baskecior Opublikowano 31 Lipca 2006 Opublikowano 31 Lipca 2006 Spanky ja tez slyszalem od paru mechesów ze zapieczone kierownice nie maja nic wspolnego z notlaufem,podobno najczestsza przyczyna przelaczania w tryba awaryjny to wysrany n75 hmmmm jezeli jedno i drugie (kierownice,wysrany N75) powoduje nadmierny wzrost ciśnienia doładowania to dlaczego tryb awaryjny wystepuje tylko przy wysranym N75 ... jest to troszke dla mnie nie logiczne ..... wychodzi na to ze komp wie ze wysral sie N75 i przechodzi w notlauf ... a przy zapieczonych kierownicach olewa temat ... ;-) jakos dla mnie to sie nie trzyma kupy .... ale oczywiscie moge sie mylic ... TDI traktuje jako hobby w wolnym czasie i specem w tej dziedzinie nie jestem ..... P.S a forum jest po to zeby sobie takie sprawy wyjasnic ... ;-) :mrgreen: To ja sie nie wtrancam ...
Gość zdeniu Opublikowano 31 Lipca 2006 Opublikowano 31 Lipca 2006 tak to jest zdeniu N75 dla uściślenia widze dwa takie same zawory jeden zamocowany na przewodzie intercolera z tyłu siulnika przy ścianie grodziowej o nr 1H0 906 627 a drugi z przodu silnika blisko chłodnicy o nr 1H0 906 627 A więc który dokładnie to jest :?: :?: :?:
dark79 Opublikowano 31 Lipca 2006 Opublikowano 31 Lipca 2006 tak to jest zdeniu N75 dla uściślenia widze dwa takie same zawory jeden zamocowany na przewodzie intercolera z tyłu siulnika przy ścianie grodziowej o nr 1H0 906 627 a drugi z przodu silnika blisko chłodnicy o nr 1H0 906 627 A więc który dokładnie to jest :?: :?: :?: u mnie w 1Z N75 jest sprzodu silnika niedaleko chłodnicy, i N75 u mnie wygląda inaczej, ten zawór ze zdjęcia jak dla mnie to jest zawór od EGR no ale może w AFN jest inaczej
Wihajster Opublikowano 31 Lipca 2006 Opublikowano 31 Lipca 2006 bo w 1Z jest inny calkiem i mniejszy i caly z metalu
Gość zdeniu Opublikowano 31 Lipca 2006 Opublikowano 31 Lipca 2006 z biala głowka przy wentylatorach czyli wychodzi że to ten ze zdjęcia które załączyłem 1H0 906 627 A szkoda tylko że tam dostęp do niego jest do d*py co by wypróbować na podmianke :twisted:
Wihajster Opublikowano 31 Lipca 2006 Opublikowano 31 Lipca 2006 jest do d*py ale powiem ci ze te srubke z dolu ktorej nie widac wystarczy poluzowac a te co widac calkiem odkrecic i bez problemu sie da zrzucic
PaPaY Opublikowano 12 Września 2006 Autor Opublikowano 12 Września 2006 Witam, w koncu udalo mi sie sprawdzic mojego Audika VAG-em... i co ? wlasnie wszytsko pokazalo ze jest w porzadu.. a Audik jak był leniwy tak jest, tzn troche mu brakuje, jechałem nim bez zadnego problemu 190 km/h, czym moze byc spowodwane ze jest malo dynamiczny?? nie ma tego zrywu... pomocy !!
Wihajster Opublikowano 12 Września 2006 Opublikowano 12 Września 2006 moze ktos nim jezdzil w wiekszosci PSj-tem i jest zamulony.musisz go przegonic
PaPaY Opublikowano 12 Września 2006 Autor Opublikowano 12 Września 2006 tzn? :] PSj-tem? sorki ale nie wiem co to oznacza... przypuszczam ze jezdzil na niskich obrotach tak?
Diablo Opublikowano 24 Marca 2007 Opublikowano 24 Marca 2007 Panowie czy możecie sprawdzic czy zawór 1H0 906 627 A można zastąpic 1J0 906 627 A lub jakimś innym bo ten pierwszy jest ponad dwa razy droższy.
martin a4 Opublikowano 24 Marca 2007 Opublikowano 24 Marca 2007 hmmm albo turbo do czyscienia moze wogule nie ladowac lub bardzo malo ladowac zrob logi i bedzie wszystko jasne :confused:
artur28 Opublikowano 24 Marca 2007 Opublikowano 24 Marca 2007 hmmm albo turbo do czyscienia moze wogule nie ladowac lub bardzo malo ladowac zrob logi i bedzie wszystko jasne :confused: Właśnie czemu jeszcze nie ma tu logów???
pre_pl Opublikowano 24 Marca 2007 Opublikowano 24 Marca 2007 martin a4, artur28 chcecie ostrzeżenie za odkopywanie staroci ? Nawet nie przeczytaliście całego tematu : http://www.a4-klub.pl/forum/posting.php?mode=editpost&p=24442&comment=1 Tu już była mowa o logach !! Diablo, co Twoje pytanie ma wspólnego z tym tematem ? Kolejny górnik... Ten drugi zawór to z AJMa, nie sądzę że można zastąpić Twój... I zamykam do wykopalisko
Rekomendowane odpowiedzi