Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Naprawa czujnika od samopoziomowania świateł


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A ja mam jeszcze takie pytanie, czy po naprawie czujnika trzeba kasować błąd? Ja musiałem dolutować opornik 56kohm z lewej strony, i przylutować 3 i 4 nóżke z tego układu scalonego. Generalnie po podłączeniu wszystko działało, błędu nie było, lampy ruszały się, tylko dzisiaj podczas jazdy 2 razy ten błąd wyskoczyl, za pierwszym razem musiałem wyłączyć auto i odpalić jeszcze raz, za drugim po kilkunastu sek. błąd zniknął. Wtyczka także wymieniona, dlatego nie wiem czy jechac zeby gdzies błąd wykasowali, czy to ma sens, czy dalej z czujnikiem jest cos nie tak.

Opublikowano

Witam wszystkich. Ostatnio zaczął się pojawiać coraz częściej błąd poziomowania, aż został na dobre. Vag pokazał błąd przedniego i tylnego czujnika, błędy usunięte. W blokach pomiarowych na przednim czujniku jest napięcie 0,45V I się waha do 0,43. Tylny 2,6 V. Rozumiem że mam szukać nowego czujnika na przód? 

Opublikowano

Spróbuj najpierw przeczyscic, może kabel się uszkodził. Itd.
Zakup na końcu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Jesli to błąd ABS, to nie musisz nic robić. Ale pozostałe błędy trzeba kasować.

Opublikowano

Lekko odgrzebie temat.
Mam dwa pytania, do upewnienia sie.
Mam A4B8
1. Czujnik jest tylko jeden - lewy tyl?
2. Na komputerze nie ma info o awarii, niemniej inni kierowcy migaja swiatlami, widze ze ida w gore. Przy wymianie opon sprawdzalem czy dziala i dziala, po poruszeniu lampy sie ruszaly. W zalaczeniu zdjecie jak jest umiejscowiony czujnik (wychyla sie w strone kola).
I pytanie: a) czy czujnik jest w dobra stronę?
B) Czy kwestia że swiatla sa za wysokie to jest regulacja w lampie?

Z góry dziekuje za pomoc
a3817de4c03e9fc058eea8dd79169849.jpg

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nie wiem jak w b8 ale w b6 sa dwa czujniki. A z tymi światłami to podjedź na gdzieś na stację diagnostyczną to Ci ustawią lampy skoro czujnik działa.

Opublikowano

Witam, mam pytanie, której już padło w tym wątku, ale nie ma odpowiedzi.

Czy ramię od czujnika musi ciężko chodzić? 

U mnie bardzo ciężko je ruszyć. 

Dodam, że VAG wywalał błąd, przedniego czujnika, po rozebraniu okazało się, że wszystko czyściutkie, bez żadnych zastrzeżeń. 

Opublikowano

Ramię MUSI działać lekko i płynie. Tutaj nie może być żadnych zacięć.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

To ramię jest rozbieralne, żeby to przesmarować?

Opublikowano

Tak. Spokojnie odepniesz od nadwozia.
W wątku o montażu ksenonow, masz zdjęcia jak to wygląda.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Ja mam go wyciągniętego i rozebranego. Płytka wyciągnieta, jest w bardzo dobrym stanie. Tylko ramie od czujnika ciężko pracuje. 

Psikałem tam różne specyfiki, ale nie idzie tego rozruszać. A rozkręcić tego nie mam pomysłu jak? 

Opublikowano (edytowane)

tutaj masz zdjęcia 
na moim,
masz zanaczone dwie śrubki które możesz odkręcić.
gdy ramię będzie osobno, spokojnie możesz zamoczyć to w jakimś WD40 czy innej cocacoli, żeby się rozruszało.

zresztą czujniki są zmienne. 

jak nic się nie da zrobić, to mozesz kupić na szrocie jakiś uszkodzony byle ramię całe.

sa.jpg

Edytowane przez GreGoriO
Opublikowano
W dniu 4.05.2017 o 00:57, ArapahoVmax napisał:

Wtyczka ta ma symbol 7MO 973 119

Czujnik o symbolu 8E0807503 został wycofany z produkcji w roku 2000, choć montowano go jeszcze kilka lat. Aktualnie ten czujnik ma symbol 8E0941285J (info z salonu ASO - jako ciekawostka ten czujnik kosztuje tam ok. 700,-pln!!!) - ale to prawdopodobnie jedno i to samo.

Swój problem opisałem tutaj:

Mój problem z czujnikiem

Powtórzę moje pytanie z tamtego wątku, czy po wymianie tego czujnika (tzn. zdemontowaniu, czyszczeniu i ponownym montażu), należy przeprowadzić adaptacje xenonów, czy powinno działać po wykasowaniu błędu?

 

Pozdrawiam,

ArapahoVmax

Witam. Odkopię temat. Mam problem z czujnikiem. Mianowicie dostała się woda i piny w czujniku i wtyczce zgniły do tego stopnia, że jeden z nich we wtyczce się złamał. Po nr VIN wychodzi, że mam czujnik o oznaczeniu 8E0941285J. Jak kolega wyżej napisał koszt w ASO to 700zł. Jest opcja odratowania czujnika i wtyczki, czy pozostaje dość drogi zakup?

Opublikowano

Poszukaj samych wtyczek, na pewno da się je kupić osobno.

Opublikowano
6 godzin temu, p_forni napisał:

Witam. Odkopię temat. Mam problem z czujnikiem. Mianowicie dostała się woda i piny w czujniku i wtyczce zgniły do tego stopnia, że jeden z nich we wtyczce się złamał. Po nr VIN wychodzi, że mam czujnik o oznaczeniu 8E0941285J. Jak kolega wyżej napisał koszt w ASO to 700zł. Jest opcja odratowania czujnika i wtyczki, czy pozostaje dość drogi zakup?

Mialem to samo. Niestety czujnik nie do odratowania. A jeśli chodzi o wtyczke to polecam - http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6724622694

Opublikowano

Cześć, podobny problem mam z tym że po wyczyszczeniu wszystkiego i podłączeniu dostaje błąd 00496 - Open or short to plus - MIL ON.

dziś zamówię wtyczkę i czujnik żeby wymienić, poprzedni niestety zalany do tego złamał sie pin a wtyczka w opłakanym stanie jest...;/

Opublikowano

czy można przełożyć samą płytkę z przedniego czujnika do tylnego, i będzie działać? ,   poz.

Opublikowano

Nie będzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...