza,czynnika klimatyzacji r-134 a - ale radził bym abys podjechał do jakiegos zakładu zajmujacego sie klimatyzacja samochodowa aby odciagneli ci gaz z układu-bo jak zaczniesz sam odkrecac to ci czynnik ucieknie,albo sie jeszcze poparzysz bo czynnik ten działa na ciało ludzkie -niczym suchy lód-a w warsztacie przynajmniej moze odciagna jakos czesc czynnika jesli beda mieli maszynę nowszej generacji,i zapłacisz tylko za dobicie -a co do zaworu dławiacego to trzeba go wyciagnac i mozna go przemyc benzyna ekstrakcyjna lub wymienic na drugi, nie powinien ten zawór wiecej kosztowac wiecej jak 50 zł -pozdrawiam Robert.
M@rk Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2007 1. A godzie moge sprawdzic czy te klapy otwieraja sie poprawnie i zamykaja ?? 2. Bo jezeli chodzi o moje drugie pytanie to wyczytalem w ksiazcze audi zrob to sam ze musze wyczyscic dmuchame od brudu lisici i takich tam . Acha a panel klimatronika faktycznie miga ,i przestaje po okolo 2-3 minutach . a co jest najzabawnijesze rozkrecilme go i widac ze byl; juz naprawiany bo nawet cyferki sie rozmazuja np. zamiast 1 jest 7 albo zamiast 4 jest 9 !!! Jestem troszeczke zdenerwowany i czy macie moze jakies namiary na kogos kto ma do sprzedania caly ten panel klimatronika do Audi A4 1.8 z 1995 r. dzisiaj wstawie jeszcze jaki tam jests symbol tego sterwonika . ----- Dzieka i jakwroce z pracy zajme sie ta dmuchawa i moze jak mi napiszecie gdzie znajde te klapy to tez za zobacze co sie dzieje
szogun0 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Witam-ja na twoim miejscu,sprawdził bym <zawór dławiący>który znajduje sie w jednej z rurek klimatyzacji przy podszybiu,jest taka nakrętka na klucz 24, która łaczy dwie rurki aluminiowe-i widac na tej rurce przy łaczeniu z drugą rurką jest takie lekkie zgrubienie o długości około 5 centymetrów-a w srodku znajduje sie ten zawór dławiacy-i prawdopodobnie zapchał sie on i nie przepuszcza,czynnika klimatyzacji r-134 a - W tym samochodzie nie ma dławika, jest zawór rozprężny, zasada działania troszkę inna. Ja radzę zaczęć od wymiany filtra kabinowego i usunięcia przyczyn błędów climatronika.
M@rk Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2007 To skoro mam zaczac od usuwania bledow to musze wiedziec gdzie sa te klepy sterujace ?? czy kto wie ??
szogun0 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Pod konsolą schowane, trzeba deskę rozkręcać.
M@rk Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2007 czyli musze po zdemontowaniu schowka zdemontowac tez te plastik ktory tylko wiadc ( po prawej stronie dmuchawa a po lewej bede te klapy w niedizele sie za to wezme ale w sobote .
andrekk25 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Witam. Widzę temat stary, ale dopiszę żeby nie otwierać nowego. U mnie identyczna sytuacja, panel miga brak zimnego powietrza, zdjąłem filtr kabinowy, obudowę okazało się, że faktycznie klapa zablokowana. Czy to będzie awaria mechaniczne czy może coś nie tak ze sterownikami? U mnie na kanale 1c pokazuje 0.
KrzysiekSPI Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 Podepne sie pod temat. Zakupilem dzis piekna b7ke. I tak sie wozilem poznajac auto ale kurewnie cieplo mi bylo. Na klimatroniku niby ustawione 18 stopni a parzylo az w ryj. Co sie okazalo od strony kierowcy bo jest 2 strefowy leic nonstop cieple powietrze. Od pasazera dziala normalnie. Stawiam na klape badz silownik bo klimatronik reaguje normalnie. Daje mu na low on sobie mierzy temperature i stwierdza ze za wysoka i odkreca dmuchawe na maxa ale napierdalajac cieplym powietrzem. Po stronie pasazera dziala normalnie napierdala chlodnym. Dodatkowo wydaje mi sie ze z tylu od pasazera juz normalnie lecialo chlodne cala droge bo tam jako jedyna szyba byla lekko zaparowana. Ktos sie z takim czyms spotkal? I wie jak sie za to zabrac?
Kshyhu87 Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 Zacznij od vaga i zczytaniu błędów kolego
edekxp Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 Miałem podobnie, wina potęcjometra w silniczku.Na błędach bedziesz wiedział który.Spryskałem sprayem do styków i działa już kilka miesięcy Wysłane z mojego U8815 za pomocą Tapatalk
greg2505 Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Podepne sie pod temat. Zakupilem dzis piekna b7ke. I tak sie wozilem poznajac auto ale kurewnie cieplo mi bylo. Na klimatroniku niby ustawione 18 stopni a parzylo az w ryj.Co sie okazalo od strony kierowcy bo jest 2 strefowy leic nonstop cieple powietrze. Od pasazera dziala normalnie. Stawiam na klape badz silownik bo klimatronik reaguje normalnie. Daje mu na low on sobie mierzy temperature i stwierdza ze za wysoka i odkreca dmuchawe na maxa ale napierdalajac cieplym powietrzem. Po stronie pasazera dziala normalnie napierdala chlodnym. Dodatkowo wydaje mi sie ze z tylu od pasazera juz normalnie lecialo chlodne cala droge bo tam jako jedyna szyba byla lekko zaparowana. Ktos sie z takim czyms spotkal? I wie jak sie za to zabrac? nie chodzi ci silniczek klapy po stronie kierowcy ,miałem to samo ,po wymianie działa poprawnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się