Gość -makaveli- Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 Moj 1Z lecial 170.A powiem wam ze szedl jak rakieta,110 nie mialy szans.I raczej to byla seria.Tyle ze jezdzil na oleju 5w40 paliwo BP ULTIMATE.Filtry na czas itp ja śmigam na Shell V-Power Diesel
juropek Opublikowano 15 Września 2010 Autor Opublikowano 15 Września 2010 hehe ja na normalnym ON pomykam bo na lukoil np. ostatnio kupowałem za 4.06 pln (robią jakieś weekendowe promocje)
grabson765 Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 Moj 1Z lecial 170.A powiem wam ze szedl jak rakieta,110 nie mialy szans.I raczej to byla seria.Tyle ze jezdzil na oleju 5w40 paliwo BP ULTIMATE.Filtry na czas itp to cos slabo ten Twoj 1Z chodzil :gwizdanie: zdrowy 1Z jedzie spokojnie 180-190 mialem 2 to wiem a ta 110 to chyba dobre padlo musialo byc bo zdrowa sztuka to nie ma co z takim 1Z robic a predkosc 200 km/h to tez nie problem AFN takze mialem moj jechal 210:wink4:
vauxhall95 Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 Moj 1Z lecial 170.A powiem wam ze szedl jak rakieta,110 nie mialy szans.I raczej to byla seria.Tyle ze jezdzil na oleju 5w40 paliwo BP ULTIMATE.Filtry na czas itp to cos slabo ten Twoj 1Z chodzil :gwizdanie: zdrowy 1Z jedzie spokojnie 180-190 mialem 2 to wiem a ta 110 to chyba dobre padlo musialo byc bo zdrowa sztuka to nie ma co z takim 1Z robic a predkosc 200 km/h to tez nie problem AFN takze mialem moj jechal 210:wink4: Szkoda ze nie mam tego 1Z,bo te twoje dwa bym objechal juz na pierwszym biegu.Nie robilem logow wiec niewiem.Moze byc ze cos bylo uszkodzone.Ale do 170 szedl zwawo.A te 110konne to nie jeden tylko kilka.Takze te twoje glupie spekulacje sa bledne.
Gość -makaveli- Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 1.9 TDI 90 KM (66 KW) przy 4000 obr/min 202 Nm przy 1900 obr/min 1.9 TDI 110 KM (81 KW) przy 4150 obr/min 235 Nm przy 1900 obr/min 1.9 TDI (90 KM) 0-100km/h-13,3 s prędkość max-184 km/h spalanie-5,4 l/100km 1.9 TDI (110 KM) 0-100km/h-11,3 s prędkość max-196 km/h spalanie-5,3 l/100km
zgredek27 Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 Vauxhall otrzasnij sie, mam 1z, AHU, AFN pod domem i nie ma opcji zeby seryjne 90ki objezdzaly seryjnego i zdrowego AFNa czy inne pudlo 110konne. Musial byc grzebany albo 110ki nie domagaly (a to czesto widuje, problemy z VTG itp). A co do temu wg danych katalogowych, max predkosc 90ki w b5: » Przyśpieszenie 0-80 8.7 » Przyśpieszenie 0-100 13.3 » Przyśpieszenie 0-200 b.d. » Prędkość maksymalna 184 czyli licznikowe 190-195 te granice. albo kierownicy pi**y w samochodach ktore objezdzales
Gość -makaveli- Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 nie ma opcji żeby 90 objechała 110 chyba że 110 w notlauf-ie
vauxhall95 Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 To moze byl dlubniety.Tak w notlaufie 180km/h takie rzeczy tylko w erze
juropek Opublikowano 16 Września 2010 Autor Opublikowano 16 Września 2010 hm...czyli co z tego wynika?? 160km/h mam traktować jako norme czy nie??
Ajro TDI Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 Ja mam B5 AFN-a 110KM i raz go próbowałem i też wycisnąłem tylko 160km/h. Filtry wszystkie wymienione i też się dziwiłem, że tylko tyle!
bebe_19 Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 hm...czyli co z tego wynika?? 160km/h mam traktować jako norme czy nie?? ok 180-190 powinien wycisnac ten silnik
Hosse88 Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 Ja mam B5 AFN-a 110KM i raz go próbowałem i też wycisnąłem tylko 160km/h. Filtry wszystkie wymienione i też się dziwiłem, że tylko tyle! moze byc wiele powodow ze Twoje auto az tak nie jedzie, ja jeszcze jak nie mialem virusa to lecialem licznikowe 201 km/h i to jest norma dla AFNa!
tomiqu Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 Ja mam 1Z i 170 poleci tyle,że trzeba dość długiej prostej, katalogowo ma 183 km/h. Ale Passat po lifcie z Tdi 101 KM zbiera się wyraźnie lepiej. Dzisiaj rozwinąłem 180 bez żadnego zjąknięcia a gazu jeszcze było sporo tylko prostej zabrakowało
Irek1971 Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 W moim AHU 160 to z palcem w nosie wyciskam i dopiero chce jechać. Miałem kiedyś Golfa w dieslu i podobny problem, wymienione filtry itd ale okazało się że problem był w zbiorniku paliwa gdzie cały ssak oblepiony był różnego rodzaju dziadostwem i paliwko słabo leciało.
Brylantoos Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 hmmm szwagier swoim AHU pod 195 podciągnął.Ja swoim 1Z 170 ale pod nogą jeszcze troche było.Nie wiem czemu twój wiecej jak 160 nie chce iść.
juropek Opublikowano 18 Września 2010 Autor Opublikowano 18 Września 2010 ja też i dlatego pytam :gwizdanie: chwilowo zupełnie zgłupiałem , odbiorę od mechaniora (skrzynia mi padła) to podłączę pod vaga może tam coś będzie.
Maciek 840729 Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 Moje Ahu do 160 idzie smiało dopiero pozniej jakos zwalnia wskazówka,ale pod 200km/h jeszcze jedzie ,wiec silniczek chyba zdrowy, jeszcze do paliwa dolewam dodatku formy miller,i sa efekty,mnijsze spalanie nie kopci tak mocno:)
GILI Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 miałem Golfa 1z v-max 190 wynik z navi(licznikowe prawie 200). nie modzony ale na hamowni wyszło 98KM seria.
wiktorsam Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Sorki że odkopuję, ale wczoraj nie spojrzałem na GPS jak mi trasę wyznaczył i miałem przymusową jazdę przez 30 km naszej pięknej autostrady... Powiem tylko że licznikowe 180 to z palcem w d... z czterema osobami na pokładzie wyciska ahu i czuć że chce więcej. Realną prędkość dzisiaj zgram z gps bo sam jestem ciekaw ile licznik przekłamuje. Tyle że mój ahu to ogólnie bardzo zdrowo ciągnie, do setki jakieś 11 sekund .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się