mcm Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Problem w aucie polega na łapaniu trybu awaryjnego w różnych sytuacjach raz nie długo po ruszeniu, nieraz przy butowaniu, czasami po przejechaniu 50 kilometrów. Nie kopci na czarno ani na biało. Błędy: Address 01 Controller: 038 906 019 CJ Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1086 Coding: 00002 Shop #: WSC 01317 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A LOGI: grypy normalne BS: 000 001 003 004 007 008 010 011 013 grupy BS: 000 003 011 dynamiczne: 000 001 003 004 008 010 011 013
przemik Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Syf w VTG - nic dodac nic ujac....
letallec Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Oprocz tego syfu na kierownicach, slabo dzialajacy EGR. Moze warto jednoczesnie wywalic i wyczyscic [br]Dopisany: 12 Sierpień 2010, 09:29_________________________________________________I kąt synchronizacji do malej korekty
marewel Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Synchronizacja to akurat jest ustawiona idealnie.
vauxhall95 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Synchronizacja to akurat jest ustawiona idealnie. Akurat nie.Delikatnie mozna ustawic,powinno byc lepiej
spanky Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Synchronizacja to akurat jest ustawiona idealnie. Akurat nie.Delikatnie mozna ustawic,powinno byc lepiej nic nie bedzie lepiej .... jest dobrze i nic nie ruszac w rozrzadzie ... szkoda czasu
odzim Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 marcin jak chcesz to Ci wyczyszcze to turbo , inaczej nie da rady , chyba ze mozemy mały trick zrobic ale to na spocie obgadamy
spanky Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 chyba ze mozemy mały trick zrobic ale to na spocie obgadamy jaki ?
odzim Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 ciekawe dlaczego ajm-y w passacie czy audi a4 maja wiecej podlane paliwa i mocniej z dołu dowalone na sprezarce niz w golfie czy borze , tam turbo na dole pompuje 1,2 bar a tu niecałe 1,1
spanky Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 ciekawe dlaczego ajm-y w passacie czy audi a4 maja wiecej podlane paliwa i mocniej z dołu dowalone na sprezarce niz w golfie czy borze , tam turbo na dole pompuje 1,2 bar a tu niecałe 1,1 nawet prawie 1.3 bar ...
przemik Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 ciekawe dlaczego ajm-y w passacie czy audi a4 maja wiecej podlane paliwa i mocniej z dołu dowalone na sprezarce niz w golfie czy borze , tam turbo na dole pompuje 1,2 bar a tu niecałe 1,1 No jest na to wytlumaczenie i to w sumie dosc sensowne... sprawa tkwi w polozeniu silnika...
mcm Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2010 marcin jak chcesz to Ci wyczyszcze to turbo , inaczej nie da rady , chyba ze mozemy mały trick zrobic ale to na spocie obgadamy pogadamy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się